Täällä kohtalotoveri, senhän jo tiesitkin, pahemman kaavan kautta! Nää kohdunulkoiset eivät kai ole niin kamalan yleisiä kuitenkaan, ja se et joudutaan näin radikaaleihin toimenpiteisiin, kun mulla, vielä harvemmassa.

Jostakin luin mikä prosentuaalinen mahdollisuus uusimiseen on, olikohan joku 5-10 %. Tietysti, jos munatorvi on viallinen, se jää helposti matkalle myös uudelleen. Minulla munatorvessa oli jotakin ""mutkaa"" ja mahdollisesti kiinnikkeitä. No, nyt ei ole enää mahdollista jäädä siihen mikään kiinni.
Melko synkät fiilikset on välillä. En jotenkaan oikeastaan alussa tajunnut täysin, mitä tapahtui ja olin vähän liiankin reipas... Nyt sitten on otettu takaisin kovemman kautta. Ilmeisesti myös hormoneilla on osuutensa asiaan. Hormonien laskun aiheuttama masennus ja itse tapahtuma, on kyllä ravistanut viime päivinä oikean olan takaa. Mieskin varmaan kohta lähtee kävelemään. Ehkäpä pitäis kuitenkin käydä hakemassa apua tilanteeseen?
Mä tein r-testin, olisko ollut viime pe ja vielä näytti haaleaa plussaa. Eli yli viikon vei mullakin ennenkuin hormonin määrä on laskenut elimistöstä, vaikka aiheuttaja ""poistettiin"" täysin. Luulisin et sulla voi näyttää useamman viikonkin, koska sikiötä ei ole ""poistettu"" kokonaan. Tyhmäähän se edes oli testailla, mutta halusin nähdä onko sitä hormonia vielä... Paha mielihän siitä tuli.
Nyt vain pitäis kerätä voimia jostakin, lähteä jonnekin reissuun jne. Ei vain huvita yhtään mikään. Makaisin vain päivät pitkät... Tälläiset tunnelmat täällä siis ollut jo useamman päivän. Olisi mukava Myy kirjoitella kanssasi, koska olemme saman kokeneet. En jaksa ihmisiä, jotka sanovat uutta putkeen vain ja kyllä se siitä. Kukaan, ei kukaan voi tajuta miltä tämä tuntuu. Itselläni tilanne pahempi kuin pelkkä keskenmeno, en voi todellakaan olla enää varma tulenko koskaan raskaaksi. Sitäkin surua tässä varmasti myös käyn läpi.
Sanottiinko sulle uudesta yrityksestä mitään? Meidän pitää odottaa kuukautiset, ja vasta sitten yrittää. On kai tämä ollut aika rankka juttu myös elimistölle. Mullehan tehtiin siis laparoskopiassa se leikkaus ja myöskin kaavinta. Eikä tämä olokaan ole vielä niin terve, että seksi kamalasti mieleen tulis. Särkylääkkeillä mennään... Kestikö teillä muuten kauan ennenkuin tärppäsi. Meillä meni yli vuosi. Mutta tsemppiä sinulle oikein paljon ja voimia! Kyllä me vielä tästä noustaan ja jospa jo ensikesänä vaunuja työnnellään?

Oikein positiivisesti kun ajatellaan...