Kivasti oli pätkitty ja katkottu toi Kanada-Usa-peli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Ihan ois niin ku oikeesti kiinnostanu se alusta loppuun nähdä, ni eikö siel joku molopää ollu saksinu sen ihan pilalle, ja edes mitalinjakoa ei näytetty kokonaan kun sekin piti saksia.
Mahtaako ne miesten pelien uusintoja saksia samanlailla, epäilen.
:|

No, ois pitäny yöllä valvoa, niinpä niin.

Eivät sitä pronssiotteluakaan näyttäneen kokonaan livenä, tuskin olisi samaa tehty miesten kohdalla ja niille joiden mielestä ei ole mistään kotoisin, kun on naisten kiekkoa niin tuo kyseinen ottelu oli muuten aikamoinen jännitysnäytelmä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hattivattinen:
Eivät sitä pronssiotteluakaan näyttäneen kokonaan livenä, tuskin olisi samaa tehty miesten kohdalla ja niille joiden mielestä ei ole mistään kotoisin, kun on naisten kiekkoa niin tuo kyseinen ottelu oli muuten aikamoinen jännitysnäytelmä.

Ai eikö sitäkään näytetty kokonaan SUORANA :o :o !! Itse näin vaan viimisen erän ni en tätä tiennykään. Oli kyllä jännä peli ja tunteita nostattava, ihan liikutuin kun katsoin. Kaikki liikuttu presidenttiä myöten. :D

Sekin oli jo ala-arvosta ettei sitä näytetty kakkoselta, vaan oli laitettu fst-kanavalle. :kieh:

Ei todellakaan miesten kohdalla toimita noin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Hattivattinen:

Ai eikö sitäkään näytetty kokonaan SUORANA :o :o !! Itse näin vaan viimisen erän ni en tätä tiennykään. Oli kyllä jännä peli ja tunteita nostattava, ihan liikutuin kun katsoin.
Sekin oli jo ala-arvosta ettei sitä näytetty kakkoselta, vaan oli laitettu fst-kanavalle. :kieh:

Ei tullut suorana, kun erätaukokin kesti max. 3min. Peliajat näytettiin kyllä kaikki. Ei se ainakaan mulle mikään ongelma ollut katsoa peliä FST:ltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tullut suorana, kun erätaukokin kesti max. 3min. Peliajat näytettiin kyllä kaikki. Ei se ainakaan mulle mikään ongelma ollut katsoa peliä FST:ltä.

No mutta kaikki ei ehkä tienneet edes että sieltä tulee sitä.. ja kaikki ei ehkä osaa laittaa edes suomalaista selostusta päälle.. että kyllä se karsi monta katsojaa ettei tullut kakkoselta.

No mutta kaikki ei ehkä tienneet edes että sieltä tulee sitä.. ja kaikki ei ehkä osaa laittaa edes suomalaista selostusta päälle.. että kyllä se karsi monta katsojaa ettei tullut kakkoselta.

sen näki netistäkin SUOMENKIELISENÄ.

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:

Ai no hyvä. Mutta kuinka moni viitsii katsoa teeveetä netistä, en minä ainakaan. Ja monellako edes on netti loppujenlopuksi.

Jos oikein saivarrellaan. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:

IHANKO TOTTA?