kohdunpoisto ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja floristi
  • Ensimmäinen viesti
Pilalla
Nimimerkki "Pilalla".... Hmmm...
Oletteko kokeilleet yhdynnän aikana myös klitoriksen hyväilyä. Se on mahdollista eri asentoja kokeilemalla. Ja kyllä, orgasmi tuntuu näinkin päästä varpaisiin! Ei tosiaankaan mikään "lantionseudun orgasmi". En nyt halua mitenkään paasata, enkä olla mikään ainoa oikea tiedon lähde. Mutta tuntuu, että asiasta on tullut sinulle jonkinmoinen pakkomielle, etkä muista rentoutua rakastelun vietäväksi. Se on ymmärrettävää pitkän "tunnottomuutesi" jälkeen, mutta koita unohtaa se asia kokonaan ja lähde rakentamaan orgasmin etsintääsi ihan uudelta kantilta. Älä pidä orgasmin saantia välttämättömyytenä, jonka on onnistuttava aina. Hyväksy itsesi nyt muuttuneena niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Unohda koko puuttuva kohtu.
Kun sen teet, huomaat yksi päivä, VOI HELVETTI MITEN JÄRISYTTÄVÄN ORGASMIN SAIN!
Olen kyllä yrittänyt olla ajattelematta orgasmeja. On vain niin vaikeaa, kun vielä muistaa mitlä kaikki tuntui ennen ja miten helposti kaikki tapahtui. Onneksi sentään enää ei iske pääkipu seksin jälkeen. Kuvittelisin, että se ainakin johtui jonkilaisesta jännityksestä. Omalla kohdallani ainakin on tämä kohduttoman elämä ollut aika kivikkoista.
eri asennoissakin ollaan kokeiltu, mutta jotenkin alkaa tuntua aivan välineurheilulta koko seksi. En ole oikein milloinkaan oppinut itse klitorista yhdynnän aikana kiihottamaan, kun se ei ole ollut tarpeellista orgasmin savuttamiseksi. Tuntuu aika karulta, kun sellaisesta elämänvaiheesta, jolloin kaikki toimii saumattomasti yhteen noissa yhdyntäasioissa, nyt kohdunpiston seurauksena joutuu aloittaman kaiken lähes alusta. Sitten kun asiasta hoitohenkilöille yrittää selittää ja kysellä, lässytetään vaan, että kaikki korjaantuu ajan kanssa. eivät vaan sanoneet, että kestää vuositolkulla, enennkuin korjaantuu, jos edes ikinä.
 
Viimeksi muokattu:
Leikattu
Olen kyllä yrittänyt olla ajattelematta orgasmeja. On vain niin vaikeaa, kun vielä muistaa mitlä kaikki tuntui ennen ja miten helposti kaikki tapahtui. Onneksi sentään enää ei iske pääkipu seksin jälkeen. Kuvittelisin, että se ainakin johtui jonkilaisesta jännityksestä. Omalla kohdallani ainakin on tämä kohduttoman elämä ollut aika kivikkoista.
eri asennoissakin ollaan kokeiltu, mutta jotenkin alkaa tuntua aivan välineurheilulta koko seksi. En ole oikein milloinkaan oppinut itse klitorista yhdynnän aikana kiihottamaan, kun se ei ole ollut tarpeellista orgasmin savuttamiseksi. Tuntuu aika karulta, kun sellaisesta elämänvaiheesta, jolloin kaikki toimii saumattomasti yhteen noissa yhdyntäasioissa, nyt kohdunpiston seurauksena joutuu aloittaman kaiken lähes alusta. Sitten kun asiasta hoitohenkilöille yrittää selittää ja kysellä, lässytetään vaan, että kaikki korjaantuu ajan kanssa. eivät vaan sanoneet, että kestää vuositolkulla, enennkuin korjaantuu, jos edes ikinä.
Ei itsellänikään se emättimen pohja tunne enää samalla tapaa kuin ennen. Ja miten voisikaan, onhan sen anatomia nyt aivan erilainen.

