km:n jälkeen heti raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syksy2008
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syksy2008

Vieras
Sai km:_n ja viikkoja oli 10 , kuinka moni tullut heti raskaaksi keskenmenon jälkeen? Mulle tehtiin myös kaavinta. Verkkolääkäreiden sivula puhutaan et heti voi yrittää, hoitajat kehottaa oottamaan menkat.

Tähän ketjuun muiden iloisia kokemuksia. Vuoto loppui jo viikko keskenmenon jälkeen kokonaan.

Hei.
Pahoitteluni keskenmenostasi.

Minä en kuulu joukkoon, joka on raskautunut heti keskenmenon jälkeen, mutta iloinen asia on se, että kahden keskenmenon jälkeen olen nyt aivan raskauden loppumetreillä ja kaikki näyttää hyvältä. Minulla meni noin puoli vuotta molempien keskenmenojen jälkeen raskautua uudelleen.

Tuolla haaveilijoiden puolella on ketju nimeltään Kermit, siellä saat vertaistukea toisilta keskenmenon kokeneilta naisilta. Meitä uudelleen raskautuneita kirjoittelee täällä odotuspuolella ketjussa ex-kermit.

Yrittämisestä sen verran, että kaavinta on aika raju juttu kohdulle, uskoisin, että kannattaa odottaa ainakin sen yhden kierron verran. Tai näin ainakin minä tein.

Onnea matkaan.

Johanna

Hei!

Pahoittelut keskenmenosta. Se on rankka kokemus.
Itselläni kävi myös keskenmeno ensimmäisessä raskaudessa ja rv9 tehtiin tyhjennys lääkkeellä. Odotin yhdet kuukautiset ja jälkitarkastuksen ja heti sen jälkeen yritimme. Tulin heti raskaaksi ja nyt odottelemme vauvan syntymistä!! Enää 6 päivää laskettuun aikaan!! :-)

Yhteistyössä