KM:n alkaminen ja vuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Ihan alkuraskaudessa mennään ja viikkoja nyt siis jotain 4+ 6. Heti 4 + 2 alkoi rusehtava vuoto, joka on sittemmin ollut myös kirkasta punaista. Määräällisesti kuitenkin vähän, siis pikkuhousunsuoja riittää eikä vuoto näytä lainkaan lisääntyvän. Alavatsaan ja -selkään sattui muutamana päivänä enemmän, nyt taas vähän vähemmän.

Jos olisi km, eikö vuoto olisi jo alkanut runsastua? Onkohan tässä vielä toivoa "tavallisesta" raskaudesta, kun aika hyvin nuo oireet näyttäisivät kohdunulkoiseenkin täsmäävän. Vaikka en tiedä alkaako siinä kipuilu jo näin aikaisin?

Kiittää kokemuksista!

No en nyt varsinaisesti osaa neuvoa mutta voin kertoa, että itse toista odottaessa kärsin aika pitkälle raskautta niukasta verisestä vuodosta.
Säikäytti joka kerta mutta kaikki oli kuitenkin ok ja vauva voi hyvin :) Eli älä lannistu voi hyvin olla että kaikki on ok.
Mullakin se oli selkeää veristä vuotoa mutta niukkaa sellaista.... Ja juu, kipuiluakin oli aika-ajoin...

itse olen n rv 8 ja helmikuun aikana kolme kertaa hulahtanut veret, alussa housut märäksi ja sen jälkeen niukentunut nopeasti, pieneksi tuhruksi ja sitten sekin loppunut.. Plussaa näyttää testit edelleen. Pitkä kuukausi ollut odottaa, maanantaina ultraan niin jotain varmaan selviää :)

Yhteistyössä