Kivoja poikien vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiskä

Vieras
Luuttusin tänään alessa ja yritin etsiä kivoja poikien vaatteita kokoa 86/92 mutta en löytänyt oikein mitään. En halua pääkalloja tai lohikäärmeitä vaan sellasia iloisia ja varmasti "lapsellisiakin" vaatteita. Mistä te ihmiset niitä kaivatte?

Sen tiedän, että niitä EI löydy cittareista/prismoista, Seppälästä, Henkkamaukalta eikä Anttilasta. Erikoisliikkeillä tai kalliilla ruotsalaisilla lastenvaateketjuilla on kivoja värikkäitä vaatteita, mutta kalliiseen hintaan...

mun pitäis tyhjätä pojan kaapista pois kaikki 92 koon vaatteet enkä tiiä mihin ne laittais!! ei jaksais kesään asti säilyttää et pääsis kirpparille viemään..

Itse huomasin ihan saman. Olen aivan katkera kun poika on kasvanut ulos ihanista vauvaosastoilta löytyvistä poikien vaatteista. Nyt on tarjolla vaan Spidermania ja pääkalloja, PÖH!

Musta tuntuu, että muut ovat löytäneet niitä paremmin kuin minä, joten olen tehnyt löytöjä kirppareilta ja huutiksesta. Joitakin olen löytänyt henkkamaukalta, anttilasta ja lindexiltä, tällä hetkellä valikoima ei ole kovin hyvä.

Yhteistyössä