kk:set 4 pvä myöh. testi miinus, voiko näyttää plussaa esim. viikon päästä vasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmistynyt

Vieras
olipa sekavaa.....................

eli siis. tein testin ku menkat oli n. 4 pvä myöh. ( säänn. menkat ) näytti miinusta. nyt mietin, että viitsinkö tehdä uuden testin reilun viikon myöhässä olevien menkkojen takia. ( kierto n. 29-32 pvää)

joo.... mulla/ meillä on kolme lasta ja tiedän kyllä miten raskaaksi tullaan ;)

joskus aiemmin ollu niin, että menkat vaan yht äkkiä jäi yhden kerran väliin... voisko taas olla niin???

ei ole ehkäsyä ja tarkotus on pikkuhiljaa raskautua uudelleen.... ei vaan vielä olla tosissaan yritetty... päästetty liemiä sisään ;) siis, joten..... testi luultavasti näytti ihan oikeaa tulosta....

pakko oli nyt vaan kirjottaa, ku ihmetyttää tilanne....

Sanoit ap et neljä pv myöhässä, onko siis nyt 33 vai 36pv? No voihan ne kuukautiset olla myöhässä ja epäväännölliset. Se testikin saattaa kierronpituudesta johtuen näyttää plussaa joskus myöhemmin ja joskus aiemmin. Että ei voi tietää oliko se nega lopullinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Jos sulla heittää kolmekin päivää menkat, ni onko sulla sit jo menossa kp 36?
Mutta voi näyttää positiivista vasta kun on yli viikon myöhässä.

no joo siis..... mä pidän niitä ns. säännöllisinä, kun on muutama päivä vaan heittoa. kun on todellakin ihmisiä, jolla ne heittelee miten sattuu......

Se voi olla kuinka päin vaan. Voit joko olla raskaana ja testi muuttuu plussaksi vasta vähän ajan päästä. Tai sitten menkat on vaan myöhässä, itellä joskus oli kuusikin päivää ilman mitään syytä.

Alkuperäinen kirjoittaja hölmistynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Jos sulla heittää kolmekin päivää menkat, ni onko sulla sit jo menossa kp 36?
Mutta voi näyttää positiivista vasta kun on yli viikon myöhässä.

no joo siis..... mä pidän niitä ns. säännöllisinä, kun on muutama päivä vaan heittoa. kun on todellakin ihmisiä, jolla ne heittelee miten sattuu......

Juu, mun säännölliset heitti maksimissaan 12 tuntia.

Yhteistyössä