klamydia:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mary866
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mary866

Jäsen
16.01.2013
71
0
6
turku
Heips

Mul ois pikku ongelma ja toivoisin et joku voisi neuvoa tai kertoa oman stoorynsä jos kokenu jotain samanlaistan

Eli täällä meneillä viikkoja 19+5, ollu viikon verran todella kipeä ala vatta joka sätelee selkään, vähä ku menkka kipu samalla myös runsas valkovuoto. Eilen olin lääkärissä vauvalla kaikki hyvin mut epäiltiin klamydia joten otettiin virtsa näytteen, tässä odottelen tuloksia.

Alkuraskaudesaa kun minulla oli suunnilleen 8vk kasassa niin klamydia tesri näytti positiivinen, ei siinä mitään saatiin asia selvitetty ja annoin anteeks koska tiesin että ei ole minun aikana tapahtunu vaan aikasemmin,se siitä, saatiin molemmat lääkkeet ja sanottiin lääkäris että 2viikko ei saa harrastaa seksiä ilman ehkäisy ja että kahdeb viikon päästä pitää käydä tarkistamas tilanteen, mainitsen vielä tässä vaiheessa että mä sain omat lääkkeet suunnilleen 3-4päivä ennen mieheni.

Oli menny viikko noin niin harrastettiin seksiä, jonka jälkeen mul tuli kauhee paniikki ja kävin äkki taas testeis mut näytti negaa, mieheni ei koskaan mennyt sinne tarkistukseen; aaatteli vaa et kyl se lääke on hoitanu asiansa.

Nyt odottelen tuloksia ja oon aivan sekasin, mitä uskoa mitä aatella jos on positiivinen, mistä oontaas saanu sen, kaikist ihmellisin on se että me vietetään lähes 24h mieheni kanssa että missä vaiheessa olisi käyny vieraissa, vai onko edes.

Elämä on vaikeeta en tiedä pitääkö sit vaa erota ja lähtee kävelee, tosin en haluis olla yh äiti :/ mut en nyöskään ansaitsee tällasta.

Yhteistyössä