Kivesten tutkiminen lääkärissä

  • Viestiketjun aloittaja mmm
  • Ensimmäinen viesti
mmm
Täällä on puhuttu siitä, että sairaanhoitaja ajelee karvat alapäästä.
Vähän siihen liittyen tuli mieleen, että minkä ikäsenä lääkäri vielä tarkistaa miehen kivekset?
Tiedän että ihan pienenä, mutta entä nuoruudessa/aikuisemmalla iällä? Tutkitaanko niitä armeijassa ym...

En oikein itse ymmärrä, miksi niitä aikuselta pitäisi ilman mitään syytä tutkia, mutta ilmeisesti tätäkin tapahtuu.
 
Mies 50
Täällä on puhuttu siitä, että sairaanhoitaja ajelee karvat alapäästä.
Vähän siihen liittyen tuli mieleen, että minkä ikäsenä lääkäri vielä tarkistaa miehen kivekset?
Tiedän että ihan pienenä, mutta entä nuoruudessa/aikuisemmalla iällä? Tutkitaanko niitä armeijassa ym...

En oikein itse ymmärrä, miksi niitä aikuselta pitäisi ilman mitään syytä tutkia, mutta ilmeisesti tätäkin tapahtuu.

Käypäs Googlaamassa osoitteesta "kivessyöpä", saat varsin hyvän vastauksen.
Itse olin kerran magneettikuvassa, olin kolhinut itseäni jossain ja toinen kives oli arka pari viikkoa. Huolestuin että jotain isompaa, ei sentään.
Koko toimitus kesti noin 15 sekuntia, sain puhtaat paperit ja helpotuin. Kuten myös särky häipyi pikku hiljaa.
Niin se armeija? Ei siellä mitään kiveksiä tutkita. Katsotaan vaan että äijä on muuten sopiva tappelemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä meillä
ainakin armeijassa piti mennä lääkärin eteen ilman housuja.
En tiedä johtuiko siitä, että varuskunnan lääkäri oli vanha sotien jälkeen virkaan tullut kaakki. Lihava ukko, joka käski yskäistä ja ( ihme kyllä ) nuori sievä terveyssisar kuittasi ylös sen, mitä lekuri latinallaan palleista höpisi.
 
jjjjj
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä meillä;10729860:
ainakin armeijassa piti mennä lääkärin eteen ilman housuja.
En tiedä johtuiko siitä, että varuskunnan lääkäri oli vanha sotien jälkeen virkaan tullut kaakki. Lihava ukko, joka käski yskäistä ja ( ihme kyllä ) nuori sievä terveyssisar kuittasi ylös sen, mitä lekuri latinallaan palleista höpisi.
Kyllä ne tuppaa katsomaan kivesten rakenteen jne. Se, kun kuuluu perustarkastukseen. Sama sivarissa.
 
Kake
Täällä on puhuttu siitä, että sairaanhoitaja ajelee karvat alapäästä.
Vähän siihen liittyen tuli mieleen, että minkä ikäsenä lääkäri vielä tarkistaa miehen kivekset?
Tiedän että ihan pienenä, mutta entä nuoruudessa/aikuisemmalla iällä? Tutkitaanko niitä armeijassa ym...

En oikein itse ymmärrä, miksi niitä aikuselta pitäisi ilman mitään syytä tutkia, mutta ilmeisesti tätäkin tapahtuu.
Käyn vanhemma naislääkärin luona, kun halun sairaslomaa vaikka olis nuha käskee riisua ja tutkii kivekset ja kun rupee seisoo tutkii munankin kunnolla. Sitten saa sairaslomaa ja pitää mennä jälkitärkatukseen, tykkää ilmeisesti tutkia kunnolla nuorempien "paikkoja". Saa ainakin lomaa kun haluu.
 
Viimeksi muokattu:
terkkarissa huijattu
Kävin kerran terveyskeskuksessa näyttämässä lääkärille pallejani, kun sain niihin mojovan potkun jalkapallopelissä. Lääkärinä oli nuorehko nainen, lääketieteiden kandi, jolle selitin vaivani. Hän halusi luonnollisesti tehdä tutkimuksen, joten housut pois ja lavetille makaamaan, kuului käsky.

Lääkärineitokainen tunnusteli varoen ja hellästi pallejani ja samalla myös penistäni, varmistaakseen, että kaikki oli kunnossa. Samalla hän ikäänkuin ohimennen kehaisi värkkejäni komeiksi, ja pyysi saada vielä spermanäytteen, jonka hän tekisi imemällä spermaa suuhunsa.

Hämmästyin ensin, mutta lääkäri vakuutti toimenpiteen olevan aivan normaalia rutiinia, jolla poissuljetaan joitakin sairauksia ja vammoja. Suostuin spermanäytteen imemiseen, ja eikä aikaakaan, kun lääkärineito sai haluamansa näytteen suuhunsa.

Maisteltuaan näytettäni, hän totesi maun ja koostumuksen mukaan kaiken olevan kunnossa. Nostin housut jalkaani ja poistuin lääkäristä särkylääkereseptin kera.

Nyt jälkeenpäin olen tullut ajatuksiin, että olikohan tuo näytteenotto sittenkään ihan oikeaa tutkimusta? Pitäisikö minun tehdä rikosilmoitus tutkimuksesta?
 
