Hae Anna.fi-sivustolta

Kiva kauneushoitola Turussa?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä hemmottelun tarpeessa..., 21.11.2007.

1. Heippa!

Haluaisin tämän synkän syksyn keskellä vähän hemmotella itseäni. Osaisiko joku suositella täällä Turussa jotain kivaa ja "tyylikästä" kauneushoitolaa, jossa tehtäisiin esim. jotain hoitopaketteja (ajattelin lähinnä kasvoja, jalkoja ja ehkä käsiäkin)? Tyylikkäällä tarkoitan sitä, että paikka (ja työntekijät myös) olisi siisti ja kivasti sisustettu...en halua mihinkään nuhjuiseen tuoliin makaamaan jne. Olen kyllä käynyt kasvohoidoissa, jalkahoidoissa, kulmien ja ripsien laitoissa mitä erilaisimmissa paikoissa, mutta haluaisin myt nimenomaan tuollaisen hoitopaketin/hemmottelupäivän...

Kiitos =)!

2. kosmetologi Vierailija

Forun sauna. www.forumsauna.fi
    Käyttää ja myy luontaiskosmetiikkasarja Providaa.
    Samanhenkinen kollega, kuin itse olen.

3. vanha vakkari Vierailija

Jos budjetti ei ole tiukilla, suosittelen Wilhelminaa (Linnankadulla).

4. Mimmeli Vierailija

Ehdottomasti paras kokeilemistani on Puutarhakadulla oleva Kosmetologinen Hoitola Fiini. Ihana Saija osaa kyllä työnsä!!!!

5. Twiggy Vierailija

Joo ehkä, mutta Fiini ei paikkana kyllä ole yhtään ap:n hakemaa siistiä ja kivasti sisustettua hemmottelua. Sehän on vain yksi tosi pieni huone, jossa on se hoitotuoli heti nenän edessä kun ulko-ovesta tulee sisälle.

Mites se Day Spa humalistokadulla? En ole itse käynyt, mutta vaikuttaa juuri sellaiselta siistiltä ja rauhalliselta paikalta. Muistaisiko joku muu nimen?

6. kosmetologi Vierailija

Mikä on tärkeintä: kaunis sisustus vai hyvä kädenjälki kiireettömässä rauhallisessa hoitolassa?
    Tämä ulkoisen koreuden arvostus on mennyt meidän alallakin liian pitkälle. No, jos se tyylikäs ja trendikäs sisustus on pääasia tai osa sitä hemmottelua niin siitä vain.

7. ap. Vierailija

Kyllä vaan, minulle se "ulkokuori" on ihan äärimmäisen tärkeää. Se kertoo paikasta paljon. Se ei tietenkään ole pääasia, en esim. mene paikkaan toista kertaa, jos palvelu on huonoa, mutta en kyllä mene sisäänkään sitä ensimmäistä kertaa, jos paikka on jotenkin nuhruinen tai tylsä. Sama kriteeri koskee esim. kampaamoa, jota käytän. Toki saan sieltä myös huippupalvelua.

Kuten sanoin, ns. pikkuhoitoja olen käynyt teettämässä monenlaisissa paikoissa (myöskin näissä nuhjuisissa joskus, kun hätä on ollut erittäin suuri...), mutta monen tunnin kestävän ja todella kalliin hoitopaketin puitteeksi haluan jotain rauhoittavan esteettistä.

8. rentoutuen Vierailija

on kampaamo Arte ja sen kosmetologinen hoitola hemmottelupaketti tarjous 90- 99,-
    kasvot kädet jalat ja lisäksi kulmat ja ripset... ostin lahjakortin ystävälle jouluksi juuri
    Nettisivut www.beauty-studiokvs.net tai www.artefashion.fi.

9. IZE Vierailija

kAUNEUSKESKUS plaza,YLIOPISTONKATU 29, TURKU

10. Taiska Vierailija

Se ihana paikka Humalistonkadulla on Day Spa Laguuni!

11. Onnellinen Vierailija

Forumissa on kampaamo ja kauneushoitola 11.hetki. Siellä on aivan ihania hoitoja. Kasvo-, käsi ja vartalohoitoja. Itse olen kokeillut kuumakivi hierontaa, intialaista päähierontaa, kasvohoitoja ja käyn samassa paikassa myös kampaajalla. Aina olen sieltä tyytyväisenä lähtenyt.

12. itse olen käynyt nyt joitakin kertoja eerikinkadulle avatussa roccabellassa ja olen ollut kyllä tyytyväinen palveluun ja työn tulokseen :) suosittelen!

13. SA Vierailija

Olen samaa mieltä, että "ulkokuori" eli paikan esteettisyys ja rauhallisuus ovat erittäin tärkeitä asioita hoidon laadukkuuden ohella.

Uusiin tiloihin jokirantaan kauppiaskadulle muuttanut Kauneushuone Ravensara on aivan upea paikka... kävin syksyllä ensimmäisen kerran tuttavan suosituksesta ja rehellisesti voin sanoa, että en ole yhtä laadukkaan ja kauniin näköistä paikkaa nähnyt muualla kuin Helsingissä Siluetti Spa:ssa, puhumattakaan ihanasta palvelusta.

14. Holvinhehku Vierailija

Tämä kauneus- / jalkahoitola on hieman kauempana keskustasta, mutta kannattaa ehdottomasti koittaa :) http://www.holvinhehku.fi/ . Todella laadukkaita jalkahoitoja käsihoitoja yms Turun suunnalla. Kokeile ihmeessä

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri