V
vierailija
Vieras
Hei. Onkohan täällä kohtalo tovereita? Pitkän aikaa oon kärsinyt erilaisista alavatsakivuista ja yhdyntäkivuista. Yhdyntäkipuja ei ole aina, mutta joissain kierroissa joka kerta
Yhdynnän jälkeen saattaa myös tulla kova kipukohtaus joka kestää 10-15 min. Samanlainen kipu tulee usein myös ovulaation aikaan, mutta voi kestää yli tunninkin. Kipu vetää kaksinkerroin, koko lantio on tulessa ja peräsuoleen sattuu niin ettei pysty istumaan.
Nyt kolme edellistä kiertoa olen kärsinyt ruskeasta välivuodosta. Se alkaa ovulaation aikaan ja kestää kuukautisiin. Välillä tarvitsee siteen mutta enimmäkseen pärjää pikkuhousunsuojalla. Kuukautiskipuja ei juurikaan ole.
Gynellä kävin ja ultrattiin. Kaksi myoomaa n.3cm oli kohdussa ja kohdun limakalvo 1,5cm. Näyte kuulema pitäisi ottaa limakalvolla.
Ikää mulla on 31v ja kolme lasta, joten lisääntyminen ei ole enää haaveissa.
Onko kellään ollut vastaavaa ja mikä on ollut oireiden syynä?
Nyt kolme edellistä kiertoa olen kärsinyt ruskeasta välivuodosta. Se alkaa ovulaation aikaan ja kestää kuukautisiin. Välillä tarvitsee siteen mutta enimmäkseen pärjää pikkuhousunsuojalla. Kuukautiskipuja ei juurikaan ole.
Gynellä kävin ja ultrattiin. Kaksi myoomaa n.3cm oli kohdussa ja kohdun limakalvo 1,5cm. Näyte kuulema pitäisi ottaa limakalvolla.
Ikää mulla on 31v ja kolme lasta, joten lisääntyminen ei ole enää haaveissa.
Onko kellään ollut vastaavaa ja mikä on ollut oireiden syynä?