Mutta.. itselleni on näemmä käynyt niin, että nautinnon määrä on pysynyt vakiona. Toisin sanoen muista emättimen osista (ja klitoriksesta) on tullut tuntevampia ja G-pisteen seutu näyttää ottaneen saman roolin, joka emättimen pohjukalla oli aiemmin. Tämän myötä myös parhaalta tuntuvat asennot ovat muuttuneet: takaa päin - vaikka tuntuukin hyvältä - ei tunnu enää yhtä hyvältä kuin ennen leikkausta, mutta sen tilalle on tullut muita asentoja, jotka taas ottavat G-pisteen paremmin huomioon. Ja kun esim. emättimen suuaukkokin tuntee nykyään vahvemmin, voi sanoa yhdynnän kokonaisuudessaan tuntuvan jopa paremmalta.

Ajattelin minäkin jossain vaiheessa kaiholla tuota emättimen pohjukkaa ja sen puuttumisen mahdollista vaikutusta ennen niin antoisaan seksielämään. Sen jälkeen, kun aloin suhtautua muuttuneeseen kehooni kuin tutkimusmatkailija vieraaseen mantereeseen, huomasin ilokseni (ja yllätyksekseni) nuo muuttuneet tuntemukseni. Toivottavasti sinulle käy samoin.

Ai niin, ennen leikkausta minulla oli hyvät lantionpohjanlihakset treenaamattakin; nyt olen ottanut niiden treenamisen osaksi jokapäiväistä liikuntaa. En tiedä, voiko silläkin olla osansa tuon G-pisteen seudun radikaaliin muuttumiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Pilalla
Tuhannet kiitokset vastauksestasi. Oot paljon fikusmpi kuin yksikään aiemmin minulle vastanneista. Tätä mun ongelmaa ei sitten ilmeisesti kukaan ole aiemmin ymmärtänyt tai edes halunnut ymmärtää.
On siis turhaa kuvitella että tunto palaisi. On vaan tyydyttävä siihen mitä on ja odotettava orgasmeja kuin joulua. en siltikään voi ymmärtää, miten hoitohenkilöstö ei asiaan osaa mitään sanoa, kunheltä kyselee kohdunpoiston seurauksista.
Olikos ulla sitten sellainen vaihe leikkauksen jälkeen, että orgasmit ei onnistuneet tai jäivät näin puolitiehen niinkuin mulla? ja kauanko sulla kseti ennenkuin asia korjaantui. Minusta on kyllä hoitoväeltä vastuutonta väittää, että leikkauksen jälkeen olisi kunnossa sairausloman jälkeen tai viimeistään sen n puolen vuoden jälkeen mitä itselleni on sanottu.
tosin voisi olla, että ihmiset enenn kuolisivat, ennenkuin menisivät leikkaukseen. Välillä kyllä edelleen tuntuu niin masentavalta tämä tilanne, ettei olisi väliksi vaikka olisikin kuollut.
 
Pilalla
Ovatko jotkut lääkärit huonoja? Itse toivuin nopeasti ja seksi parani kun ei tarvinnut huolehtia ehkäisystä.
no en oikein usko, että tässä mun kohdalla lääkärin huonoudesta olisi kyse, kun leikkaaja oli erittäin kokeunt läkäri. paikalla vielä toinenkin lääkäri. Tietenkin voi olla, että potilas oli huono, kun tuli yllätävä verenvuoto, jota ei tietenkään kukaan voinut ennakoida. ihmiset kun ei ole rakennettu millimertimitoilla jonkun standardikaavan mukaan.
Tuo ehkäisystä huolehtiminen tuntuu olevan monellakin joku elämää suuremman taakan putoaminen. Minulla oli enenn hormonikierukka, eikä sen kanssa ollut mitään ongelmia. ei ollut raskaudenpelkoakaan, joten en tuohon asiaan osaa sanoa mitään. Kivut kyllä jäi leikkauspöydälle. Toisaalta varmaan sekin vaikuttaa, miten tärkeällä sijalla erotiikka ja seksi suhteessa on. Meillä se on toiminut enenn tosi hyvin. Mutta jos ennen leikkausta on vaikka ollut vaikeuksia nauttia seksistä täysillä niin tottakai silloin seksi on parempaa leikkauksen jälken kuin enenn sitä.
Mietin kyllätässä sitäkin, että olenko kenties ollut miehelleni ns liian helppo tyydytettävä, koska nyt tuntuu, etten osaa nauttia kok touhusta. Yrtiän etsiä nautintopistetiäni, mutta kaikenaikaa tuntuu sille, etten onnistu mitenkään ja juuri kun tuntuu että jotain voisi tapahtua, touhu on jatkunut jo niin pitkään, ettei mikään enää tunnukaan miltään. Seksistä alkaa vähtiellen tulla suorittamista, mikä ei kyllä yhtään paranna tilannettani.
 
