Kivuista

  • Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti
Ihmeissään
Hei,

Osaisikohan joku kokeneempi auttaa. Tein eilen raskaustestin (ekaa kertaa elämässäni) tai oikeastaan kaksi sellaista ja molempiin ilmestyi haalea viiva tummemman viivan viereen. Olen siis raskaana:) Kuukautisten olisi pitänyt alkaa toissapäivänä. Nyt on alavatsa turvoksissa ja kipeä. Ihan kuin kuukautiset olisivat alkamassa. Rinnat ovat etenkin iltaisin todella arat ja turvonneet. Ovatko nämä normaaleja oireita vai onko joku pielessä? Keskenmeno tulossa? Kertokaa joku kokeneempi onko tää normaalia vai mitä? Kiitti etukäteen!
 
Lness 20+0
Mulla oli plussaamisen jälkeen varmaan kaks-kolme viikkoa koko ajan semmoinen olo, että menkat alkaa just.
Eli ihan normaaleja alkuraskauden oireita, uskoisin!

Onnea vaan kovasti ja tervetuloa joukkoon!
 
normaalia
Onnittelut plussasta! Alavatsan ja rintojen turvotus ovat ihan normaaleja raskausoireita, ei hätää.
Mulla vieläkin noita oireita vaikka raskaus jo kuudennella kuulla :)
 
Stella
Kannattaa lukea tällä palstalla muiden jättämiä viestejä, raskausoireista on paljon keskustelua. Nuo sinun oireesi ovat tyypillisimpiä raskausoireita mitä on. Itse olen kuudennella viikolla, ja rinnat ovat turvonneet ja kipeät. Samoin silloin plussaamisen aikaan oli menkkatuntemuksia vatsassa. Nyt on lisäksi tulleet vielä väsymys, jano ja hienoinen pahoinvointi.

 

Yhteistyössä