km rv7, pitäisikö jotain tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja santsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

santsu

Jäsen
09.09.2004
153
0
16
Moikka,
Olen siis ihan pihalla. Eka raskaus ja eka keskenmeno. Viikko sitten maanantaina alkoi tulla vähän ruskeaa vuotoa. Keskiviikkona hcg oli 36 ja perjantaina alkoi oikein kunnon vuoto ja normaaleja menkkoja kovemmat kivut. Polilla eivät osanneet sanoa mitään, olen siellä lapsettomuushoidossa, joten soitin sinne. Sain ajan yksityiselle gynelle, joka ultrasi ja sanoi, että kohtu on lähes tyhjä, pientä vuotoa tulee olemaan muutama päivä. Ultraus ei aristanut. Nyt kuitenkin mielessä pyörii vielä ajatus, että jos se onkin kohdun ulkopuolinen ja on kiinni munatorvessa tjs. Voinkohan olla jo huoleti vai pitäiskö vielä käydä mittauttamassa hcg...? Mietintää lisää se, että olemme lähdössä pariksi viikoksi mökille, jossa ei lääkäriä ihan lähellä ole.... Mitäs tuumaatte?? Vuotoa on nyt ihan vähän, mutta kipuja ei ole. Sori sekava teksti.

:\|

Minä sain spontaanin keskenmenon kesäkuun lopulla. Tällä viikolla kävin viimeisen kerran verikokeessa, eli kokeen tulos oli alle 5, eli näytti negatiivista. Jos olisi ollut kohdun ulkopuolinen, niin hormoniarvot olisivat kohoavia.
Kyllä siellä verikokeessa kannattaisi käydä niin kauan kuin se näyttää negatiivista. Ainakin mun mielestä.....

Eivätkö ne ohjeistaneet sinua sillä tavalla?

Kyllähän sen kohdun ulkopuolisen olisi siellä ultrassa pitänyt näkyä. Niin ja kai niitä kipujakin olisi sitten oikein kunnolla. Itselleni tehtiin lääkkeellinen tyhjennys (km rv 7 myös). Nyt odottelen kuukauden sitten katsotaan raskaushormoni ja käyn vielä ultrassa varmistumassa, että kaikki on kunnossa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2006 klo 22:30 Santsu kirjoitti:
Moikka,
Olen siis ihan pihalla. Eka raskaus ja eka keskenmeno. Viikko sitten maanantaina alkoi tulla vähän ruskeaa vuotoa. Keskiviikkona hcg oli 36 ja perjantaina alkoi oikein kunnon vuoto ja normaaleja menkkoja kovemmat kivut. Polilla eivät osanneet sanoa mitään, olen siellä lapsettomuushoidossa, joten soitin sinne. Sain ajan yksityiselle gynelle, joka ultrasi ja sanoi, että kohtu on lähes tyhjä, pientä vuotoa tulee olemaan muutama päivä. Ultraus ei aristanut. Nyt kuitenkin mielessä pyörii vielä ajatus, että jos se onkin kohdun ulkopuolinen ja on kiinni munatorvessa tjs. Voinkohan olla jo huoleti vai pitäiskö vielä käydä mittauttamassa hcg...? Mietintää lisää se, että olemme lähdössä pariksi viikoksi mökille, jossa ei lääkäriä ihan lähellä ole.... Mitäs tuumaatte?? Vuotoa on nyt ihan vähän, mutta kipuja ei ole. Sori sekava teksti.

Heips! Kysyisin sinulta, kun mulla nyt keskenmeno just ollu..aloin vuotaan viime lauantaina ja viikkoja oli 7. Vuodan edelleen aika runsaasti, oon siis vuotanut tosi runsaasti! Kuinka kauan sulla kesti runsas vuoto? Aion kyllä mennä käymässä lekurilla, et ne ultrais ja kattois et kaikki kunnossa.

:\|

Moikka,
Mulla alkoi varsinainen vuoto tasan viikko sitten perjantaina. Tänään on eka päivä, kun vuotoa ei ole ollut juuri lainkaan. Runsaammin vuosi viisi päivää, sitten alkoi vähenemään. Kivut oli välillä ihan kauheat kolme ekaa vuotopäivää :/

Yhteistyössä