P
pipsapossu
Vieras
käykö kukaan osa/vkl töissä samalla kun saatte kodinhoidontukea? entä jos mies hoitaisi lapsia siloin kun minä olisin töissä, niin eikö kodinhoidontuki pysy samana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:Tuusulassa kotihoidon tukea saa vain, jos on kotona hoitamassa lapsia. Se on ikään kuin palkka. Eli jos käy töissä ja mies hoitaa, ei saa ko. tukea. En tiedä koskeeko tämä koko tukea vaiko vain kuntalisää, joka tuusulassa on aika hyvä.
En tiedä onko muilla paikkakunnilla vastaavaa käytäntöä, omallani ei ainakaan eli aion hakeutua v iikonlopputöihin kun olen kotihoidontuella.
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:Tuusulassa kotihoidon tukea saa vain, jos on kotona hoitamassa lapsia. Se on ikään kuin palkka. Eli jos käy töissä ja mies hoitaa, ei saa ko. tukea. En tiedä koskeeko tämä koko tukea vaiko vain kuntalisää, joka tuusulassa on aika hyvä.
En tiedä onko muilla paikkakunnilla vastaavaa käytäntöä, omallani ei ainakaan eli aion hakeutua v iikonlopputöihin kun olen kotihoidontuella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:Tuusulassa kotihoidon tukea saa vain, jos on kotona hoitamassa lapsia. Se on ikään kuin palkka. Eli jos käy töissä ja mies hoitaa, ei saa ko. tukea. En tiedä koskeeko tämä koko tukea vaiko vain kuntalisää, joka tuusulassa on aika hyvä.
meillä on niin että itse olen koulussa ja mies hoitaa niinä päivinä kun on vapaalla (on joka neljäs päivä töissä) ja kun mies töiissä mummo tai vaari hoitaa... ja saadaan kotihoidontukea.
niin ja siis tuusulassa asutaan......