Kyllikki-eno
Kävin kerran terveyskeskuksessa näyttämässä lääkärille pallejani, kun sain niihin mojovan potkun jalkapallopelissä. Lääkärinä oli nuorehko nainen, lääketieteiden kandi, jolle selitin vaivani. Hän halusi luonnollisesti tehdä tutkimuksen, joten housut pois ja lavetille makaamaan, kuului käsky.

Lääkärineitokainen tunnusteli varoen ja hellästi pallejani ja samalla myös penistäni, varmistaakseen, että kaikki oli kunnossa. Samalla hän ikäänkuin ohimennen kehaisi värkkejäni komeiksi, ja pyysi saada vielä spermanäytteen, jonka hän tekisi imemällä spermaa suuhunsa.

Hämmästyin ensin, mutta lääkäri vakuutti toimenpiteen olevan aivan normaalia rutiinia, jolla poissuljetaan joitakin sairauksia ja vammoja. Suostuin spermanäytteen imemiseen, ja eikä aikaakaan, kun lääkärineito sai haluamansa näytteen suuhunsa.

Maisteltuaan näytettäni, hän totesi maun ja koostumuksen mukaan kaiken olevan kunnossa. Nostin housut jalkaani ja poistuin lääkäristä särkylääkereseptin kera.

Nyt jälkeenpäin olen tullut ajatuksiin, että olikohan tuo näytteenotto sittenkään ihan oikeaa tutkimusta? Pitäisikö minun tehdä rikosilmoitus tutkimuksesta?
Kun mieskynekolooki puristaa nuorta naista tissistä ja imee nänniä, on mieskynekolooki saastainen sika, joka saa syytteen potilaan seksuaalisesta ahdistelusta.

Mutta kun naislääkäri imee nuorelta mieheltä spermanäytteen, onkin miespotilas se sika, jota kuuluu rangaista.

Missäs se oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo oikein luuraavat?
 
Viimeksi muokattu:
jorma-täti
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllikki-eno:
Kun mieskynekolooki puristaa nuorta naista tissistä ja imee nänniä, on mieskynekolooki saastainen sika, joka saa syytteen potilaan seksuaalisesta ahdistelusta.

Mutta kun naislääkäri imee nuorelta mieheltä spermanäytteen, onkin miespotilas se sika, jota kuuluu rangaista.

Missäs se oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo oikein luuraavat?

No ei ainakaan sun päässä, kyllikki-eno. Eihän tässä kukaan muu ole pitänyt miespotilasta sikana kuin sinä.

Harvempi varmaan uskoo, että tällaista on tapahtunut. Jos on, se on totta kai rikos lääkärin toimesta.
 
vierailija
Kävin kerran terveyskeskuksessa näyttämässä lääkärille pallejani, kun sain niihin mojovan potkun jalkapallopelissä. Lääkärinä oli nuorehko nainen, lääketieteiden kandi, jolle selitin vaivani. Hän halusi luonnollisesti tehdä tutkimuksen, joten housut pois ja lavetille makaamaan, kuului käsky.

Lääkärineitokainen tunnusteli varoen ja hellästi pallejani ja samalla myös penistäni, varmistaakseen, että kaikki oli kunnossa. Samalla hän ikäänkuin ohimennen kehaisi värkkejäni komeiksi, ja pyysi saada vielä spermanäytteen, jonka hän tekisi imemällä spermaa suuhunsa.

Hämmästyin ensin, mutta lääkäri vakuutti toimenpiteen olevan aivan normaalia rutiinia, jolla poissuljetaan joitakin sairauksia ja vammoja. Suostuin spermanäytteen imemiseen, ja eikä aikaakaan, kun lääkärineito sai haluamansa näytteen suuhunsa.

Maisteltuaan näytettäni, hän totesi maun ja koostumuksen mukaan kaiken olevan kunnossa. Nostin housut jalkaani ja poistuin lääkäristä särkylääkereseptin kera.

Nyt jälkeenpäin olen tullut ajatuksiin, että olikohan tuo näytteenotto sittenkään ihan oikeaa tutkimusta? Pitäisikö minun tehdä rikosilmoitus tutkimuksesta?
Kyllä naislääkärit ovat aivan mahtavia imemään miehen palleja. Siinä taitavassa ammattiryhmässä osataan tyydyttää potilaita loppuun asti. Eräskin imi minulta viidessa minuutissa kaiken sperman mitä ikinä vaan palleista lähti. On aivan fantastinen tunne, kun saa leijua seksuaalisen tyydytyksen taivaassa, kun upea blondi tulee ja ottaa kaikki kivekset ja terskan hellään käsittelyynsä lämpimään suuhunsa fantastisen suuseksin merkeissä. Minulla on juuri nyt tähtäimessä minusta kiinnostunut yksi naislääkäri nimeltään Tarja, jolla on kaiken lisäksi aivan upea herkkuperse, jota on kiva jyystää loppuun asti. Takaapäin otettaessa tuntuu ihanasti vielä luusto, joka hienosti pohjaa pehmeän ja joustavan hekkuperseen läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Ex-solttupoika
Meillä vekaran järvellä käski jonoon ja housut alas. Siis kessu ja vain päälys housut. Sitten tuli paikalle vanha kuin taivas ukko ja sen kohalli piti laskea kalsarit
alas. Jokaisella jolla seisoi jäivät sinne ja muut housut yläs ja tupakille. Eli oli mun
elämäni helpoin pallien tarkistus.
 

Yhteistyössä