Viimeksi muokattu:
Leikattu
Tuhannet kiitokset vastauksestasi. Oot paljon fikusmpi kuin yksikään aiemmin minulle vastanneista. Tätä mun ongelmaa ei sitten ilmeisesti kukaan ole aiemmin ymmärtänyt tai edes halunnut ymmärtää.
On siis turhaa kuvitella että tunto palaisi. On vaan tyydyttävä siihen mitä on ja odotettava orgasmeja kuin joulua. en siltikään voi ymmärtää, miten hoitohenkilöstö ei asiaan osaa mitään sanoa, kunheltä kyselee kohdunpoiston seurauksista.
Olikos ulla sitten sellainen vaihe leikkauksen jälkeen, että orgasmit ei onnistuneet tai jäivät näin puolitiehen niinkuin mulla? ja kauanko sulla kseti ennenkuin asia korjaantui. Minusta on kyllä hoitoväeltä vastuutonta väittää, että leikkauksen jälkeen olisi kunnossa sairausloman jälkeen tai viimeistään sen n puolen vuoden jälkeen mitä itselleni on sanottu.
tosin voisi olla, että ihmiset enenn kuolisivat, ennenkuin menisivät leikkaukseen. Välillä kyllä edelleen tuntuu niin masentavalta tämä tilanne, ettei olisi väliksi vaikka olisikin kuollut.
Käsittääkseni leikkauksestasi on pitempi aika minun, omani oli tammikuussa.
On se pohjan tunto jotenkin palannut (jos on koskaan kokonaan lähtenytkään, en tiedä, kun leikkauksen jälkeen oli viiden viikon tauko ja aloittelimme tosi varovasti), mutta ei samanlaiseksi: kohdunsuun seutuhan on hyvin herkkää aluetta ja kun koko suualue on hävinnyt, jää tuntemukset pakostakin vähäisemmiksi.

Sanotaanko niin, että leikkauksen jälkeisen tauon jälkeen pelkät klitorisorgasmitkin tuntuivat lähes taivaallisilta, mutta mitä enemmän aikaa kului, sitä alkoi vaatia enemmän. Huomasin nuo muiden kohtien muuttuneet tuntemukset muutama kuukausi leikkauksen jälkeen; G-pisteen seutu "voimistui" pikkuhiljaa ja sai nykyiset mittasuhteensa vasta jotain kuukausi sitten, eli noin 8 kk leikkauksesta.

Tykkään myös tehdä mielikuvaharjoituksia: keskityn mielessäni johonkin emättimen kohtaan ja ikään kuin "tökin sitä mielelläni". Kuulostaa varmasti oudolta, mutta tosiasiahan on, että mielellään pystyy tekemään itselleen orgasmin. Itse en ole edes yrittänyt, mutta mukavia tuntemuksia sillä saa aikaiseksi.
Ja teen siis myös säännöllisesti lantionpohjan jumppausta, senhän sanotaan vahvistavan tuntoa ja orgasmeja.

En tiedä, onko syynä aika, jumppa vai mikä, mutta jotenkin kummasti tuo emätin on muuttunut. Tuntuu, että hallitsisin sen nykyään paljon paremmin (tähän on pakko sen jumpan vaikuttaa) ja sitä myötä myös sen tuntemuksia. Ja kun ymmärsin, että niistä entisistä parhaista asennoista oli turha odottaa sitä suurinta hekumaa, annoin tavallaan muillekin osille mahdollisuuden. Kun ei odota mitään, voi saada paljon. Niin kornilta kuin se kuulostaakin.

