Kohdun ulkopuolisen raskauden hormoonin lasku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anssu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anssu1

Vieras
Mulla todettiin kohdun ulkopuolinen raskaus 3 viikkoa sitten. Tähystysleikkauksella leikattiin johdin silloin pois koska oli poksahtanut.
Tänään vielä testasin plussan testillä.
Onko muilla kokemuksia kuinka kauan hormoonia piisaa...?
Sairaalassa puhuivat kahdesta viikosta mutta nyt kun operaatiosta on jo 3 viikkoa niin pikku hiljaa rupeaa hirvittämään.

On tää ivallista jotenkin kun yleensä haetaan plussaa testillä ja meikeläinen hakee negaa......

Alkuperäinen kirjoittaja Anssu1:
Mulla todettiin kohdun ulkopuolinen raskaus 3 viikkoa sitten. Tähystysleikkauksella leikattiin johdin silloin pois koska oli poksahtanut.
Tänään vielä testasin plussan testillä.
Onko muilla kokemuksia kuinka kauan hormoonia piisaa...?
Sairaalassa puhuivat kahdesta viikosta mutta nyt kun operaatiosta on jo 3 viikkoa niin pikku hiljaa rupeaa hirvittämään.

On tää ivallista jotenkin kun yleensä haetaan plussaa testillä ja meikeläinen hakee negaa......

Moikka,

Mielestäni kyllä olisi pitänyt jo poistua, jos sinulta leikattiin koko johdin pois. Leikattiinko varmasti koko johdin? Jos ihan kaikkea ei ole leikattu, niin sinnehän on saattanut jäädä soluja kasvamaan. Vai voitko olla jo uudestaan raskaana?

Minun kohdunulkoinen parani itsestään ja kesti noin kuukauden ennen kuin arvot olivat nollissa. Olen ymmärtänyt, että jos se leikataan, arvojen pitäisi tippua ihan muutamassa päivässä. Ehkä sinun kannattaisi ottaa yhteyttä sinua hoitaneeseen lääkäriin ja varmistaa, että kaikki on kunnossa. Olet varmaan käynytkin siellä, mutta tiedoksi, että terveyskirjastosta www.terveyskirjasto.fi löytyy paljon tietoa ku-raskaudesta.