klamydia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paniikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paniikki"

Vieras
Hei,

voiko klamydia olla vuosia oireeton? Sain juuri tietää klamydia tartunnasta. Itse en ole ollu vieraissa ja mies väittää kovin ettei ole ollu. Minulla on otettu kummassakin raskaudessa klamydia- testi ja on ollut negatiivinen. Voiko olla mahdollista, että mies on kantanu sitä ja on nyt vasta tarttunu minuun?

Just ton takia pettäessä tulee aina käyttää kumia... Vaikka voihan olla, että sunkin miehesi on 99 kertaa sadasta käyttänyt ja nyt on vaan käyny paska mäihä.
Toivottavasti ei ole muita tauteja kuitenkaan, klamydia nyt on lievimmästä päästä.

meillä oli hei ihan sama tilanne, mies kivenkovaan väitti ettei ollut pettänyt mutta testi näytti toista, pettamisen ajankohtaa en tiedä, saattoi olla oireettomana meillä vuosia,,

Mies on pettänyt, ei auta mikään.

Ei se muuten voi sinuun trttua. Pistä mies ainakin käymään testeissä. Vaikka tosi pelimies on vamaan tässä vaiheessa jo käynytkin, ja syönyt jo lääkekuurinkin.

Ota kuitenkin puheeksi lääkärissä, onko minkäännäköistä, edes marginaalista mahdollisuutta että mies ei ole pettänyt, mutta olet saanut tartunnan muulla tavalla.

[QUOTE="voi itku";23272855]Mies on pettänyt, ei auta mikään.

Ei se muuten voi sinuun trttua. Pistä mies ainakin käymään testeissä. Vaikka tosi pelimies on vamaan tässä vaiheessa jo käynytkin, ja syönyt jo lääkekuurinkin.[/QUOTE]

No jos miehen testeissä ei näy mitään niin entistä varmemminhan se on pettänyt ja kaikenlisäksi vetässyt lääkekuurinsakin samalla vaimolleen valehdellen.
Juuri niinhän se klamydian kanssa menee, että miehellä alkaa yleensä kirvellä hyvin nopeasti tartunnan jälkeen kun taas nainen saattaa sairastaa oireettomana jopa vuosia.

Mulla oli klamydia kun odotin esikoistamme, se ei kuitenkaan ollut tarttunut mieheen vaikka vuoden verran oltiin yhdessä oltu, ja olihan siinä aika kovat välien selvittelyt koska mies uskoi minun pettäneen... :( Vaikken todellakaan ollut. Klamydia oli ollut mulla oireeton kai vuosia, ja esikoisen odotusaikana supistusten takia se tutkittiin. Mieskin kävi testissä aika pian mun jälkeeni eikä hänellä sitä ollut... Lääkäri selitti että oli käynyt aika hyvä tuuri ettei miehelle sitä tullut.

Pointtina siis se että ihan hyvinhän se ukollas on voinu olla jo, ei vaan oo tarttunu aiemmin suhun!!

voi olla tarttumattakin, vaikka on kantaja niin se on aika monesta jutusta kiinni saako kumppani tartunnan ja milloin sen saa. Joskus yhestä kerrasta, joskus menee kauemmin.

no turha sun enää muita vaihtoehtoja edes miettiä! :D sua on petetty! eikä siitä mihkään pääse nyt mietitte voitko enää luottaa mieheen vai et? SUA ON PETETTY!!!!

Mulla oli klamydia kun odotin esikoistamme, se ei kuitenkaan ollut tarttunut mieheen vaikka vuoden verran oltiin yhdessä oltu, ja olihan siinä aika kovat välien selvittelyt koska mies uskoi minun pettäneen... :( Vaikken todellakaan ollut. Klamydia oli ollut mulla oireeton kai vuosia, ja esikoisen odotusaikana supistusten takia se tutkittiin. Mieskin kävi testissä aika pian mun jälkeeni eikä hänellä sitä ollut... Lääkäri selitti että oli käynyt aika hyvä tuuri ettei miehelle sitä tullut.

Pointtina siis se että ihan hyvinhän se ukollas on voinu olla jo, ei vaan oo tarttunu aiemmin suhun!!

Paitsi että ap ja apn mies tutkittiin aiemmin eikä kummallakaan ollut sitä silloin.

Olen ihan varma et on otettu molemmissa raskauksissa. Täällä otetaan kaikilta. Teen itteni varmaan naurunalaiseksi lääkärissä huomenna,kun kysyn asiaa. Tarttee keskustella enempi asiasta,kun lapset on nukkumassa.

Klamydia on kyllä varsin tarttuvaa sorttia - molemmin päin. Itselläni on pippelinpää kirvellyt klamydian seurauksena kolmeen otteeseen.... kyllä se on pari viikkoa virheen jälkeen tuntee esinahoissaan.
Eli en millään usko siihen ettei se vakisuhteessa tartu muutamassa kuukaudessa jos kortsua ei käytetä ja seksiä kuitenkin on.

Klamydia on kyllä varsin tarttuvaa sorttia - molemmin päin. Itselläni on pippelinpää kirvellyt klamydian seurauksena kolmeen otteeseen.... kyllä se on pari viikkoa virheen jälkeen tuntee esinahoissaan.
Eli en millään usko siihen ettei se vakisuhteessa tartu muutamassa kuukaudessa jos kortsua ei käytetä ja seksiä kuitenkin on.

Jos sinä et ole lääkäri niin et voikaan tietää siitä miten se VOI olla tarttumattakin!! Kuten meillä oli! Minulla siis klamydia, suojaamatonta seksiä vuoden ajan ja miehen testi negatiivinen.

Jos sinä et ole lääkäri niin et voikaan tietää siitä miten se VOI olla tarttumattakin!! Kuten meillä oli! Minulla siis klamydia, suojaamatonta seksiä vuoden ajan ja miehen testi negatiivinen.

Käsittääkseni tuo on kuitenkin varsin poikkeuksellista ja epätodennäköistä. Kyllähän varmaan oikein oikein oikein huonolla tuurilla jonkun sukupuolitaudin voi saada vaikka vessanpöntöstä, mutta näin tapahtuu kyllä äärimmäisen harvoin.

Nyt en jaksanu kaikkia lukea, mutta siis onko miehes käyttäny antibiootteja? Kun mulla oli pitkittyny klamydia (ei lähteny niillä tervarissa annetuila pillereillä) niin sain ihan tavallisen antibioottikuurin vahvana millä se lähti. Nyt en muista mikä se oli, mutta semmonen mitä mulle määrätään tulehduksiinkin (mulla on penisiliiniallergia). Joku doxi sen lääkkeen nimi on.

Kysy lääkäriltä voisko olla mahdollista että tälleen ois tullu mies vahingossa hoidettua... Ei aina kaikki ole niin pahaa kun miltä näyttää.