Hae Anna.fi-sivustolta

Kivut kaalista?

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä Huomen, 28.09.2017.

1. Huomen Vierailija

Joka paikkaa vihloo! Eniten ehkä varpaat ja sormet mutta niveliä ja kudoksia vihloo kauttaaltaan.

Olen lopettanut viljat ja gluteenin, se auttoi selkäsärkyihin. Mutta nyt on jotain vialla. Mietin syömisiäni ja olen syönyt pari päivää lähinnä kaalikeittoa, kun tein sitä ison kattilallisen. Voiko kaali aiheuttaa (ja miksi) tällaista kipuilua, tietääkö joku?

2. Huomen Vierailija

Ap kirjoittaa vielä että mulla on epäilty kipujen aiheuttajaksi fibromyalgiaa ja tämä uusi kipu on ehkä sen kaltaista. Ihmettelen mikä tämän laukaisi päälle.

Jos joku fibro lukee nii vihlooko teillä "joka paikkaa". Reidetkin on ihan muusia ja keho voimaton.

3. body mind soul Vierailija

Kyseessä voi olla sappirakon toimintahäiriö. Kannattaa tutkituttaa. Verikokeista selviää. Toiseksi on väärin syödä pelkkää kaalikeittoa 2 päivää. Kyllä siitä jo kipeäksi tulee kuka tahansa. Ruokavalion tulisi olla monipuolinen. etenin jos on keliakia? Fyysiset kivut voivat olla pohjimmaltaan psyykkisiä kipuja, jos niitä ei ole tunnistettu ja tiedostettu. Terve sielu terveessä ruumiissa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri