Klarna-laskusta onkin 20e maksamatta vaikka sieltä tuli rahapalutuskirje

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko kellään muulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko kellään muulla

Vieras
Tilasin piilolinssejä vuode aslussa tammikuussa Klarna-osamaksulla.
Maksuja hoitelin niin kuin piti. Kesäkuussa sieltä tuli kaksi rahapalautuslappua á 2,50e koska olen maksanut heille liikaa.

En lähtenyt lähettelemään näitä kirjeitä takaisin kun summa oli niin pieni,et ajattelin että olkoot.
Nyt sitten olisin tilannut Klarna-osamaksulla toista tuotetta,mutta minulle ei sitä myönnetty. Ihmettelin,että miksi ei. kaikki on kunnossa eli sen suhteen ei pitäisi olla mitää estettä.

Kaivoin tuon rahapalautuslapun kansiostani ja kirjuduin Klarna.fi ja sitä kautta viitenumeron kanssa laskun tietoihin.
Siellä oli sitten ,että olen suorittanut 59,89e ja laskusta on suorittamatta vielä -20,00

Miten voi olla mahdollista,että saan rahapalutuksen vaikka minulle heidän tietojen mukaan on vielä 20e maksamatta heille.

Ja minulle ei ole tullut maaliskuun jälkeen Klarnata yhtään laskua tai muuta kirjetttä kuin nuo rahapalautukset. Eikä tuon kesäkuun jälkeenkään ole tullut mitään.

Asunut olen koko ajan samassa paikassa. Maanantaina soittelen sinne,mutta onko kellään muulla käynyt näin?

Ei ole noin käynyt, mutta muita laskutusasioita Klarnan kanssa hoitaneena voin sanoa, että asiakaspalvelu on huippuluokkaa. Jäi hyvä mieli pitkäksi aikaa soiton jälkeen :-D

Ei noin, mutta kaikkea muuta epäselvää laskutuksen kanssa on ollut. Ja asiakaspalvelu aivan perseestä, joku teinipoika siellä oikein vittuili kun kehtasin korjata laskua jonka summa oli verrattaen pieni.

Juu, en käytä enää klarnan palveluja.

Ei ole tuolaisia ongelmia ollut ja asiakaspalvelu on ollut nopeaa ja ystävällistä.
Eiköhän asiat selviä,kun otat huomenna yhteyttä.

Hei!

Haluamme tottakai auttaa sinua selvittämään mitä on tapahtunut.
Jotta voisimme auttaa paremmin asiassa, voit ottaa meihin yhteyttä
joko puhelimitse 09- 425 99 771 (arkisin 8:00-18:00), sähköpostitse osoitteessa hello@klarna.fi tai chattaamalla verkkosivujemme kautta.

Mukavaa alkavaa vuotta!

Ystävällisin terveisin,

Milla
Klarna Oy

Yhteistyössä