KM:n jälkeen plussaavat vol 3

  • Viestiketjun aloittaja Hansu....
  • Ensimmäinen viesti
Hansu....
Ajattelin perustaa uuden ketjun kahdestakin syystä. Ketju alko olla jo niin pitkä ja toiseksi ajattelin soveltaa tähän tätä mun mielikuvaharjoitusta. Me ei siis enää vain haaveilla vaan plussataan :D

Mukavaa sunnuntaita kaikille :)

Ottis voi varmaan laittaa sen viimeisimmän listan tähän kuvineen ja kaikkineen, kun mä en osaa :)
 
Ottis
Hansu: Kiitos uudesta pinosta :)!

Orvokki: Harmitukset negasta, mutt sillä on todellakin vielä aikaa muuttua.

ON: En testannut tänään, kun nukuin niin pitkään ja kun heräsin, oli jo vieraita ovella ja päivä mennyt häslätessä.
 
Ottis
Listapäivitys
Haaveilijat:

Viveca78..........ku 12/08..............................(1)
Ottis................kkm 08/09............................(1)................. 19.6.2010
A-M..................kkm 08/08,km 11/09..............(2)
Nti. B............... kkm 11/09...........................(1)
juissis..............kkm 11/09............................(1)
lullu..................km 12/09.............................(2)
Uniperhonen......km 12/09..............................(1)
Prune...............km 12/09..............................(3)
Piu...................kkm 02/10............................(1)
mi-iuska...........tm 05/09, 10/09, kkm03/10.......(2)
Sipi..................kkm 03/10.............................(1)
memmuska .......ku 03/10...............................(1)
Orvokki............km 04/10................................(1)
Hansu..............kkm 02/09, 07/09, tm 05/10).....(1).... syksyllä :)

------------------------------------------------------------------------------

Plussanneet:


2009
Elokuussa: Ilona (km 05/09, 07/09), Kauris55 (km 03/09)
Syyskuussa: Tiitu-tii, J-R (tm 07/09)
Lokakuussa: Sarppa75 (kkm 08/09)
Marraskuussa: Tilkku (km 07/09)
Joulukuussa: Unnna (km 11/08,05/09,11/09)

2010
Tammikuussa: Jane75 (kkm 09/06, 03/09, 09/09), Tipsuliini (km 07/09, tm 11/09)
Helmikuussa: Minttuli80 (kkm 10/09)
Maaliskuussa: Mimis (km 05/09), Saisi tulla, 29v. (kkm11/09) , Ellu* (kkm 11/09), Tiukku (kkm 11/09), Strumppis (km 12/09)
Huhtikuussa: Lakallis (kkm 10/09)
Toukokuussa: Santtu81 (km 01/10)

----------------------------------------------------------------------------

Synnyttäneet: Tiitu-tii Poika 25.5.2010, J-R Tyttö 1.6.2010
 
Ottis
Uppitta keikkaa!! Pitäisköhän mun vaihtaa pinoa tai jotain, sillä ei plussaa tullut / tule tässäkään kierrossa. Taisi eilisaamun lipsahdus olla ihan hyvä juttu, sillä pilallehan mun koko päivä olis mennyt jos aamulla olisin taas lupaavan alun jäljestä nähnyt negan tikussa :(. Aina ei voi todellakaan voittaa.

Täytyy tunnustaa, ett sen puoleen helpottaa ku maalailin jo kaiken maailman kauhukuvia kohdunulkoisista yms. reissun aikana. Nyt ei tarvi niitä miettiä. Pitäisköhän tästä oppia, ettei todellakaan kannata testailla liian aikaisin? Mutt toisaalta, minusta on hyvä tietää, ett edes tärppiyritystä on ollut, antaa pikkasen toivoa tähän hommaan. Eipä tässä tosiaan enää aikaakaan tähän puuhasteluun enää kauaa ole, joten taitaa olla toiveet vähissä sittenkin. Menenpä nyt takas nukkumaan. t. Ottis kp21 (dpo9)
 
Orvokki
Hyvä Hansu :) nyt kaikki ajattelee sitten että se plussa tulee!!!
EI siis haaveiluja enää!!!!! USKOTAAN TÄHÄN!

Ottis: Testasitko siis tänä aamuna?? ja nega?
Voi hitsi, miten se niin kun se viimeisin kuvasi oli mun mielestä kyllä niin selkee haamuplussa!!!
Oot kyllä vieläkin aikasessa, eikös dpo9 ole aika aikasta?

Täällä siis kp 6/jotain menossa ja miestä jo varoittelin että ensi viikolla kun varmaan ois se ovis ajankohtainen niin saapi kyllä lentää työmatkoiltaan kotia pupuileen mun kans!! Siis on ihan pakko! Yhtään kiertoo ei saa mennä hukkaan....
Ja kyllä se lupas tulla :)
 
Hansu...
Voi Ottis: Kumpa se testi vain ei nyt oliskaan havainnut tarpeeksi hormonia. Onko kylla niin persuksesta!!!!

Sain vaihdettu tutkimusajan ja se on nyt sitten 15.7. Kuukauden paasta testit on siis kaynnistyneet :) Ja hyva kun ei tarvi olla toista pois sen takia, kun ollaan lomalla. Otan kylla miehen mukaan, vaikka ne ilmeisesti nyt aluksi tutkii vain mua. Mulla on siis aika naistenklinikalle. Oon kylla onnellinen, etta se kolmas keskenmeno tuli nyt. Olispa ollut kiva sitten syksylla alottaa taa rumba :( Eli kaikella on tarkotuksensa, myos kaikella paskalla. Ja oon toisaalta onnellinen, etten oo kesalla raskaana. On niin paljon kivoja suunnitelmia joka viikonlopulle ja valitettavasti ne suunnitelmat on paljon kivempia punaviinin kera :D

Ottis: Taa onkin plussaavien ketju ei plussanneiden... joten sunkin aika viela tulee jos ei tasta kierrosta niin seuraavasta (lomaihme...) :D

Mukavaa alkanutta viikkoa plussaavat :D
 
juissis
Ottis: Niinkin paljon kun näistä testeistä ja hormooneista tajuan... mutta voiko mitenkään olla että nuo haamut piirtyy pelkästä hormoonien noususta ennen tädin tuloa? Jotenkin tuntuu vaan oudolta, että miten niitä voi näkyä monessa kierrossa, mutta plussausta ei vaan tule.

Täällä on hermot taas niin kireellä, niin kireellä. Mulla on töitä kohtaan tullu todella inhotus. Aamuisin ei enää yhtään kiinnosta tulla töihin ja tänne tuntua alkaa suoranainen vatutus ja kunnon semmoinen. Olisin niin valmis lähtemään muualle, muttei hommia ole tarjolla. Täällä sitten kärvistellään. Ei tee varmasti tämäkään stressailu hyvää lisääntymisyrityksille. No pikkuhiljaa tässä rupee toivo jo loppumaan. Jossei kahdeksassa kuukaudessa ole tullu jo plussa, niin on se ihme. Jos tässä joku kerta se plussa testiin pärähtäis niin ihmeenä sitäkin pidän. Onpa taas masentavista masentavin viikon aloitus :(
 
Sipi
Hei taas kaikki! Olipas jo ikävä;)

En ehtinyt vielä lukea hyvin kaikkea kommentteja, mutta kuron kiinni tässä työpäivän mittaan...

Ensinnäkin Memmuska; tervetuloa mukaan joukkooomme! Toivottavasti löydät täältä helpotusta mietteisiin ja pian tuonne plussanneiden listaan:)

Loma oli ja meni ja oli kivaa! Raskaana oleva matkakumppani aiheutti tuskaa, mutta siitä enemmän joku toinen kerta. Yritin bongailla ovista reisulla jonkun verran mutta ei tullut tikkuun mitään. Nyt jo kp 22 ja ei muka vielä ollut?? Kai noi lomat voi joskus sekoitella kroppaa, mutta toivon ettei tästä nyt tulis mitään mega pitkää kiertoa.

