Ensin aamulla ukko ei tullut ajoissa töistä ja jouduin jättämään koirat yksin ilman aamulenkkiä. Sitten ratikassa joku uskovainen tuli saarnaamaan mulle, kun sanoin helvetti. Junassa samassa osastossa istui yks nuorimies joka nieleskeli siihen malliin, että piti vaihtaa paikkaa.
Kotiin tultaessa jäätiin ratikan oven väliin, kun sillä pirun ratikalla oli mukamas niin kiire ja pojan kanssa on todella hankalaa mennä ulos niitä jyrkkiä portaita...
Ja kotona koira oli saanut keittiön ja roskiksen oven auki ja levittänyt KAIKEN roskiksesta ympäri keittiötä. Kahvinpuruja, rikottuja vaippoja jne. Sitä siivotessa meni tunti. Ja sillä välin kun siivosin niin jätkä oli ottanut johonkin pulloon vettä ja jättänyt sen huonosti auki olevana SOHVALLE - ja kuinka ollakaan... digiboxin kaukosäätimen päälle. Ja se säädin ei enää suostu toimimaan |O |O |O
Mä vihaan näitä päiviä :ashamed:
Kotiin tultaessa jäätiin ratikan oven väliin, kun sillä pirun ratikalla oli mukamas niin kiire ja pojan kanssa on todella hankalaa mennä ulos niitä jyrkkiä portaita...
Mä vihaan näitä päiviä :ashamed: