kivut, abortti ym

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua kaivataan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua kaivataan

Vieras
Tulin vahingossa raskaaksi, vaikka minun on vaikea tulla raskaaksi. Kuulostaa kohtalolle, mutta jäisin yksinhuoltajaksi, ja tulevan lapsen isä ei haluaisi missään nimessä että pidän lapsen.
Olen rahaton, työtön, eikä olisi ketään joka auttaisi lapsen kanssa. Niimpä järjellä ajatellen abortti olisi järkevintä.

Mutta onko jotain luonnollisia abortoivia yrttejä tms? Haluaisin luonnon päättää pidänkö vauvan silti vai en. Eli jos luonnon abortoivat yrtit eivät aiheuttaisikaan minulle aborttia, niin pitäisin lapsen kaikesta huolimatta.

Toinen kysymys koskee alavatsan kipuja. Onko normaalia, että alkuraskauden aikana (rv6) tuntuu välillä vasemmalla tai oikealla puolella (vaihdellen) alavatsassa,suunnilleen kohdun kohdalla pistävää kipua? Entä onko normaalia, että voi tulla pari veristä tippaa valkovuotoa?

Kiitos paljon jos joku osaa auttaa. Olen ihan yksin ongelmani kanssa ja tuntuu että pää hajoaa.

Luonto hoitaa jos annat hoitaa ja et tarvitse siihen mitään lääkkeitä!
Anna raskauden edetä.
Jos se keskeytyy ilman että yrität keskeyttää niin se oli luonnon tarkoitus.
Jos raskaus jatkuu synnytykseen niin se oli tarkoituskin!

Mutta sinä päätät haluatko jakaa lapsesi kanssa elämäsi vai annatko hänelle elämän jonkun toisen perheen kanssa.

On luonnollinen valinta antaa elämän jatkua.
Mutta jatkuuko se sinun kanssa, niin siinä ei luonto anna vastausta, vastaus löytyy sinun pään sisältä.

pakko sanoa mutta vaikuttaa kyllä hieman lapselliselta tuo ap:n puhe "luonnollisesta abortista". Valitettavasti luonto on hoitanut hommat niin että jokainen joutuu ihan itse tekemään päätökset mahdollisista aborteista eikä luonto sitä "päätä kenenkään puolesta".

koeta nyt vaan tehdä se päätös ja muista että kumpikin ratkaisu on varmasti yhtä oikea!

AP ON OLLUT SELVÄ PROVO VUONNA 2005 JA SEURAAVA KETJUSSA "VAIHTIS" VIELÄ SEKOMPI, KUN ON JAKSANUTKIN KAIVELLA JONKUN KIRJOITUKSEN ESILLE VUODELTA 2005! EIKÖ TOSIAANKAAN OLE MUUTA ELÄMÄÄ?! TÄHÄN KEJUUN EI SIIS KENENKÄÄN KANNATA ENÄÄ OSALLISTUA!

Yhteistyössä