Ottis: ilmeisesti plussaa enteili, mutta ei kuitenkaan? Blaaaaaahhhhhhhh..........:(

Myöhemmin lisää!
 
Hansu...
Voi peeee... Ma jo luulin, etta menkat loppu niin ei, ne alko uudestaan asken kp7. Vaansi mahasta ihan kunnolla ja kun menin vessaan niin tadaa. Eli just sama kuin viime keskenmenon jalkeenkin, etta tulee tammosta ihme vuotoa ekojen menkkojen jalkeen. Ennen viikonloppua tuli yhtakkia semmosta mustaa monjaa... yok. Oliskohan nyt vasta tullut loput raskausmateriaalit ulos...

No onneks kuukauden paasta ei siis pitais olla menkkoja, koska kierto on 25 paivaa eli seuraavat pitais alkaa just sopivasti just kun loma alkaa (prkl) eli 3.7. tietenki...
 
Ottis
Hansu: Enpä tiedä muuta kuin, että nyt jäi testailut vähäksi aikaa. Alkaa ihan tosissaan ahdistaa, sillä mulla on vieläkin tallella lauantain testi ja kyllä siinä (helevata vieköön) on ihan selvää punaista ja sitten käy näin. Tekis varmaan gutaa ajatella niinkuin sinäkin, etten haluaiskaan olla kesällä raskaana ku moni asia on kivempi oikeastikin viinin kera, mutta kun toi kello tikittää, niin tuntuu, ett jok'ikinen kierto on tärkeä. Vaan eipä auta kuin tyytyä kohtaloonsa. Positiivista miehen suhteen on, ett hän tänä aamuna halusi ihan itse ja vapaaehtoisesti sekstata, joten tiedä tuota, vaikka seksielämä ainakin muuttuisi pikkuhiljaa ns. normaaliksi.

Ihanaa, ett sait se ajan tutkimuksiin, mutta toi vuoto kp7 ei ole kivaa ollenkaan eikä varsinkaan, kun sattuu just lomalle. Mulla on niin, että jos ei seuraavasta kierrosta oikeaa tärppiä tule, loman viimeinen tai tai pari viimeistä päivää tärvääntyy menkkojen vuoksi, mutt luulen, ett jos 12 päivää on voinut lokoilla badenilla ja uiskennella meressä, että sen sitten kestääkin.

Juissis: Muuten teoriasi voisi sopiakin kuvioon, mutt se, ett r-testi näyttää punaista, ei kuulema koskaan valehtele, näin olen lukenut asiaan perhetyneeltä taholta. Sen sijaan ovitesti voi reagoida raskauteen, koska sen 'mekaniikka' on samanlainen kuin r-testeissä, mutt niistä vois sanoa, ett ovat muuten samanlaisia, mutt r-testillä on pipo päässä ja se reagoi vain siihen aineosaan virtsassa, joka on nimenomaan sitä pipoa (hCG) itteään.


Sipi: Kiva, ett reissu meni suuremmitta traumoitta :).

Mutt nyt mä taidan pitää pientä taukoa tästä palstailusta, tai pää hajoo :(. En tänäänkään ole osannut tehdä mitään, en mitään. Masussa vihloo ja pistelee välillä rajustikin eli tiedä tuota jos olis vaikka täti tulossa jo. Ilmottelen kyllä jos uutta kuuluu. Kivaa alkanutta viikkoa kaikille!! t. ottis
 
Orvokki
Voimia Ottis, en tiedä mitä muuta kirjottaisin....että jotain positiivista....
Ois niin mielellään sinulle sen plussan suonut :)

Ihana että jotain hyvää miehestäsi kirjoitit, tiä vaikka ois kuinkakin kiihkeä kesä edessä ;D

Mua ahistaa kans täällä taas vaihteeksi, kun kohta 6 vuotta elämä on pyörinyt kiertojen, testien ja pettymysten ympärillä.
Tämmöstäkö tää (epätoivoisen) naisen elämä on....?
 
juissis
Ottis: No niinhän se on ettei se r-testi plussaa näytä jossei sitä ole, kyllähän mä sen tiesin, mutta en taas tuohon aikaan aamusta ajatellut yhtään pidempään :) Ihme juttu kyllä tuo miten se sulla sitten näyttää aina niin hyvältä, muttei sittenkään. Ei kai aina voi niin käydä :( Pitäisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja testata vasta kun on täti viikon myöhässä. Tiedän vaikeaa... Mulla eka raskaus meni niin, etten ollut ajatellut koko asiaa kun vasta sitten kun menkat oli pari päivää myöhässä. Sitten ostin testin ja tein sen kun menkat oli neljä päivää myöhässä. Nyt kyllä tiedän, että jos on pienikin toivo, niin en enää pysty niin sinnittelemään, mutta eipä ole tarvinnut ajatella, kun tuhrut on tullu aina ennen.

Tänään kävin sitten antamassa klamydiatestiinkin kusinäytteet. Eli nyt on tutkittavana veret, kuset ja muut eritteet ;) Perjantaina saan tietää mitä tuloksia tulee vai tuleeko mitään. En ole vieläkään päättänyt otanko sitä primolut kuuria vai en. Tekisi vielä mieli kattoa tää kierto tuleeko tuhrua ja kun nyt on ovikset hyödynnetty niin niitä ei saisi ottaakaan. Raskaustestin ne myös lekurissa nyt teki mutta eihän se mitään näytä jos olen ke tai pe tallentanut simpat.

Sipi: tervetuloa "takaisin"! Kerrohan jossain vaiheessa miten se reissu meni :)

Niin ja se fb-tauko tekisi mulle kanssa hyvää. Juuri pistin kaveriksi yhden tytön, joka oli kaveri yläasteella eli on samanikäinen. Hällä on kolme lasta. Taas tuli vain olo, että kyllä ne muut. Niin ja iltiksessä oli viikonloppuna uutinen, että Victoria ja Daniel oottaa jo perheenlisäystä, että lapsi on tervetullut. Hiemanko meinasin helistä, että niin on se hyvä että joku sen julkisesti sanoo. Me joudutaan tekemään niinkuin Hansu eli sanomaan ettei koskaan lapsia haluta, jotta vältytään tyhmiltä uteluilta.
 
Sivusta seuraava
Hei, olen seurannu teidän palstaa satunnaisesti huhtikuusta alkaen. Sain silloin keskenmenon joten olette olleet minulle vertaistukena. Kiitos siitä!

Ottis: Mä niin toivoin sulle plussaa tässä kierrossa. Tietenkin muillekkin, mutta erityisesti sinulle.
Toivottavasti et pahastu, mutta mulla käy joka kuukautiskierto samoin, eli teen haalean, mutta selkeän plussatestin vaikka menkat alkavatkin. Toivoisin tietenkin haalauden vahvistuvan, mutta niin ei ole vielä käynyt. Olen yrittäny selvittää asiaa valmistajalta, mutta en saa heiltä vastausta ja valmistajiakin on monia, kun kaikki testit merkistä huolimatta sen plussan antaa.
Jostain syystä se hormoonitaso vaan nousee ja herkimmät testin plussan näyttävät vaikka ei raskaudesta ei ole kysymys. Se on niiiiin ikävää! Innostua ja sitten pettyä. Voimia sinulle!
 
Ottis
Juissis: En mä osaa teitä kokonaan jättää. Niinkus huomaat, piti jo kurkata :). Ensi kierrossahan mä en voikaan ainakaan näin kovin testailla, kun ollaan reissun päällä. Kertoilen varmasti mitä kuuluu. Tsemppiä!!

Orvokki: Kiitos, luulen ymmärtäväni mitä ajattelet. Pitkään olet sinäkin piinaillut. Toivoisin sinunkin sen pikkuisen jo viimein saavan. Enkuleita!!

Sivusta seuraava: Kiitos kommentistasi. Voihan se olla, ettei aina oikeatakaan yritystä olisi, vaikka testit mitä näyttäis. Eilen kyllä teki pahaa niin ja maistui öljy suussa koko illan, ett olin varma, ett viiva olisi vahvistunut, vaan ei. Nyt olen siis varma, ett oikeata yritystä oli, mutt edellisistä en ole niinkään varma kun mitään oireita ei ollut (muoks. Olipas: oli mulla viimeksi sitä älyklimppistä vuotoa ja sitä ed. kierrossa aloin oireisiin uskoa ekan haamun myötä ;). Nyt dpo4 alkoi eka kerran valtava vasemman tisun kipu, joka mulla on ollut selvä merkki ns. tärpistä. Edellisen raskauden siitä ekana osasin epäillä alkaneen. Mutta mutta. Ikävää, ett sinäkin olet joutunut kokea samaa. Tuu ihan vakkaripalstailijaksi, jos vaan mitenkään siltä tuntuu :). t. Ottis
 
Viimeksi muokattu:
7X samma här
Hei, olen seurannu teidän palstaa satunnaisesti huhtikuusta alkaen. Sain silloin keskenmenon joten olette olleet minulle vertaistukena. Kiitos siitä!

Ottis: Mä niin toivoin sulle plussaa tässä kierrossa. Tietenkin muillekkin, mutta erityisesti sinulle.
Toivottavasti et pahastu, mutta mulla käy joka kuukautiskierto samoin, eli teen haalean, mutta selkeän plussatestin vaikka menkat alkavatkin. Toivoisin tietenkin haalauden vahvistuvan, mutta niin ei ole vielä käynyt. Olen yrittäny selvittää asiaa valmistajalta, mutta en saa heiltä vastausta ja valmistajiakin on monia, kun kaikki testit merkistä huolimatta sen plussan antaa.
Jostain syystä se hormoonitaso vaan nousee ja herkimmät testin plussan näyttävät vaikka ei raskaudesta ei ole kysymys. Se on niiiiin ikävää! Innostua ja sitten pettyä. Voimia sinulle!

Se hormonitasapaino ei vaan VOI nousta, eli testi EI VOI yksinkertaisesti näyttää haaleaa viivaa ellei virtsassa ole raskaushormonia. Kyllä se silloin on pieni kiinnittyminen, joka epäonnistuu. Elleivät testit olisi nykyään niin hyviä kuin ovat, emme tietäisi näistä keskenmenoista mitään. Eikä ne siis ole varsinaisia km:jä vaan kemiallisia, toisin sanoen mikrokeskenmenoja. Oma gyneni sanoi, että harvinaista että niitä tulee jopa 7 putkeen kuten minulla, mutta ihan mahdollista. Ei kannattaisi testailla niin aikaisin... Juu juu... Niin, ja minulla se 8. meni loppuun asti ja olen nykyään äiti.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
7X samma här: Onnittelut, että kahdeksas kerta toden sanoi. Kiitos kommentista. Lohduttavaa tietää, etten ole ainoa tän sortin epäonninen :). Onhan sekin jo jotain, että hedelmöittyminen todistettavasti tapahtuu.

Niinkus aiemmin juissikselle kirjoittelin, ovistesti voi reagoida myös hCG:n nousuun ja näyttää siten myös raskautta, mutta raskaustesti reagoi vain hCG:n nousuun. Näin se on uskottava.
 
Sipi
Vähän omaa napaa tähän väliin...

