" kiva " viikonloppu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tod. harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tod. harmaana

Vieras
Mies oli dokaamassa perjantaina ja tuli yöllä kotiin palattuan herättämään mut. Sanoi että kello on 02.30. Mä sanoin vaan että " aha" niin ukko siitä otti tulet :/ Mun olisi pitänyt varmaan riemusta kiljua kun hän tuli niin aikaisin kotiin :( Sanoi että ensi kerralla sitten eri aikaan takaisin..

Sitten koko viikonlopun nimitteli huoraksi, lehmäksi, akaksi, paskiaiseksi, jne. Lauantaina oli varmaan kova kohmelo kun suuttui mulle taas jostakin ja syöksyi kohti siihen malliin että olin ihan varma saavani löylytyksen :(
Sanoi mulle että no niin, eroo nyt- hae jo paperit. Mä sanoin että taidat itse haluta erota, niin sanoi että ompa tuo mielessä ollut.

koko viikonlopun hän vaan makaili ja katsoi tv:tä. siis mitään ei tehnyt - mä kävin kaupassa, tein ruuat ja ulkoilin lasten kanssa. Yksin.

Kaikki nämä vuodet mies on tehnyt mua " hulluksi " sanomalla että mä keksin kaiken ja meillä on kaikki hyvin :( ;(

Alkuperäinen kirjoittaja semmosta:
Ja pakko on katsella?

Ei kai sitä ole - en tiedä miksi en saa asiaa etenemään. Yksin on tooosi vaikea tehdä mitään :( Olen ehdottanut terapiaa, yms. ja niihin mies sanoo että joo, hyvä idea - mene vaan kun tartteet apua ;(

Jotenkin sitä haluaisi tehdä kaikkensa ennen eroa :(

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
No kuulostaapa "ihanalta". Miksi jaksat tuollaista?

Lasten takia varmaan...Emmä tiedä. Ajatus kolmen lapsen yksinhuoltajuudesta ei houkuta - lisäksi tiedän että mies on varmaan aika vittumainen eron jälkeenkin syöttäen lapsille vaikka mitä...Äitinne sitä ja tätä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tod. harmaana:

Lasten takia varmaan...Emmä tiedä. Ajatus kolmen lapsen yksinhuoltajuudesta ei houkuta - lisäksi tiedän että mies on varmaan aika vittumainen eron jälkeenkin syöttäen lapsille vaikka mitä...Äitinne sitä ja tätä... :(

No, kyllä se on niin ,että tarttis tehdä jotain nimenomaan lasten takia!!!

toista pitäisi pakottaa olla yhdessä jos toinen ei halua?
kun kerran jo huutelee ero-papereita, hae.
lasten on parempi elää ilman isää kun isän kanssa joka hakkaa, haukkuu ja käytäytyy kun paska... tiedän kokemuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
toista pitäisi pakottaa olla yhdessä jos toinen ei halua?
kun kerran jo huutelee ero-papereita, hae.
lasten on parempi elää ilman isää kun isän kanssa joka hakkaa, haukkuu ja käytäytyy kun paska... tiedän kokemuksesta.

Kun olen sinisilmäinen ja elätellyt toiveita että kyllä tämä tästä :( Muutaman kuukauden meillä olis tosi hyvää aikaa ja sitten taas alamäki :/

Ja pakko on katsella?

Ei kai sitä ole - en tiedä miksi en saa asiaa etenemään. Yksin on tooosi vaikea tehdä mitään :( Olen ehdottanut terapiaa, yms. ja niihin mies sanoo että joo, hyvä idea - mene vaan kun tartteet apua ;(

Yksin voi hyvin mennä terapiaan! Toista ei voi muuttaa, mutta itseänsä voi ja parisuhteessa voi tapahtua muutoksia hyvään suuntaan jo siitä, että sä muutat toimintatapojas. Tai sitten sulle kirkastuu, että on aika erota ja alkaa elää parempaa elämää ilman huorittelevaa kusipäätä.

Ystäväni on vastaavassa tilanteessa. Koska heillä mies ei suostunut terapiaan, hän meni yksin. Ja jopa terapeutti käski erota miehestä, mutta ystäväni ei vaan uskalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ystäväni on vastaavassa tilanteessa. Koska heillä mies ei suostunut terapiaan, hän meni yksin. Ja jopa terapeutti käski erota miehestä, mutta ystäväni ei vaan uskalla.

Oho :O
Olen jotenkin " pelännyt " että jos menen terapiaan, niin siellä vaan hyssytellään ja halutaan saada mut pysymään miehen kanssa :/
Tämä kuulostaa älyttömältä, mutta haluaisin saada sellaisen selävn syyn miksi erota - kun meillä on välillä hyviäkin aikoja ( muutaman kuukausi kerrallaan ) niin sen aikana " unohdan " kaikki ikävät jutut ( kuten pettämisen, haukkumisen jne..)

