kiva hakea poika tarhasta ja huomata että sillä on kumisaappaat täynnä vettä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
siis onneksi oltiin vaihtamassa kenkiä niin huomasin, molemmissa saappaissa ihan kunnolla vettä sisällä, kaataa sai lavuaariin, sukkahousut ja verkkarit sekä haalarin lahkeet täysin märät ja jalat aivan punaiset :(
olivat kuulemma olleet n. 30min ulkona ja tietoa ei ole että kauanko on jalat mätrkinä nyt pihalla sitten möyrinyt.
mitkä ihmeen kahluusaappaat tolle jätkälle pitäis hankkia :O
nyt sitten koitettiin tarha sedän kanssa teroittaa lapselle päähän että pitää mennä sanomaan aikuiselle jos kenkiin menee vettä, samoin jos hanskat on läpimärät jne (koska nekin oli siis aivan litimärät) huoh, ja ihanaa kuravettä siis niin menee pesuun nyt kumisaappaat, haalari, pipo, hanskat ja koko sisä varustus..
olen kyllä sitä mieltä että vois nuo lätäkö poistaa tarhojen pihoista kun tuo mun poika ja vesi ei selkeästi sovi yhteen.. nimittäin siinä kun tarhassa sitten pojan jalkoja uitettiin lämpimässä vedessä, niin jätkä tunki kätensä sinne vannaan ja sitten oli 2 paitaa myös litimärät :D

sellaiset kalastajanhaalarisaappaat jotka yhdistyvät kurahousuiksi ja yltävät kainaloihin :xmas: mutta jos sekään ei riitä niin märkäpukujahan saa lastenkin kokoisena

[QUOTE="hmm";23492645]sellaiset kalastajanhaalarisaappaat jotka yhdistyvät kurahousuiksi ja yltävät kainaloihin :xmas: mutta jos sekään ei riitä niin märkäpukujahan saa lastenkin kokoisena[/QUOTE]

:D tätä me mietittiin sen tarha sedän kanssa.. samoin kuin niitä muovihanskoja jotka tulee kainaloihin asti :D

Mä mietin yks päivä tossa sen pojan vanhempia joka ui vesilätäkössä päiväkodissa kun haettiin lapsia :D

Siinä on varmaan ihan kaula-aukkoa myöten mennyt vettä sisään...

On odotettavissa myös meidän kundilta samantyylistä toimintaa... voi sitä päivää...

Paitsi vastaus on silloin, ettei mahu mihinkäään kuivumaan!!! :O

Joka kerta kun haet lapset niin niillä on rukkaset litimärät ja laatikossa!!!
Vastaus on toi, että ei mahu kuivumaan..

On pakko mahtua, jos maksua hoidosta odottavat!!

Onko oikein valita kenen ryhmän lapset saa kuivat ja ketkä märät vaatteet.. :O :O
Vittu mitä touhua suoraan sanottuna!!!

Mä jo aattelin että täälä tulee hirvee valitus tarhasetien ja tätien toiminnasta. Että ne ei taas ole osannut. Mutta kiva kerrankin näin päin että aletaan vaan miettiä ratkasua ongelmalle.

Yhteistyössä