Onko sinulla dildoa? Se olisi näppärä vekotin kartoittamaan, onko tuntosi esim. emättimen suulla muuttunut. Testaile kaikilla mahdollisilla tavoilla, niin huomaat, mikä tuntuu parhaalta. Ehkä löydät uusia, ihanaisia kohtia tai huomaat vaikkapa, että pelkkä ulkoinen kiihotus (ei pelkän klitoriksen) voi tuntua hyvinkin hyvältä.
Onnea.
 
Viimeksi muokattu:
Pilalla
Minun leikkauksesta on nyt vähän yli vuosi.
On se pohjan tunto jotenkin palannut (jos on koskaan kokonaan lähtenytkään, en tiedä, kun leikkauksen jälkeen oli viiden viikon tauko ja aloittelimme tosi varovasti), mutta ei samanlaiseksi: kohdunsuun seutuhan on hyvin herkkää aluetta ja kun koko suualue on hävinnyt, jää tuntemukset pakostakin vähäisemmiksi.
Kun luen kirjoituksiasi, alan vähitellen ymmärtää, että olen jotekin jumittunut ajattelemaan entistä ohgelmatonta seksielämäämme. Kyllä meilläkin odoteltiin aivan sairasloman loppuun enenkuin mitään sisään yritettiin. Eka kerrat oli kuitenkin jotenkin NIIN erilaisia, että varmaan masennuin koko yrityksistä. Olen yrittänyt päästä asian kanssa sinuksi, mutta tunnottomuus entisillä herkillä alueilla oli niin kova kolaus, että oon varmaan jotenkin jäänyt pyörimään paikalleni asian kanssa.
Kun sitten oon yrittänyt hoitohenkilöstöltä asiaan apua saada, en ole sitä mielestäni saanut, sillä ei se auta, jos hoetaan vain, että asia korjaantuu.
Itsekin harrastan taas kaikenlaista liikuntaa täysillä ja teen päivittäin lantionpohjan jumppaa. Ehkä minun ongelmat sitten on pään sisäisiä. En osaa enää heittäytyä seksiin kuten ennen. jotenkin ennakkoon alkaa jo pelätä, että kaikki menee pipariksi, kun "pipari" ei toimi samoilla opeilla kuin ennen.
ehkä peli ei ole menetetty. Tiedän tuonkin, että mielikuvahrjoituksilla saa aivan orgastisia aistimuksia. ainakin sen saman hyrinän kehoon kuin ennenkin. Oon itsekin joskus onnistunut saamaan orgasmin ajattelemalla. Jotenkin vain en tähän asti ole saanut jatkettua asiaa siinä vaiheessa kun itse aktiin on siirrytty, vaan tosiaan on käynyt niin, että se tunne katoaa ja jäljelle jää turhauttava epätyydyttävä jyystäminen. Tuo eri kohtiin keskittyminen voisi olla hyvä keino. ei kaikkea tule ajatelleeksi, kun ennen kaikki tapahtui kuin itsestään

seksileluja meillä on moneen lähtöön. Olen jopa hankkinut uusiakinl Tähän asti en varmaan ole osannut lähestyä niidenkään kanssa tilannetta oikein. Pitänee siis palata pelin alkuun nollaruutuun.On syönyt itsetuntoa kovasti, kun on tuntenut lähes joka kerta vain epäonnistumisia. Toivottavasti saan koottua itseluottamukseni takaisin entiselleen. On ollut hirveän ahdistavaa, kun on yrittänyt löytää ratkaisuja asioihin, eikä ole mistään löytänyt järkeviä selityksiä asioiden nykytilalle eikä myöskään mitään keinoja yrittää selvitä eteenpäin.
Onko sinusta joku tietynlainen dildo paras vai onko mallilla väliä?

Kiitos vielä tosi paljon, että viitsit tällaiselle ruikuttajalle vastailla. Jotenkin vain on tähän asti jäänyt sellainen tunne, että ongelmaani vähätellään näilläkin palstoilla, vaikka luulisi olevan helppoa anonyymina asioista reilusti ja suoraan puhua. En uskokaan, että OIKEASTI leikkauksen jälkeinen elämä olisi niin auvoista ja ihanaa, kuin lääkärien ja keskukstelupalstojen perusteella annetaan ymmärtää. Ei voi olla vaikuttamatta elämään jos ns lähes koko alakerta rakennetaan uudelleen, mitä kohdunpoistokin oikeastaan on. Voisi verrata siihen, kun asennetaan keinonivel lonkkaan. Myös siinä kehon paino tulee leikatun alueen päälle ja vie varmaan pitkään ennen kuin nivel tuntuu omalta.
 
