Kohdun laskeuma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun istun esim. pöntöllä ja työnnän sormet sisälle, tunnen emättimen 'pohjan'. Olen synnyttänyt pari kuukautta sitten sektiolla ja sen jälkeen tämä on tullut. Kohdunkanava ei myöskään tunnu niin 'pitkältä' kuin ennen sektiota. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ihan ok, mutta siinähän lääkäri tekee tarkastuksen makuultaan, eli ei välttämättä kerro koko totuutta?

Ja mitäs sitten, kun menkat alkaa? Enhän mä voi edes kuukuppia laittaa sisälle, kunnei se mahdu...

sun kroppas palautuu vielä. Ja kyllä ne lääkärit osaa hommansa. Jos makuuasento ei kertoisi totuutta, jälkitarkastusta ei tehtäisi kyllä makuuasennossa! Olen kans kokeillut synnytyksien jälkeen ja tuntui kyllä kauheelta kun se kohdunnapukka oli aivan alhaalla:( Mutta, kyllä se on noussut ylemmäksi ajan kanssa. Anna kroppasi palautua rauhassa:)

Alkuperäinen kirjoittaja 3 alle 4 vuotiasta :):
sun kroppas palautuu vielä. Ja kyllä ne lääkärit osaa hommansa. Jos makuuasento ei kertoisi totuutta, jälkitarkastusta ei tehtäisi kyllä makuuasennossa! Olen kans kokeillut synnytyksien jälkeen ja tuntui kyllä kauheelta kun se kohdunnapukka oli aivan alhaalla:( Mutta, kyllä se on noussut ylemmäksi ajan kanssa. Anna kroppasi palautua rauhassa:)

No tää oli jo neljäs synnytys mulle, mutta eka sektio. Aina se kohdunnapukka on alhaalla ollut, muttei näin alhaalla :( mutta toivotaan, että olet oikeassa...

Yhteistyössä