Kiva yllätys kotona!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuimaemäntä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuimaemäntä

Vieras
No just! Tultiin penskojen kanssa 2viikon reissulta maalta mummolasta, mies yksin kotona. Miten voikaan saada aikuinen mies huushollin sellaiseen kuntoon niin lyhyessä ajassa! Ja tiedän vielä, että on yritellyt siivota juuri ennen tuloamme.

Eteisen pöytä täynnä posteja ja mainoksia, miehen työvaatteet ja pihahommavaatteet miten sattuu eteisessä, kengistä tullut likaa ja rapaa lattialle matolle.
Olohuoneessa cd-levyjä ja dvdtä pitkin poikin kasoissa, samoin muita tavaroita sikin sokin mitä mies tarvinnut. Vaatteet, puhtaat ja likaiset, sekaisin mytyissä nojatuoleilla.

Keittiön pöydällä lisää postia ja mainoksia, työkaluja, sukat.
Keittiö tomaattipastakastikkeen teon jälkeen kuin verilöylyn jäljiltä, hellaan palanut kiinni ties mitä. Tiskiallas täynnä tiskejä, joita ei ole jaksettu siirtää tiskikoneeseen. Leivänmuruja yms. joka paikka täynnä.

Makuuhuoneessa lisää vaatteita, aikakauslehtiä lojumassa lattialla. Kylppärissä hammastahnavanoja lavuaarissa, vessanpöntössä vauhtiraitoja, likavaatteita jätetty minne sattuu. Ainut siisti huone huushollissa lastenhuone.

Kiva alkaa ensitöikseen suursiivoukseen kun kotiin pääsee. Kuulostaako tutulta???

Ei tuota äijää saa siivoamaan, tai se ei tunnu yksinkertaisesti tajuavan että on sotkuista. Sen mielestä on sotkuista sitten kun ei ole jalansijaa lattialla.

Helpommalla pääsee kun kerää vaan tavarat ja ottaa itse imurin käteen.

Oli sentään ukko ostanut kukkia ja leivokset kahvia varten, jotain lohtua. Mutta siivota se mies ei osaa, eikä opi!

Olkaa onnellisia sisäsiisteistä miehistänne, tuota turjaketta saa patistaa suihkuunkin!

anteeksi..mut pääsi nauru lukiessa...:D Mut oikeesti..voin kuvitella et meillä olis ihan sama homma, tosin mies olis kyllä siivonnut ennen mun kotiintuloa! Ota rauhallisesti...:D

meilla voisi nayttaa tuolta, jollen olisi miehelle ilmoittanut, etta kotiin en tule ennen kuin siivoaa sotkut, jotka on jarkannyt meille poissaollessani. Nain siksi, etta kerran olen tullut kotiin synnarilta ja koti oli kamalassa kunnossa. silloin kylla paasi itku. olin siis ollut kaksi viikkoa osastolla aluksi raskausmyrkytyksen vuoksi. oli kuulema synnytys kaynnistynyt liian nopeaan, eika ehtinyt siivota. oli kylla yrittanyt mm. makkarin siivota. siivosi sitten koko ekan paivan kun oltiin kotona. nyt kaikki on kovin tip top, jos olen pois hetkenkin.

Sanotaan, että mies tekee samaa kuin äitinsä kanssa ja naiset alentuvat miestensä äitien tasolle. Eli vaimo käyttäytyy, kuin olisi miehensä äiti. Tottakai mies käyttää tätä hyväksi.. ja *poikkeus vahvistaa säännön', jos jonkun mies nyt sattuukin siivoamaan, niin taitaapi olla tu o poikkeus

Yhteistyössä