Mies oli dokaamassa perjantaina ja tuli yöllä kotiin palattuan herättämään mut. Sanoi että kello on 02.30. Mä sanoin vaan että " aha" niin ukko siitä otti tulet :/ Mun olisi pitänyt varmaan riemusta kiljua kun hän tuli niin aikaisin kotiin :( Sanoi että ensi kerralla sitten eri aikaan takaisin..

Sitten koko viikonlopun nimitteli huoraksi, lehmäksi, akaksi, paskiaiseksi, jne. Lauantaina oli varmaan kova kohmelo kun suuttui mulle taas jostakin ja syöksyi kohti siihen malliin että olin ihan varma saavani löylytyksen :(
Sanoi mulle että no niin, eroo nyt- hae jo paperit. Mä sanoin että taidat itse haluta erota, niin sanoi että ompa tuo mielessä ollut.

koko viikonlopun hän vaan makaili ja katsoi tv:tä. siis mitään ei tehnyt - mä kävin kaupassa, tein ruuat ja ulkoilin lasten kanssa. Yksin.

Kaikki nämä vuodet mies on tehnyt mua " hulluksi " sanomalla että mä keksin kaiken ja meillä on kaikki hyvin :( ;(

Mä taidan tuntea sut, tai sit sun tarinoita on 13 tusinaan.

Olen jotenkin " pelännyt " että jos menen terapiaan, niin siellä vaan hyssytellään ja halutaan saada mut pysymään miehen kanssa :/
Tämä kuulostaa älyttömältä, mutta haluaisin saada sellaisen selävn syyn miksi erota - kun meillä on välillä hyviäkin aikoja ( muutaman kuukausi kerrallaan ) niin sen aikana " unohdan " kaikki ikävät jutut ( kuten pettämisen, haukkumisen jne..)

Miten sä voit muka unohtaa pettämiset, haukkumiset, kaiken huonon kohtelun? En kyllä usko!

Alkuperäinen kirjoittaja Tuota en usko:

Miten sä voit muka unohtaa pettämiset, haukkumiset, kaiken huonon kohtelun? En kyllä usko!

Siksi se onkin heittomerkeissä...Haluan siis unohtaa - toivoa että kaikki on taas hyvin. Ja jos miehen kanssa haluaisin tänään puhua viikonlopusta, niin hän tokaisee että älä kaivele vanhoja :(

Ja pakko on katsella?

Mutta yksinhän sä olet nytkin, ainoa vastuullinen aikuinen, eikö? Yksin et voi saada parannusta teidän parisuhteeseen, mutta taatusti voit hakea yksin eroa ja pyörittää teidän arjen yksin. Ja tarjota lapsillenne turvallisemman arjen -yksin.

Nyt vaan otat itseäsi niskasta kiinni ja heität ukon pihalle.

KENENKÄÄN ei tarvitse alistua tuollaiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Eroa jo:

Mä taidan tuntea sut, tai sit sun tarinoita on 13 tusinaan.

Annas vinkki, kuka mä olen tai mistä me tunnetaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Ja pakko on katsella?

Mutta yksinhän sä olet nytkin, ainoa vastuullinen aikuinen, eikö? Yksin et voi saada parannusta teidän parisuhteeseen, mutta taatusti voit hakea yksin eroa ja pyörittää teidän arjen yksin. Ja tarjota lapsillenne turvallisemman arjen -yksin.

Nyt vaan otat itseäsi niskasta kiinni ja heität ukon pihalle.

KENENKÄÄN ei tarvitse alistua tuollaiseen.

Täsmälleen samaa mun kaverit ovat sanoneet koko ajan :/
Olen mä miehelle sanonut asiasta, myös että hauan erota, niin hän siihen ivalliseen sävyyn että miten mä kuvittelen selviäväni lasten kanssa tai että lapsia en ainakaan saa kun mulla on vuorotyö :(
Tai sitten että mun tarttee maksaa elareita hänelle päin kun mulla on paremmat tulot :(

Niin, mäkin mietin, että etkös just sanonut yksin tehnees kaiken vkonloppuna, kun mies makoili sohvalla, välillä solvauksia huutaen? Ei tunnu siltä, että tilanne siis eron myötä ihan kauheasti muuttuis.

Alkuperäinen kirjoittaja essi:

Niin, mäkin mietin, että etkös just sanonut yksin tehnees kaiken vkonloppuna, kun mies makoili sohvalla, välillä solvauksia huutaen? Ei tunnu siltä, että tilanne siis eron myötä ihan kauheasti muuttuis.

Ei varmaan muuttuisi joo....Tuota samaahan se tekee nyttenkin....
Hän vähän aikaa sitten sanoi että tässä kiitos kun hän on kaksi vuotta tullut kiltisti kotiin :( Mä siis sanoin jotain astoiden tiskaamisesta, tms.

Yhteistyössä