Käytiin tänäaamuna miehen kanssa lapsettomuusklinikalla. Siellä käytiin läpi lapsenteko historia ja keskenmeno, mukavaa jutustelua. Lisäksi mut ultrattiin. Nyt siis menossa kp 23 ja siellä se munasolu vielä odottelee irtoamista!! Eli toooosi pitkä kiero tulossa. Lääkäri oli sitä mieltä, että toi mun kierto ei ole ihan normaali ja todennäköisesti tarvitaan siihen hormonaalista apua. Kuten todettu on, niin mun kierroilla on mahdollisuus raskautua, mutta todennäköisyys ei ole mitä parhain kun a) limakalvo on liian ohut , 5 mm (olen tän jo päätellyt tosi niukasta kuukautisvuodosta) b) luteaalivaihe auttamattoman lyhyt. Eli hyvä että hain apua!!! Tää viikko siis bongailaan ovista, saa yrittää raskautumista, mutta noi edellä mainitut seikat ei ainakaan helpota sitä kiinnittymistä. Eli todennäköisesti ens kierrossa sitten nappailen lääkkeitä.

Mä oon lueskellut teidän jutut pätkissä, mutta unohdan kommentoitavat. Vähän alavireessä mennään ja sama juttu täälläkin... Eilen oli taas sellanen päivä että huh. Juissiksen tuntemuksiin töistä samaistun ihan kympillä. Oon kanssa kohtuullisen kyllääntynyt...

Ihanaa päivää, olkoon se valoisampi kuin eilinen!
 
Sipi
Ottis: Onko sulla minkälaiset fiilikset noista haamujen bongaamisista? Tarkotan, että haluatko jatkossakin tietää mahdolliset kiinnittymisyritykset? Onko se susta ikäänkuin enemmän palkitsevaa tietää että siellä jotain tapahtuu, vai tuntuuko se susta enemmänkin piinalliselta. Mä kuulun siihen koulukuntaan, että en aio tulevaisuudessa testata ennenkun on menkat reilusti myöhässä. En halua nostattaa toiveitani ennekuin salettihomma. Mutta toki asialla on kääntöpuolensakin.

Orvokki: Ootko miettinyt hakeutumista lääkäriin? Voin sanoa että tämänaamuinen lekuri kyllä helpostti fiiliksiä tosi paljon. Tuntuu että asia etenee ja on osaavissa käsissä, eikä aika kulu siihen hiton odotteluun ja spekulointiin. Nyt se totesi että ovis tulossa välillä to-la, joka aamu tehtävä ovistesti Clearbluen digitaalisella ja plussan jälkeen kolme iltaa peräkkäin peiton heilutusta. Mun mielestä jotenkin tosi symppis ohjeet:) Ei ainakaan tarvi miettiä mitä pitäis tehdä kun joku kertoo milloin pitää paneskella:D Ainakin tällä hetkellä tää on mulle just se mitä tarviin. Oon niin epävarma noiden kiertojen ja ovisten kanssa, että epävarmuus alku käymään sietämättömäksi. Saanpahan sitten noi luteaalivaiheet ja limakalvotkin vastaanottavaisemmiksi. Ei toki mitään halpaa huvia, mutta on sen väärti. Ihanaa, että miehesi on luvannut tulla vaikka lentäen, kun on h-hetki käsillä. Tosi liikuttavaa<3

Hansu: mahtavaa, että teilläkin on hoitopäivä jo sovittuna! Ootte jo niin paljon fiksumpia syksyn tullen. Mä oon nyt rellestänyt viikon sen verran rankasti, että itseltä menee pullo ja tupakka-aski kiinni piiiiiiiitkäksi aikaa. Mutta punkkulasin sillon tällön aion edelleen ottaa. Mulla toi koko ovis tuntuu nyt siirtyneet ton loman mittasen ajan eteenpäin, joten vähän jopa pelästyin minkälaisia muutoksia tommonen "huono" elämä tekee kropassa! Mutta kaikesta pitää nauttia niin kauan kuin se on mahdollista.

