Hae Anna.fi-sivustolta

kiusaamista

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä vierailija, 26.09.2020.

1. vierailija Vierailija

Kun katselee TV:stä esim. eduskunnan kyselytuntia, niin siellä on myös paljon kiusaajia. Eräät edustajat ja ministerit hymyilevät ivallisesti toisen puheenvuoron aikana.

2. vierailija Vierailija

Suomalaisilla ei ole kasvatusta eikä käytöstapoja.

3. vierailija Vierailija

Olen saman huomioinut. Ja juuri opetusministerit ovat sieltä "parhaimmasta/pahimmasta" päästä, sekä exä, että nyksä. :(

4. vierailija Vierailija

Minulta estetään keskustelujen aloittaminen. Toisaalta minulla yritetään maksattaa kaikki ikäänkuin olisin velkaa jotenkin. Valitettavasti keskusteluista puutuu nyt oikea elämä.
    Mutta en menetä siinä mitään. Voin vain kertoa, että en tule tekemään teidän edestänne yhtään mitään. Ei kiinnosta.

5. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    304
    Eikö kouluissa lapsia kasvateta hyville tavoille Suomessakin?
    Mutta vika piilee siinä että jos aikuiset kiusaa muita, niin totta kai lapset matkii ja olettavat seb olevan oikein kun aikuisetkin.
    Aikuiset edellä ja lapset perässä, eikös se niin mene.
    Mutta onneksi on suomalaisia olemassa myös jotka osaa käyttäytyä hyvin.
    -

6. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    304
    Yleensä politiikot on tuollaisia, he haluaa voittaa akeskustelut ja mustamaalata toisen puolueen politiikkoa ja kehua omaansa.
    Ei tuo mitään uutta ole, sitä on kaikkialla maailmassa.
    -

7. vierailija Vierailija

Koulussa kiusataan suomalaisia pakkoruotsilla menestyneesti jo satoja vuosia.

8. vierailija Vierailija

Eikö se ole mielestäsi kiusaamista, hyväksyt siis sellaisen käytöksen? :(

9. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    304
    En tuomitse ketään. Jokainen käyttäytyy tavallaan. Eihän se mitään auttaisi jos alkaisin haukkua muita ihmisiä. En minä eikä kukaan muukaan voi muuttaa kenekää käyttäytymistapoja.
    Jokaisen on itse muutettava käytöstapojaan jos haluavat.
    Monet näkyy kritisoivan toinen toisiaan, en voi sellaista pois saada, enkä edes yritäkkään.
    Jokainen kulkee omaa elämänpolkuansa ja jokaisen elämänpolut kulkiessa muuttuu jonkin verran, toivotaan että muuttuu paremmiksi, siis että ihminen muuttuu kulkiessaan polkuaan paremmaksi ja paremmaksi :)
    -

10. vierailija Vierailija

Juuri tämä onkin suurin ongelma Suomeen tulleiden pakolaisten kanssa. Maassa kuuluisi olla maan tavat ja kunnioittaa niitä.

11. vierailija Vierailija

En ole ollut minkään puolueen jäsen. En edes tuntenut ketään puolueasiaa ajavaa toimittajaa taikka politiikkoa. Tämän takia koen loukkauksena, että minua on maalitettu toistuvasti eri puolueiden kiistoihin.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri