Klitoriksen imeminen

  • Viestiketjun aloittaja Seidi
  • Ensimmäinen viesti
Seidi
Minä tykkään kun minun Klitorista imetään on ihanaa kun mies levittää pillun huulet ja näykkii Klitorista saan hurjat orgasmit pyydän lopettaan mutta ei hän lopeta ja kun nussitaan niin orgasmit tulee, lisää Klitoris on sen jälkeen paisunut ja herkkä ja olen valmis uudelleen ihanaa saada orgasmeja pillua kihelmöi
 
N28v
Minä tykkään kun minun Klitorista imetään on ihanaa kun mies levittää pillun huulet ja näykkii Klitorista saan hurjat orgasmit pyydän lopettaan mutta ei hän lopeta ja kun nussitaan niin orgasmit tulee, lisää Klitoris on sen jälkeen paisunut ja herkkä ja olen valmis uudelleen ihanaa saada orgasmeja pillua kihelmöi
Mieheni ja hänen kaverinsa kanssa on hienoa kun mies on kyljellään 69 asennossa kanssani nuolee ja näykkii klitorista ja kaveri panee takaapäin itse otan mieheltäni suihin. Ja kun toinen laukeaa pilluuni miehet vaihtaa paikkoja. Olen täysin kiimassa ja saan orgasmeja useita illan ja yön aikana. Viikonlopun jälkeen on kunnolla nussitun olo. Raukea väsynyt mutta onnellinen.
 
nainen55
Elin kolmekymmentä vuotta ilman suuseksiä. Eroni jälkeen tutustuin mieheen joka todella haluaa suuseksiä ja imeä hellästi klitoristani. Tuntuu taivaalliselta ja irstaalta olla täysin avoimena miehen edessä.
 
vierailija
Mieheni hyväilee klitorista ensin kielellä ja kun kiihotun hän ottaa sen suuhun ja imee sekö hieroo klitoriksen alapuolta kielellä. Mieletön orgasmi tulee ja hän samalla painelee anusta, jolloin orgasmi voimistuu moninkertaiseksi. Ihanaa!!!
 
vierailija
Mielestäni suuseksi on yliarvostettua. Jenkeissä suihinottoa ei pidetä edes seksinä vaan tapana hoitaa homma. Mieheni ei pidä suuseksistä enkä pidä minäkään koska erogeenisen alueen tyydyttäminen vain tietyllä tavalla huulilla ja kielellä on tylsää ja turruttavaa.
 

Yhteistyössä