Hae Anna.fi-sivustolta

klingel

Viestiketju osiossa '50+' , käynnistäjänä minä, 03.01.2010.

  1. minä Vierailija

    oletteko ellit tilammeet klingelistä,onko laatu mimmonen+vastaako koko suomen kokoa.Kiitoksia vastanneille,
     
  2. laatu Vierailija

    Hyvä laatu, huomaahan sen hinnoistakin ettei ihan halpaa ole.
    Kerranolen tilannut jotain, hyvin istuvia housuja kuulemma sieltä saa.
    Kauniita, ihania vaatteita on koko luettelo täynnä, itsellä vaan kotioloissa koiraa ulkoiluttaessa ei ole noin hienoista tarvetta.
     
  3. Juu Vierailija

    Hyvälaatuista tavaraa, mutta tilaukset kestää pari kolme kk, koska on niin suosittu. Joulusi tilasin ajoissa maton, tulee kuulemma vasta tammikuunlopussa. Vähän kuule hatutti.
     
  4. Sieltä saa upeita kylppärin mattoja. Ainoa negatiivinen asia oli tosiaan odotus: tilasin kaksi mattoa ja ekalla kerralla tuli vääränväriset ja -malliset ja vaihto kesti 2 kk. Yhteensä odotin niitä mattoja 4 kk.

    Toisaalta kannatti odottaa, matot on nyt pesty jo moneen kertaan ja näyttävät yhä kuin uusilta eli laatu on hyvä. Hinta ei ole halpa, mutta hinta-laatusuhde kohdallaan.
     
  5. kylppäriin Vierailija

    Onko ne matot lateksipohjaisia?
    Eivät käy silloin jos on kph:ssa lattialämmitys.
    Olen myös katsonut niitä, kauniita kylläkin.
     

  6. Taitaa ne olla lateksia, ainakin pysyy hyvin paikoillaan. Eivät sitten todellakaan sovi lattialämmityskylppäriin. Edellisessä asunnossa kylppärin matto suli perusteellisesti kiinni lattiaan, kun oli lattialämmitys. Nyt asun 50-luvun putkisaneerattomassa talossa, jossa ei todellakaan ole lattialämmitystä. Siksi paksu, pehmeä matto, joka peittää lattian on ihana.
     
  7. Lizz Vierailija

    en enää ikinä tilaa mitään Klingeliltä.

    Ensinnäkin toimitus kestää älyttömän kauan. Toinen juttu sitten se, että ei välttämättä saa sitä mitä tilaa. Tilasin mustat pitkät housut tässä kerran. Olen satavarma, että ne housut, jotka sieltä sitten lopulta pitkän odottelun jälkeen tuli, ei olleet ne, jotka tilasin. Katselin sitä luettelon kuvaa ja vertasin, ei näyttäneet samoilta, kangas oli ohutta ja liprua ja jotenkin mallikaan ei näyttänyt oikealta. Olisi tietysti pitänyt lähettää ne takaisin, mutta varmasti olisi taas kestänyt iät ja ajat, ennen kuin sieltä olisi mitään kuulunut, onneksi ne pöksyt kelpasi siskolleni.

    Kerran tilasin kolmen paitapuseron satsin, näyttivät kuvassa kivoilta, mutta luonnossa ne oli aivan omituisen näköiset, liian leveät ja värit haaleat. Kangas oli niissäkin omituisen ohutta ja hengittämätöntä.

    Viimeksi tilasin emalisen viheltävän teepannun, sellaisen sinivalkoisen, jota siellä ilmeisesti vieläkin myydään. Taas kesti kamalan kauan, ennen kuin lähetys viimein tuli, ja taas petyin. Se pannu ei ollut ollenkaan saman näköinen kuin kuvassa. En tykkää sellaisista pyöreistä pannuista, ja just sellainenhan sieltä tuli. Kaivoin taas kuvaston esiin, ja toden totta, kuvan pannu oli aivan eri mallinen. Kansikin oli erilainen, jopa kannen nuppi. Väri ja kuviointi oli sama, eli samaan sarjaan ilmeisesti kuului, mutta malli toinen. Tämän olisin jo lähettänyt takaisin, kun suututti niin vietävästi, mutta yksi kaverini tykästyi pannuun ja osti sen minulta.

    Kun katsotte noita Klingelin naisten puseroita, esimerkiksi, niin joka ainut on materiaaliltaan akryylia.

    Ja akryylia ne on ne vessan matotkin, lisäksi kauheita saksalaisten suosimia isoja kukkakuvioita ja hurjat värit. Ei kiitos. Pussilakanatkin kamalan vanhanaikaisen näköisiä.

    Kuvastoa lykkää välillä montakin viikossa. En ole niitä aina edes viitsinyt läpi selata, kun lentävät roskiin. Samat vaatteet kaikissa, kansi erilainen, muuten sisältö sama.
     
  8. Olin ollut jo useamman vuoden asiakkaana, tilannut vaatteita ja kenkiä, kun Klingel lähestyi minua kirjeellä. Heidän mukaansa olin palauttanut enemmän kuin tilannut, eikä sellaista sallittaisi. Jos en muuttaisi käytöstäni, he lopettaisivat asiakassuhteen.

    Suivaannuin ja soitin Klingelin asiakaspalveluun. Kerroin heille että kirjeen ilmoittama toimintatapa on kuluttajasuojalain vastainen ja että minulla on oikeus palauttaa tavaroita. LIsäsin myös, että koska postimyynnissä ei voi muuten olla varma koosta, tulee palautuksia luonnollisesti. Töykeä naisihminen langan toisessa päässä ei ollut lainkaan samaa mieltä kanssani.

