Kiva juttu, polttarit tulossa ja 1 !!!! polttareihin kutsutuista tulossa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syksyn morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syksyn morsian

Vieras
Kiva juttu juu.. Sain parin mutkan kautta sattumalta tietää, että polttareihini ei ole sitten tulossa muita kuin kaaso, yksi vieras ja minä. Polttareihin kutsuttuja tosin ei ollut montaa, vain 4 kaveria ja kaaso tietenkin (kaikki läheisiä). jotenkin vaan nyt vituttaa, tuntuu että onko ihan yhdentekevät meidän häät/minun polttarit kun ei nuo muut sinne ilmottautuneet :( No eipä siinä mitään, kai sitä ihan kivat polttarit saa aikaan tuollakin porukalla (meitä sitten 3 yhteensä), enkä olisi vältämättä polttareita tarvinnutkaan mutta kaaso halusi ehdottomasti järjestää ja kivahan tuo on :) Mutta nyt vähän ankeat tunnelmat kun tietää että noita muita ei kiinnosta/on tärkeämpää menoa :/

No mut oikeesti voihan olla näillä jotka ei pääse mukaan jotain sellasta menoa mitä ei vaan yksinkertaisesti voi perua. Vaikka kyllä toi aika ankeaa on, kun alunperinkään ei kauheesti kutsuttuja ollu.

Mut tehän sit pidätte pienellä porukalla kivaa keskenänne :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Perheellisiä ystäviä? Mahdollisesti lapsenvahtiongelmia?
Ajattelin vaan, että jos häihinkin on kutsuttu ja pitäs silloinkin olla lapsenvahti, niin ehkä sitä on vaikea saada kahdesti lähekkäin.

2 näistä kutsutuista oli perheellisiä, ja toinen heistä oli se joka pääsee tulemaan. Mutta ehkä se on kivaa pienellä porukalla, alunperinkin sanoin kaasolle että ei tarvitse sitten yhtään laittaa rahaa polttareihin, että vaikka piknikki luonnonhelmassa kavereitten kanssa kelpaa oikein loistavasti. Olisin vain toivonut että siellä olisi nuo kaikki kaverit olleet mukana (asuvat lähellä kaikki eli matka ei ole ongelma) mutta ei sitä tietty mitään mahda jos on tärkeämpää menoa juuri silloin)

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
ole onnellinen kuitenkin että jotkut pitävät polttareitasi tärkeinä :)

Olen onnellinen, minulla vaan ei kovin laaja ystäväpiiri ole täällä, joten olisin toivonut noiden muidenkin vanhojen ystävien mukanaoloa. Mutta on se toki kiva, että edes jonkunlaiset (ja varmaan kivat :) ) polttarit järjestetään, vaikka ei sitten kaikki olisikaan paikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja syksyn morsian:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
ole onnellinen kuitenkin että jotkut pitävät polttareitasi tärkeinä :)

Olen onnellinen, minulla vaan ei kovin laaja ystäväpiiri ole täällä, joten olisin toivonut noiden muidenkin vanhojen ystävien mukanaoloa. Mutta on se toki kiva, että edes jonkunlaiset (ja varmaan kivat :) ) polttarit järjestetään, vaikka ei sitten kaikki olisikaan paikalla.

ymmärrän kyllä täysin :) toivottavasti on mukavaa =)

Pitäkää hauskaa polttareissa! Voihan se olla, että ne jotka ei pääse ei ole "polttarimielisiä" ihmisiä. Tänäänkin joku yhdessä ketjussa ilmoitti (oli kyse polttareiden kustannuksista) suurin piirtein niin, että polttarit on turhinta mitä on.. Tai sit tosiaan oikeesti on järkevät syyt. Ite olen yksistä polttareista joutunut jäämään pois kun oli häät samana päivänä.

jep jeps tiedän tunteen.. mun polttareissa oli minä, 2kaasoa ja 2kaverii. mut meillä oli silti tosi hauskaa.. eka ne oli keksiny että mun kulmat nypitään ja ripset värjätään, sit mentiin lintsille ja sieltä takas kotikaupunkiin tikrupuku päälle ja karkkia myymää.. ja ulos bilettää meil oli kyl kivaa..

ja siis mä olin antanu 20kaverin numerot ja syitä oli vaik mitä jotka eivät sit tulleet vaikka lupasivat.. jos se ei kerta tuu niin en tuu mäkään, en jaksakkaan, ym ym

Kiva juttu juu.. Sain parin mutkan kautta sattumalta tietää, että polttareihini ei ole sitten tulossa muita kuin kaaso, yksi vieras ja minä. Polttareihin kutsuttuja tosin ei ollut montaa, vain 4 kaveria ja kaaso tietenkin (kaikki läheisiä). jotenkin vaan nyt vituttaa, tuntuu että onko ihan yhdentekevät meidän häät/minun polttarit kun ei nuo muut sinne ilmottautuneet :( No eipä siinä mitään, kai sitä ihan kivat polttarit saa aikaan tuollakin porukalla (meitä sitten 3 yhteensä), enkä olisi vältämättä polttareita tarvinnutkaan mutta kaaso halusi ehdottomasti järjestää ja kivahan tuo on :) Mutta nyt vähän ankeat tunnelmat kun tietää että noita muita ei kiinnosta/on tärkeämpää menoa :/

mutta ajatteleppa mun tilanne jos vaikka sun olosi helpottaisi
olen kaaso , mun siskon polttareisiin on kutsuttu10, 3 ei pääse. Yksi tulijoista on tuleva anoppi, yksi anopin sisko, ja oma äiti plus 2 kaasoa
tuleva anoppi veti herneen nenään häihin liittyvästä asiasta joten tulee olemaan ratkiriemukkaan polttarit kun joudun katsoo ettei kukaan käy toisen kurkkuun kiinni

varmaan teillä tulee paremmat polttarit olee kuiteskin

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:

mutta ajatteleppa mun tilanne jos vaikka sun olosi helpottaisi
olen kaaso , mun siskon polttareisiin on kutsuttu10, 3 ei pääse. Yksi tulijoista on tuleva anoppi, yksi anopin sisko, ja oma äiti plus 2 kaasoa
tuleva anoppi veti herneen nenään häihin liittyvästä asiasta joten tulee olemaan ratkiriemukkaan polttarit kun joudun katsoo ettei kukaan käy toisen kurkkuun kiinni

varmaan teillä tulee paremmat polttarit olee kuiteskin

jaksamista sulle niihin polttareihin.. voi olla erittäin mielenkiintoset..
:whistle:

Käy ihan kateeksi noinkin runsas määrä.. mun polttareissa oli minä ja kaaso.. mulla oli kato niin hemmetin ihana kaaso että se ei viittiny ees porukkaa kutsua sain itte sitten soitella samana iltana että jos joku viittis lähtee mukaan ulos.. no eipä kukaan sillä istumalla lähteny.. tosi ikimuistoset polttarit.. jouduin jopa kaasolle ruan maksaa grillillä kun neiti oli p.a

Yhteistyössä