kiva joutua hyväksikäytetyksi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä sitä voikin olla tyhmä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllä sitä voikin olla tyhmä...

Vieras
eli olen tuntenut yhden tyypin muutaman kuukauden. olemme olleet samassa porukassa diskossa useita kertoja..tyyppi aina vokotellut minua ja antanut ymmärtää että on kiinnostunut...vähän aikaa sitte menin sänkyyn hänen kanssaan ja puheista päätelleen oli edelleen jälkikäteenkin kiinnostunut kunnes tästä seuraavana päivänä hän lähenteli tosissaan hyvää ystävääni ja yritti selkeästi päästä hänenkin housuihinsa...kylläpä tuli hyvä olo...eikä mitään selitystä tms...nyt itseä hävettää ja vituttaa että menin tuollaiseen lankaan...

ei todellakaan ollut mitään maata järisyttävää tuo seksi..luuli kyllä itsestään selkeästi vähän liikoja...eniten tässä asiassa vituttaa että yrittää nyt mun hyvää ystävää..olis nyt ottanu uuden uhrin vähän kauempaa...

vähän ristiriitaiset tunteet nyt myös ystävää kohtaan...vaikka eihän hän sille mitään voi jos joku on kiinnostunut hänestä...oma itsetunto sai kyllä kolauksen kun en sitte lopulta kelvannutkaan...

Yhteistyössä