En voi sille mitään,
Mutta ensimmäinen ajatukseni on, että 'voi elämän kevät'!
Ihmisillä on ihan oikeitakin ongelmia ja sinä olet tehnyt jostain seksielämän muuttumisesta lähestulkoon elämää suuremman asian... Jopa ilman seksiä ihmiset elävät onnellista ja täytelästä elämää. Toivottavasti saat korvien välisi kuntoon, alakertahan sinulla jo ON kunnossa!
 
malttia
Minun leikkauksesta on nyt vähän yli vuosi.
On se pohjan tunto jotenkin palannut (jos on koskaan kokonaan lähtenytkään, en tiedä, kun leikkauksen jälkeen oli viiden viikon tauko ja aloittelimme tosi varovasti), mutta ei samanlaiseksi: kohdunsuun seutuhan on hyvin herkkää aluetta ja kun koko suualue on hävinnyt, jää tuntemukset pakostakin vähäisemmiksi.
Kun luen kirjoituksiasi, alan vähitellen ymmärtää, että olen jotekin jumittunut ajattelemaan entistä ohgelmatonta seksielämäämme. Kyllä meilläkin odoteltiin aivan sairasloman loppuun enenkuin mitään sisään yritettiin. Eka kerrat oli kuitenkin jotenkin NIIN erilaisia, että varmaan masennuin koko yrityksistä. Olen yrittänyt päästä asian kanssa sinuksi, mutta tunnottomuus entisillä herkillä alueilla oli niin kova kolaus, että oon varmaan jotenkin jäänyt pyörimään paikalleni asian kanssa.
Kun sitten oon yrittänyt hoitohenkilöstöltä asiaan apua saada, en ole sitä mielestäni saanut, sillä ei se auta, jos hoetaan vain, että asia korjaantuu.
Itsekin harrastan taas kaikenlaista liikuntaa täysillä ja teen päivittäin lantionpohjan jumppaa. Ehkä minun ongelmat sitten on pään sisäisiä. En osaa enää heittäytyä seksiin kuten ennen. jotenkin ennakkoon alkaa jo pelätä, että kaikki menee pipariksi, kun "pipari" ei toimi samoilla opeilla kuin ennen.
ehkä peli ei ole menetetty. Tiedän tuonkin, että mielikuvahrjoituksilla saa aivan orgastisia aistimuksia. ainakin sen saman hyrinän kehoon kuin ennenkin. Oon itsekin joskus onnistunut saamaan orgasmin ajattelemalla. Jotenkin vain en tähän asti ole saanut jatkettua asiaa siinä vaiheessa kun itse aktiin on siirrytty, vaan tosiaan on käynyt niin, että se tunne katoaa ja jäljelle jää turhauttava epätyydyttävä jyystäminen. Tuo eri kohtiin keskittyminen voisi olla hyvä keino. ei kaikkea tule ajatelleeksi, kun ennen kaikki tapahtui kuin itsestään

seksileluja meillä on moneen lähtöön. Olen jopa hankkinut uusiakinl Tähän asti en varmaan ole osannut lähestyä niidenkään kanssa tilannetta oikein. Pitänee siis palata pelin alkuun nollaruutuun.On syönyt itsetuntoa kovasti, kun on tuntenut lähes joka kerta vain epäonnistumisia. Toivottavasti saan koottua itseluottamukseni takaisin entiselleen. On ollut hirveän ahdistavaa, kun on yrittänyt löytää ratkaisuja asioihin, eikä ole mistään löytänyt järkeviä selityksiä asioiden nykytilalle eikä myöskään mitään keinoja yrittää selvitä eteenpäin.
Onko sinusta joku tietynlainen dildo paras vai onko mallilla väliä?

Kiitos vielä tosi paljon, että viitsit tällaiselle ruikuttajalle vastailla. Jotenkin vain on tähän asti jäänyt sellainen tunne, että ongelmaani vähätellään näilläkin palstoilla, vaikka luulisi olevan helppoa anonyymina asioista reilusti ja suoraan puhua. En uskokaan, että OIKEASTI leikkauksen jälkeinen elämä olisi niin auvoista ja ihanaa, kuin lääkärien ja keskukstelupalstojen perusteella annetaan ymmärtää. Ei voi olla vaikuttamatta elämään jos ns lähes koko alakerta rakennetaan uudelleen, mitä kohdunpoistokin oikeastaan on. Voisi verrata siihen, kun asennetaan keinonivel lonkkaan. Myös siinä kehon paino tulee leikatun alueen päälle ja vie varmaan pitkään ennen kuin nivel tuntuu omalta.
Kyllähän asia korjaantuu kun maltat odotella. Lonkan keinonivelkin kun asetetaan onnistuneesti, niin vuosihan siinä kuluu, ennenkuin jalka tuntuu jotenkin omaltaan. Ehkä ajattelet liikaa asiaa ja psyykkaat jo etukäteen itsesi siihen mielentilaan, ettei onnistu ja silloin kyllä ei yleensä onnistukkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Pilalla
Kyllähän asia korjaantuu kun maltat odotella. Lonkan keinonivelkin kun asetetaan onnistuneesti, niin vuosihan siinä kuluu, ennenkuin jalka tuntuu jotenkin omaltaan. Ehkä ajattelet liikaa asiaa ja psyykkaat jo etukäteen itsesi siihen mielentilaan, ettei onnistu ja silloin kyllä ei yleensä onnistukkaan.
niin, tajusin itsekin aivan just tuon lonkkanivelasian, että sitä voisi kai verrata kohdunpoistoleikkaukseen.
En itse ole ennen tätä kohdunpistoleikkausta ollut missään leikkauksessa ja siksi kai koko homma tuli niin täytenä yllätyksenä, kun kuitenkin joka puolelta annetaan ymmärtää, että leikkaukseta toipuu muka tuota pikaa. Tottakai toipuukin ns liikuntakuntoon. Eihän sitä tietenkään enää arkielämän kiireessä ja missään lenkkipolulla juostessa muistakaan koko kohdun puuttumista, vaikka leikkauksen jälkeen sekin oli järkytys, miten huonoon kuntoon menee. että joku muutama kymmenen metriä leikkauksen jälkeen oli kuin maraton.
Ehkä se tähänkin risukasaan joskus vielä päivä paistaa, vaikka vielä nytkin välillä epäilyttää, että koko loppuelämä on vietettävä tällaisena raakkina. Kaipa sen myös unohtaa sen entisen seksielämän. Oppiihan ihmiset tietenkin elämään vaikka alkapuolena, kun aikaa menee.Mutta kyllä se itkettää, jos tilanne jää tällaiseksi. Hyvä yhteiselämä vaikuttaa kuitenkin niin moneen. Vähentää stressiä ja tekee muutenkin elämästä siedettävämmän. sekin jos nyt viedään, niin sitähän masentuu kokonaan.
 
Viimeksi muokattu:
Pilalla
Alkuperäinen kirjoittaja En voi sille mitään:
Mutta ensimmäinen ajatukseni on, että 'voi elämän kevät'!
Ihmisillä on ihan oikeitakin ongelmia ja sinä olet tehnyt jostain seksielämän muuttumisesta lähestulkoon elämää suuremman asian... Jopa ilman seksiä ihmiset elävät onnellista ja täytelästä elämää. Toivottavasti saat korvien välisi kuntoon, alakertahan sinulla jo ON kunnossa!
Nauti sinä vaan siitä seksittömästä elämsätä. Minulla on kuitenkin vielä mies ktona. Pitääkö inun hänet selibaattiin tuomita vai armosta antaa? Et näy ymmärtävän sitä, että seksi ja erotiikka on eri ihmislle eri asemassa. Onhan niitä olemassa munkkeja ja nunniakin. ei mahdu siis sinun päähäsi se, että elämä tuntuu paskamaiselle, jos HALUAA muttei tunne tyydytystä.
Seksi on kuitenkin nykyään vielä suht ilmainen harrastus. Mitä me sen tilalle otamme, jollei rahaa ole esim matkusteluun ym virikkeisiin. Aika tyhäksi suhde jää ilman yhteisiä harrastuksia.
 
