Kiviäki kiinnostaa (ällöä, ei kannata avata)

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ko mulla tosiaan tuo viisuri tulehtunu. Nyt pari päivää menny antibioottia ja äsken kävin hampipesulla ja lankaimella vetelin hammasvälit niinku aina. Viisurin vierestä ko lankailin nii tuli oksennus. Vissin sieltä jotaki mättää nyt tullee... (ah mikä haju ja mikä maku ) Hammaslääkäri varotteliki että voi tulla pari mielenkiintosta hammaspesua :D

Pakko se on vissin uskaltaa poistattaan nuo viisurit sitte ko minimuru syntyny... Tosin multa saa varmaan kalauttaa tajun kankaalle jo ennen ko kotoa lähen ees siihen operaatioon :snotty:

Kuulostaa mukavalta :x

Munkin tarvis mennä poistattamaan ainakin yksi viisuri lisää kun siitä on enää noin kolmannes jäljellä.. mutta kun en millään uskalla.. :ashamed: pelkään sitä puudutusta ihan tajuttomasti..

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:

Munkin tarvis mennä poistattamaan ainakin yksi viisuri lisää kun siitä on enää noin kolmannes jäljellä.. mutta kun en millään uskalla.. :ashamed: pelkään sitä puudutusta ihan tajuttomasti..

No mulla mennee jalat alta jo hammaslääkärin vastaanoton hajusta. Eikä minua saa millään konstilla siihen penkkiin, nytki ko kävin hammaslääkärissä istahin tuolille ja sanoin etten siihen kallistuspenkkiin mene. Ja samalla ko rutistin miehen kättä hammaslääkäri vilkasi peilin avulla suuhun :ashamed: Se oli äkkiä ohi onneksi. :D

Elä pelkää.Neula vaan nipistää hetken. :p :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
poistata nukutuksessa ;)

No nukuttaa ne meinaaki ja poistaa ensin tuon uuestikasvaneen hampaan, sitte kolme muuta... Mutko ensin pittää käyvä sielä hammasröntgenissä. Sano se hammaslääkäri että jos en ois pelkopotilas nii ois poistanu tuon tulehtuneen hampaan nyt heti, mutko ei nii ei... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
poistata nukutuksessa ;)

No nukuttaa ne meinaaki ja poistaa ensin tuon uuestikasvaneen hampaan, sitte kolme muuta... Mutko ensin pittää käyvä sielä hammasröntgenissä. Sano se hammaslääkäri että jos en ois pelkopotilas nii ois poistanu tuon tulehtuneen hampaan nyt heti, mutko ei nii ei... :ashamed:

ei se röntgen paha juttu oo (koitan todistella itelle) :snotty: mä meen kans ja sillon poistetaan kaikki viisurit kerralla ja paikataan sun muuta. mut oikeesti sen kestää sen röntgenin, kun tietää mikä helpotus sit kuitenkin oottaa.. ei toi kipukaan kivaa ole? mieti sitä kipua sillon kun pitäis ottaa ne kuvat? :hug:

mua ne ei saa hoidettua edes diapamin avulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Wanhatar:

Elä pelkää.Neula vaan nipistää hetken. :p :hug:

Pelkään ja paljon :D pelkään muutenkin neuloja ja tuo suun alue on erityisen herkkä.. multa on 11 hammasta poistettu ja aina vaan enemmän pelottaa.. viime kerralla oli kyllä niin mukava hammaslääkäri, että laittoi jotain "tahnaa" ensin ja se puudutti sen verran ettei sitten tuntunut se pistos.. mutta silti mua pelottaa.. :ashamed: :ashamed: mutta kiitos rohkasusta :D :flower:

poistata nukutuksessa ;)

ei se röntgen paha juttu oo (koitan todistella itelle) :snotty: mä meen kans ja sillon poistetaan kaikki viisurit kerralla ja paikataan sun muuta. mut oikeesti sen kestää sen röntgenin, kun tietää mikä helpotus sit kuitenkin oottaa.. ei toi kipukaan kivaa ole? mieti sitä kipua sillon kun pitäis ottaa ne kuvat? :hug:

No joo, mie oon sitä röntgeniäki lykänny vissin vuojen kohta :| Olen siinä ennenki käyny joten tiän ettei se oo mikkään ihmeellinen juttu, mut siinä käynti meinaa sitä että on lähempänä leikkausta. Ei tähän hammaslääkäripelkoon diapamit auta, ei... Nuijanukutus ehkä. Sittekki näkkee painajaisia...

poistata nukutuksessa ;)

No joo, mie oon sitä röntgeniäki lykänny vissin vuojen kohta :| Olen siinä ennenki käyny joten tiän ettei se oo mikkään ihmeellinen juttu, mut siinä käynti meinaa sitä että on lähempänä leikkausta. Ei tähän hammaslääkäripelkoon diapamit auta, ei... Nuijanukutus ehkä. Sittekki näkkee painajaisia...

kyl sä pystyt jos mäkin pystyn. tsempataan yhessä, ollaan rohkeita :D sit saadaan kulkee mitallit kaulassa "mä tein sen" :p :saint:

Yhteistyössä