Kiva nimi pojalle hakusessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jessi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jessi"

Vieras
Tytölle olisi ollut nimi valmiina, mut nyt on kahessa ultrassa sanottu että poika selvästi tulossa. Oisko kivoja nimiehdotuksia, oma pää ihan tyhjä ja miehen ehdotukset ei nappaa :)

Minkätyylistä nimeä haet - tyyliä Niilo, Väinö, Risto vaiko jotain Maximilianin ja Danielon tyylistä?

Meillä sama juttu...tytölle oli nimi valmiina, poika on kuitenkin tulossa ja mitään ideoita ei oikein nimen suhteen ole.

[QUOTE="AapEE";25682773]Tykkään Väinöstä ja Danielista. Mies ei kumminkaan innostunu kummastakaan :/ Enkä tiedä passaisko tuo Daniel edes supisuomalaiseen sukunimeen...?[/QUOTE]
Mun mielestä Daniel sopii ihan hyvin suomalaiseen sukunimeen. Onhan se kaiketi ihan suomalaisessa kalenterissakin :)

Millaisia nimiä sun mies on ehdottanut?

Oliver oli ainakin yksi, en muista muita vaikka ei niitä montaa ollut. Oliver on musta tosi kiva nimi, tuppaa vaan olemaan vähän liian yleinen ja sit pelkään et aletaan kutsumaan Olliksi josta taas en yhtään tykkää!

[QUOTE="AapEE";25682810]Oliver oli ainakin yksi, en muista muita vaikka ei niitä montaa ollut. Oliver on musta tosi kiva nimi, tuppaa vaan olemaan vähän liian yleinen ja sit pelkään et aletaan kutsumaan Olliksi josta taas en yhtään tykkää![/QUOTE]
Daniel lienee vähintään yhtä yleinen...enkä mä usko että kukaan Oliveria Olliksi kutsuu, jos vanhemmat ei itse niin tee :)

Mä tykkään Oliver-nimestä tosi paljon myös.

Alex, Jesse, Max, Aleksanteri, Aaro /Aaron, Konstantin, Miro, Miska, Oliver.

Yhteistyössä