Eivät tiedä seksistä
Nauti sinä vaan siitä seksittömästä elämsätä. Minulla on kuitenkin vielä mies ktona. Pitääkö inun hänet selibaattiin tuomita vai armosta antaa? Et näy ymmärtävän sitä, että seksi ja erotiikka on eri ihmislle eri asemassa. Onhan niitä olemassa munkkeja ja nunniakin. ei mahdu siis sinun päähäsi se, että elämä tuntuu paskamaiselle, jos HALUAA muttei tunne tyydytystä.
Seksi on kuitenkin nykyään vielä suht ilmainen harrastus. Mitä me sen tilalle otamme, jollei rahaa ole esim matkusteluun ym virikkeisiin. Aika tyhäksi suhde jää ilman yhteisiä harrastuksia.
Ilmeisesti osa ei ole saanut nauttia hyvästä seksistä. Ihmisen seksuaalisuus säilyy vielä vanhoilla päivillä. Kun ei ole hyvää seksielämää kokenut, ei osaa sellaista kaivata. Toivotaan, että tilanne kohenee entiselleen.
 
Viimeksi muokattu:
En voi sille mitään
Voi veikkonen, en minä elä seksitöntä elämää ja vielä yli viisikymppisenäkin halut hyrrää ja olen erittäin tyytyväinen seksielämääni. Se mitä yritin sanoa, oli, että sinä olet nyt selvästi tehnyt kärpäsestä härkäsen. Päästä irti menneestä ja elä tätä päivää!
 
En voi sille mitään
Nauti sinä vaan siitä seksittömästä elämsätä. Minulla on kuitenkin vielä mies ktona. Pitääkö inun hänet selibaattiin tuomita vai armosta antaa? Et näy ymmärtävän sitä, että seksi ja erotiikka on eri ihmislle eri asemassa. Onhan niitä olemassa munkkeja ja nunniakin. ei mahdu siis sinun päähäsi se, että elämä tuntuu paskamaiselle, jos HALUAA muttei tunne tyydytystä.
Seksi on kuitenkin nykyään vielä suht ilmainen harrastus. Mitä me sen tilalle otamme, jollei rahaa ole esim matkusteluun ym virikkeisiin. Aika tyhäksi suhde jää ilman yhteisiä harrastuksia.
Lisään vileä, että jo tuolla "pilalla"- asenteellasi todennäköisesti karkoitat miehesi luotasi, annoit tai et...
 
Viimeksi muokattu:
Pilalla
Alkuperäinen kirjoittaja En voi sille mitään;11324536:
Lisään vileä, että jo tuolla "pilalla"- asenteellasi todennäköisesti karkoitat miehesi luotasi, annoit tai et...
no en kai minä HÄNELLE mitään pilalla olosta ole sanonut. Se nyt olisi viimeinen tikki. Olen vain yrittänyt olla kuin mitään vikaa asiassa ei olisi, mutta vaikeaa se on, kun kuitenkaan mikään ei tunu toimivan kuin ennen. Ja eikö hyvässä suhteessa yhtä lailla anneta ja oteta. Ei vain kohta enää jaksa antaa eikä ottaa, kun tämä paraneminen tuntuu pysähtyneen ja en ole löytänyt nautintoa uudelleen.

Luulisi sinunkin tietävän, kun kerran elät hyvää seksielämääsi, että hyvä seksi rentouttaa ja parantaa mielialaa, vähentää stressiä, kipuja, parantaa unen laatua vähentää sairastamista muutenkin. Tällä menolla minulla on kai pian kaikki maailman sairaudet, kun en osaa rentoutua, vaikka meillä oli ihana seksielämä ennen leikkausta. Kyllä minä itsekin uskoin enen leikkausta ja vielä sairausloman aikankin, että kaikki palautuisi ennalleen. eipä vain tunnu onnistuvan.