Siitä lomamatkasta vielä... voisin vuodattaa tässä sata riviä siitä yhdestä raskaanaolevasta, mutta loppujenlopuksi meidän skismoista vain murto-osa johtuu sen raskaudesta. Olisi ollut varmaan ollut seurata kene vaan mahan silitystä viikkoa, mutta tän neidin kohdalla se oli tuplakamalaa. Rankasti sanottuna, mun mielestä se ei vaan ansaitse raskauttaan. TUntuu vaan että se ei tiedä mitään. Ei mitään. Teki mieli sanoa sille, että kuule tyttö, jos sä haluat edes lähelle mun fiiliksiä, niin kuvittele että toi kaikki viedään sulta pois parin viikon sisällä. SIltä musta tuntuu. Se siis puhu avoimesti raskaudestaan (nyt 9+) ihan kun keskenmeno ei olisi minkäänsortin vaihtoehto hänelle. Todella naivia.
 
Ottis
Sipi: Pitkäksi on sulla kierto venymässä, mutt pääasia, ett siellä on munis kehittymässä. Oletko juonut greippimehua? Sen pitäis vahvistaa limakalvoja. Onnea yritykseen!!!

Ja sitten noihin kiinnittymisyrityksiin, ett haluanko niitä enää nähdä. En välttämättä, vaan mieluusti ottaisin kerralla sen selkeän plussan, mutt tässä kierrossahan kävi niin, ett ihan huvikseni tein testin dpo3 ja kun niin selkeää viivan paikkaa näytti, halusin nähdä miten se siitä kehittyy ja kun dippaamisen oli aloittanut, oli sitä vaikea lopettaa. Nyt voisin tietty vaikka vannoa, etten enää koskaan tee r-testiä ennenkuin menkat on vähintään päivän myöhässä, mutt tietäähän sen, ettei sitä malta :).
 
Orvokki
Sipi: Sovittiin lääkärin kanssa että palataan asiaan kesän jälkeen jos ei sillä aikaa nappaa. Oikein symppis se mun tohtori on ja inssien pariin jatketaan kesän jälkeen, ajattelin jo elokuussa ottaa yhteyttä tai miten noi kierrot sitten menee niin sopivasti. Aattelin ehdottaa hänelle, että samat lääkkeet ja sit inssi ja jos ei nappaa niin välikerto, koska noin se sai sitte heti alkunsa viimeksi, siis ihan luomusti välikierrolla aktivoitui mun elimistö sopivasti!!
Ei varmaan se sun matkakaveri osaakaan aavistaa miten voi käydä. Tai ei kukaan muukaan joka ei tätä ole kokenut.
Onneksi tunnut selvinneen reissusta kuitenkin ilman pahempia traumoja?
Ihana että saitte nyt vauhtiin asiat siellä klinikalla!!! Antaa toivoa!!!!!

Mulla tuo menkkoja edeltävä viikko on ihan lohduton, mutta nyt taas positiivinen ja odottavainen mieli.
Ehkä lähenevä lomakin ja oviksen bongailu auttaa. Olen myös jättänyt kaiken ressiä aiheuttavan pois ja senkin takia on seesteisempi olo. Eilen hainkin postista ison nipun o-testejä, liuskoja ja sitten cb digitestejä. Ei voi mennä huomaamatta ohi jos on tullakseen!!! Täälä on greippimehut kehissä koko ajan, samoin raskausmultitabseja nappailen edelleen jos nekin tekis hyvää.

Tupakan 1-2 kpl on mennyt kyllä melkein joka päivä, mutta...onkohan ihan kamala haitta?
Niihinkö tää kaikki nyt kaatuu...ne vaan helpottaa oloa kun oikein alkaa ahistaan.

Kuka täällä nyt on seuraava piinailija, Juissis????
 