    Seuraavaksi otin yhteyttä Kuluttajavirastoon ja lähetin heille kopion kirjeestä. Joitakin viikkoja myöhemmin sain heiltä kirjeen jossa kertoivat ottaneensa Klingeliin yhteyttä ja muistuttaneensa heitä suomalaisista lakipykälistä.

    Tällä ei ole ilmeisesti ollut mitään vaikutusta, sillä yhä edelleen Klingel ilmoittaa myyntilehtisissään että lukuisat palautukset voivat olla syynä asiakassuhteen katkaisuun.

    En tilaa enää vaatteita Klingeliltä.

    Edellä kertomani lisäksi laatu on heikkoa (akryyliä ym. tekokuituja), hinta kallis laatuun nähden ja toimitukset toivottoman hitaita. Ilmeisesti tuotteita ei ole valmiina kuvaston ilmestyessä ja niitä teetetään tulleideen tilausten mukaan => pitkät toimitusajat.
     
  9. Ohhot Vierailija

    Onpas tuo nyt kummallista. Eihän kenenkään tarvitse pitää esim. epäsopivaa vaatetta. Onneksi Elloksella tai H&M:llä ei ole tuollaista käytäntöä, sen verran on palauteltu ja vaihdettu varsinkin vaatteita.

    Klingeliltä ostin kylppärin matot, aivan ihanan paksut. Niissä oli maininta, että sopivat myös lattialämmityslattialle. Hyvin ovat sopineet.
     
  10. eipäs oo Vierailija


    Pehmeää polyesteriä ne on enimmäkseen. Ite tilasin puuvillasia puseroita. Ovat laatutavaraa eivätkä mene pesuissa piloille.
     
  11. vika sinussa Vierailija


    Mitäs tilaat pienempiä kokoja mitä todellisuudessa olet. Et ole enää samoissa mitoissa kuin nuorena. Mittanauha esiin ja ota mitat ensin itestäs ja sit vasta tilaat jos tilaat. Jäisi palauttamiset sikseen.
     
  12. no johann Vierailija

    Olet siis palauttanut jotain eiemmin tilaamiasi tuotteita, jos kerran olet palauttanut enemmän kuin olet tilannut. Tuotteilla on määrätty palautusaika ja aina voi palauttaa vaikka kaikki tilaamansa tuotteet, kun palauttaa ne ajallaan.

    Oma vikasi!
     
  13. niinno Vierailija

    Kai kirjoittaja palauttaa tuotteet määräajassa, mutta jos aina vain tulee epäsopivaa eikä tavara ole sellainen kun on kuvitellut ja kuvastossa ollut ym., niin palautettavahan ne on. Ei kai kukaan rupea maksamaan vaatteista ym. tavaroista, joita ei voi käyttää. Itsekkin olen palauttanut useammin kun kerran, mutta ei tuollaista ukaasia ole tullut. Tosin en ole tilannut enää vuosiin. Kuvasto kuitenkin tulee säännöllisesti. Parempi kun ostaa suoraan kaupasta, niin heti näkee, mikä on hyvä.
     
  14. edullisia verrattuna puseroihin. Plyysimatotkin ovat paksuja ja pehmeitä verrattuna Anttilan muovipohjaisiin parin millin paksuisiin mattoihin.
     
  15. ella Vierailija

    Klingelin toimitusajat ovat mitä sattuu - kaukana lupauksista.
     
  16. Mysa Vierailija

    Moi!

    Itsekin sain aikoinani huomautuskirjeen sieltä, kun palautus -% oli liian korkea. Uhkasivat lopettaa asiakkuuden.

    Jotain olen sen jälkeen tilannut, mutta tarpeen täytyy olla suuri, että uskaltaa :=))

    Koot heittelee. Tilaan puseron kokoa X, joka ok. Seuraavalla kerralla toinen pusero on valtava.

    Kuvastoja tulee sekä menee ja loppujen lopuksi niistä ei enää erotu mikään, kaikki samaa höttöä ja kuviota - vuodesta toiseen.

    Aiemmin Klingelillä oli jotenkin yksilöllisempiä ja nuorekkaita sekä trendikkäitä vaatteita. Onko oma makuni sitten muuttunut vai mikä...

    Asiakaspalvelu on toiminut minusta aina hyvin ja ystävällisesti.

    Tilaan kyllä taas, kunhan kohdalle sattuu.
     
  17. vierailija Vierailija

    Erittäin huonoja kokemuksia tästä firmasta. Ei edusta millään tasolla nykyajan verkkokauppaa: vaatteiden toimitusajat määrittelemättömiä. Aivan niin, määrittelemättömiä! Jos on juhlat tiedossa ja tilaat heiltä viikkoja ennen vaatteita, ei tule onnistumaan. Selityksien mukaan hyvänen aika, ne tulevat niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaukaa (Saksa!) ja KYLLÄHÄN SE nyt pitää ymmärtää. Sitten toimitus jää jonnekin, menee takaisin Saksaan ja tulee, kun tulee. Jos tulee, sillä nettisivuilla myydään vaatteita, joita heillä ei edes ole!!! Onko kyse siitä, että ottavat aluksi maksun, jolla teettävät vaatteen ja jonka sitten iäisyyden jälkeen postittaa. Minun odotukseni tämä firma petti niin pahasti ja aiheutti ylimääräistä työtä, että oikein...aa! Todella ärsyttävää.
     
  18. vierailija Vierailija

    Firma ilmeisesti toimittaa myös muualle kuin Suomeen eli tuotteet voivat loppua kesken. Ja kyllähän toimitus kestää jos Saksasta tavarat tulevat. Ärsytäähän se jos toimitus kestää, mutta kestää se muualtakin. Suomessa on kai niin kallista pitää varastotiloja, että monella firmalla varastot on ulkomailla ja sieltä toimittaminen pitkine toimitusaikoineen on kannattavaa.
     
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti