Km 7+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valssu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Valssu

Jäsen
17.09.2007
66
0
6
Kaksi vuotta yritystä takana, reilun vuoden jo syöty clomifenia (minä, 38v. siis), plussa tuli iloksemme 1.8., mutta suureksi suruksemme km tapahtunut jo 7-8 viikoilla. Viime pe lääkkeellisessä tyhjennyksessä. Onko täällä muita ikäisiäni, kenellä ollut km? Juuri nyt en tajua miten pääsen tästä ylitse, entäs jos taas joudumme yrittämään kaksi vuotta...sitten ei enää pääse julkisiin hoitoihinkaan. Eivätkä meitä ehkä muutenkaan enää ota, kun kerran on positiivinen testi saatu. Mies paljon positiivisemmalla mielellä, mutta minua pelottaa ja itkettää.

Lämmin halaus sinulle!

Olen kanssasi osin samassa veneessä. Ikää himpun verran vähemmän, km elokuussa viikoilla 12+, jolloin lääkkeellinen tyhjennys. Tämä oli "luomuraskaus", mutta clomeja olen minäkin napsinut. Esikoinen on 4 vuotias. Minulla siis yksi onnistunut raskaus takana PCOS-taustasta huolimatta (luomu hänkin).
Vielä en tiedä miten keskenmenosta pääsee yli, vähitellen kuitenkin helpottaa, aika parantaa ainakin osan haavoista ja se suuri menetys ei ole jatkuvasti mielessä. Jotenkin tuntuisi, että uusi raskaus olisi se avain, mutta vuosien yritystaustalla tuntuu vähän epätoivoiselta... Yritys meillä on nyt kuitenkin alkamassa, tahdon vielä uskoa onnelliseen loppuun.

Nyt (taas) itkettää!

Yhteistyössä