Sipi
Ottis: ymmärrän kyllä ton testailuriippuvuuden. Itse oon samassa jamassa noiden ovisten kanssa ja kaivan ne tikut 10 kertaa pois roskista ennekuin uskon että ei ole ovista. Mun tapauksessa noihin raskaustesteihin en oo vielä päässyt oikein käsiksi, kun ne tiputtelut alkaa yleensä jo niin aikasessa vaiheessa että tiedän ettei kiinnittymistä ole tapahtunut.
Greippimehua oon vedellyt alkukierron, mutta loma jätti loven siihenkin. Aion nyt ostaa greipit ja multitabsit, jos vaikka tässä pariss päivässä ennen ovista olisi jotain tehtävissä sille limakalvolle. Se lääkäri antoi ymmärtää ettei kannata kauheesti paastota jotta sinne kunnon lima pääsis syntymään. Oon luontaisesti suorastaan ruipelo ja vaikken juurikaan katso mitä suuhuni laitan niin silti lääkärit aina muistuttelee että syödä pitää:S No mähän syön vaikka paketin voita jos se siitä on kiinni! Salikortistakin luovuin jo marraskuussa kun pelkäsin että liikunta tiputtaa mun rasvat liian alas. Kun menkat ei tullut niin lääkäri heti ekaksi laski mun rasvaprosentin. Edelleen judun vakuuttelemaan että ei, minä en ole syömishäiriöinen. Lihavuus on ongelma lapsensaannissa, mutta ilmeisesti myös luontainen ruipeluus.

Orvokki: hyvä että fiilikset on ylhäällä! Lääkäri suunnitelma kuullostaa myös hyvältä, syksyyn on enää vähän aikaa. Eikä se tupakka kaks mitään vaikuta.... mulla vaan vähän lähti käsistä tuolla reissulla, että mielummin nyt oon kokonaan ilman. Se lääkäri kyseli mun juomis- ja tupakointitaipumuksista ja kun kerroin että alkoholia menee 1-10 per viikko niin sano että ei mitään hätää. Ja tupakasta ei sanonut mitään. Et ei hätää!
 
juissis
Sipi: Juuri niin, mä en tajua että miten joku voi hehkuttaa raskauttaan jo rv 9. Munkin teki kyllä todella paljon mieli kertoa esim. vanhemmilleni, kun heillä ei vielä lapsenlasta ole, mutta pinnistelin "loppuun asti" ja en sitten kertonut kun km jo tulikin. Toisaalta pitäisi kyllä tuo asenne saada, että voi jo aikasin kertoa kaikille, että turhaako sitä stressata. Mutta ymmärrän todellakin tuon fiiliksen, että miten joku uskaltaa. Ja se kateus nostaa taas päätään ja ajattelee (niinkin väärin kuin se on) että voikun sullekin tulisi km, niin todellakin ymmärtäisit ettei se raskaus ole itsestäänselvyys. Hyvä että sait lekurin käytyä. Mulla vielä odottaa gynellä käynti ;) Kunhan nyt saan tuosta viime viikon lekurista tulokset perjantaina, niin katsotaan sitten. Vähän tuli mieleen, ja nyt ei todellakaan pahalla, mutta nopeasti lekuri on hormooneja "syyttelemässä". Mun mielestä loogista (itse sen kärsineenä), että menkat heittää häränp..lyä km:n jälkeen eli en ole enää yhtään ihmetellyt että tulee ties mitä tiputteluja. Olen kumminkin monta vuotta syönyt pillereitä ja niidenkin lopettamisesta luulisi kiertojen menevän sekasin, mutta kaikenlisäksi heti sen jälkeen tuli raskaus ja sitten km eli toden sanoen en yhtään ihmettele vuoto-ongelmia. Katsokaan yritän taas järkeistää kaikkea ;)

Orvokki: Eipä paljon stressata ja odotella plussaa ;) Peitot on heilunu vain viime ke ja la. Taas ei ole ollut mitään motivaatiota ja jaksamista. Onneksi seuraava ovis osuu kesälomalle. Donnaan olen saanut viime ke-to lähtien jo kiteitä näkyviin ja jopa tänäänkin eli ei silläkään saa luotettavaa ovista bongattua. Ensi kierrossa sitten pitää kai otta Donnan kera liuskat käyttöön, niinkin vähän kun niitä huvittaa dippailla.
 

Yhteistyössä