Kiva naisgyne Tampereen Koskiklinikalla?

  • Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti
Tanja
Olen käynyt Koskiklinikalla Leena Vasaralla jo useamman vuoden, mutta nyt näyttää siltä että ei enää ole siellä kauaa töissä, jää eläkkeelle tai jotain koska tämän kuun lopussa 2 vapaata aikaa ja that's it koko loppuvuodelta. Osaatteko neuvoa gynekammoiselle hyvän ja mukavan naisgynen Koskiklinikalta?
 
arihe
Olen käynyt Koskiklinikalla Leena Vasaralla jo useamman vuoden, mutta nyt näyttää siltä että ei enää ole siellä kauaa töissä, jää eläkkeelle tai jotain koska tämän kuun lopussa 2 vapaata aikaa ja that's it koko loppuvuodelta. Osaatteko neuvoa gynekammoiselle hyvän ja mukavan naisgynen Koskiklinikalta?
jos miesgynelogole voit mennä ja tuntea itsesi itseksi ja sillalla on juttuja treen elisan kaa
 
Viimeksi muokattu:
ajattelin..
Jos haluat nais lekurin, niin eihän se pitkämatka ole
esm. valkeakoskelle, aino- klinikalle. Tosin on kärtsyssä, eli kärjen- niemeä.
Olisko joku 5-6 km. akaaseen päin. Siellä olisi pätevä lääkäri.

Sielä myös saa kaikkea erilaisia "hömppä" hoitoja joista naiset pitää,
esm. turve hoitoja.
 
vanhakurppa
No kyllä Kuukankorpi on minun ja tuttavapiirini lempparigyne! Osaava, asiallinen, selittää asioita juurta jaksain. En ole vaikeissakaan asioissa kokenut mitään negatiivista suhtautumista tai ylimielisyyttä?! Outoa.... Itse olen aina valinnut elämässäni vanhemman miesgynen, jos mahdollista on ollut. Nuorempana kun jännitin kamalasti noita käyntejä. Tatsi on lempeämpi ;oD Muuuutta jokainen taaplaa tyylillään.
 
kkwwww
No kyllä Kuukankorpi on minun ja tuttavapiirini lempparigyne! Osaava, asiallinen, selittää asioita juurta jaksain. En ole vaikeissakaan asioissa kokenut mitään negatiivista suhtautumista tai ylimielisyyttä?! Outoa.... Itse olen aina valinnut elämässäni vanhemman miesgynen, jos mahdollista on ollut. Nuorempana kun jännitin kamalasti noita käyntejä. Tatsi on lempeämpi ;oD Muuuutta jokainen taaplaa tyylillään.

Hienoa, että olet löytänyt makusi mukaisen tumputtajan.
Kai muistit valita miesehdokkaan vaaleissa?
 
Viimeksi muokattu:
Marja
Olen käynyt Koskiklinikalla Leena Vasaralla jo useamman vuoden, mutta nyt näyttää siltä että ei enää ole siellä kauaa töissä, jää eläkkeelle tai jotain koska tämän kuun lopussa 2 vapaata aikaa ja that's it koko loppuvuodelta. Osaatteko neuvoa gynekammoiselle hyvän ja mukavan naisgynen Koskiklinikalta?

Ei ole Leena Vasara eläkkeellä vieläkään. Kävin juuri hänen vastaanotollaan. Erittäin asiantunteva, mukava, empaattinen ja helläkätinen lääkäri. Suosittelen.
 
Viimeksi muokattu:
Ehdotusta
Katsokaapa onko Kati Pentti, siis pitääkö siellä vastaanottoa, minua harmittaa kun läksi täältä Kuopiosta, en ole toista niin ystävällistä ja osaavaa löytänyt. Piti myös yksityisvastaanottoa ja oli Kuopion yliopistollisen sairaalaan lääkäri.
Harmin paikka, kävin sitten toisella pitkäaikaisella tohtorilla joka antoi minulle lääkkeitä vaihdevuosiin ja kun menin endokrinologille sokerijuttujen vuoksi, hän aivan oli ihmeissään että mitä? Gynelogin antamat lääkkeet ei sopineet lainkaan minulle, niissä oli testoteronia, jota en todellakaan tässä iässä tarvitse, vaan mieluummin estrogenia. Kyllä hyvä lääkäri on kullankallis.
 
Hyväkö?
Hei, Leena Vasaralla kävin taannoin monta vuotta. nyt varasin häneltä ajan, kun en saanut nykyiseltä lääkäriltäni siihen hätään. Kovin oli rouva muuttunut kireän ja stressaantuneen oloiseksi siitä viehättävästä ja ystävällisestä ihmisestä, jonka muistan tavanneeni. Käynti oli nopea ja niin rutiiniomainen, että ultraäänitutkimuskin oli vain nopea pyöräytys. Vaivani kuitenkin jatkui ja sain varattua ajan omalle lääkärille, joka sitten totesi ultrassa kohdun limakalvon paksuuntuneen ja otti siitä näytteen. Nyt odottelen koevastausta; toivottavasti ei löydy solumuutoksia.. Tällaisia eroja lääkäreiden toimintatavoissa on; ehkä kyse on myös ammattitaidosta. Heidän armoillaan me kuitenkin olemme.
 
A.A55
Olisko kukaan em Tampereen gyneistä suositeltavissa vaihdevuosi-ikäiselle? Tai tiedättekö ketään muuta? Vasaralla kävin 2v sitten ja tosiaan oli hiukan kylmäkiskoinen minu makuuni.
 
Arvostava ja osaava
Pidän Auli Juntumaasta (Pihlajalinna/Koskikeskus). Hän on kokenut, arvostavasti kuunteleva ja ystävällinen. "Löysin" hänet vasta kaksi vuotta sitten pitkäaikaisen gynekologini jäätyä eläkkeelle. Siinä välissä kävin kerran Leena Vasaralla, mutta en halunnut jatkaa hänellä.
 

Yhteistyössä