Onko itseltäsi sitten kohtu poistettu, että olet edes uskottava ihminen väittämään, että seksielämä on normaalia leikkauksen jälkeenkin vai tulitko tänne vaan elvistelemään, kuinka hienosti itselläsi asiat on?Jos itse on saanut terveenä elää ilman että mitään on leikelty, niin et voi tietää toisten tuntemuksista. etkä oikestaan sittenkään, vaikka olisit leikkauksissa ollutkin. Kaikki asiat ovat subjektiivisia kokemuksia.
 
vielä yksi kommentti...
Se, ettei hoitohenkilökunta ole kenties osannut kertoa tulevista tuntemuksista kuulijan mielestä riittävän kattavasti, johtunee juurikin siitä että jokaisella on se täydellisen omakohtainen kokemus. Aina ei voi neuvoa joka asiaan.

Minäkin, joka nimimerkillä tyytyväinen vastasin aiemmin, olen siis todella tyytyväinen, enkä kokenut leikkauksen poistavan mitään tuntojani. En menettänyt orgasmeja tai joutunut korvaamaan niitä millään muilla nautinnoilla. Jollain toisella sitten taas on ihan toisenlaisia kokemuksia.

Mutta hyvä jos täältä on jotain vinkkejäkin löytynyt kysyvälle. Siksihän täällä kai keskustellaan, että just voidaan kuulla niitä kaikenmoisia kokemuksia, erilaisia, erilaisilla naisilla.
 
Huoh
Alkuperäinen kirjoittaja Eivät tiedä seksistä;11324462:
Ilmeisesti osa ei ole saanut nauttia hyvästä seksistä. Ihmisen seksuaalisuus säilyy vielä vanhoilla päivillä. Kun ei ole hyvää seksielämää kokenut, ei osaa sellaista kaivata. Toivotaan, että tilanne kohenee entiselleen.
Onpa taas ikävästi kommentoitu..
 
luin ketjun
tästä ketjusta kyllä käy ilmi sellainenkin asia, että jos ihmiselle tulee kohdnpoistosta ongelmia, jotka ei veitselläkorjaannu, sitä saa näköjään olla ika yksinään ongelmineen. Hoitopuolelta ei ilmeisestikään ainakaan mitään apua näytä saavan. Tällä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta mahdollisia ongelmia ei myöskään joko haluta myöntää tai sitten keskiverrosta poikkeava leimataan luuseriksi.
 
ja joskus
tästä ketjusta kyllä käy ilmi sellainenkin asia, että jos ihmiselle tulee kohdnpoistosta ongelmia, jotka ei veitselläkorjaannu, sitä saa näköjään olla ika yksinään ongelmineen. Hoitopuolelta ei ilmeisestikään ainakaan mitään apua näytä saavan. Tällä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta mahdollisia ongelmia ei myöskään joko haluta myöntää tai sitten keskiverrosta poikkeava leimataan luuseriksi.

Ja joskus tulee nettikeskusteluissa mieleen, että vain negatiivisista asioista "saa" kertoa. Että on hyväksyttävämpää mennä mukaan valittajien kuoroon vaikka väkisin. Jos itsellä on puheenaiheena olevasta jutusta positiivisia kokemuksia, miksi ne sitten lytätään valheiksi?
 
Viimeksi muokattu:
Kohduton
Nimimerkille "Pilalla" haluaisin muistuttaa, että tuolla kärkkäällä asenteellasi teet varmasti miehellesikin paineita suoriutua seksistä. Uskon, ettet ole sitä ehkä ääneen sanonutkaan, mutta se varmasti huokuu olemuksestasi...." En saanut taaskaan sellaista orgasmia minkä halusin".
Toivon sinulle kuitenkin kaikkea hyvää ja onnea parisuhteeseenne!
 
Orgasmi tuo hyvät yöunet
Nimimerkille "Ja joskus "

Täysin samaa mieltä!

Sanotaan, että seksi on hyvää unilääkettä. Yleensä kuitenkin mies nukahtaa aktin jälkeen ja nainen piristyy.

Miksi seksi väsyttää miestä mutta piristää naista?

– Orgasmi on hyvää unilääkettä. Naisten virkeys seksin jälkeen johtuu enemmän siitä, että naiset eivät saa aina orgasmia yhdynnässä tai orgasmi ei ihan ehdi tulla, unitutkija Markku Partinen sanoo.

Jos huippu menee naiselta ohi, naisen elimistö jää vireystilaan. Silloin uni ei välttämättä tule kovin pian. Monelle on tuttua se, että mies tuhisee tyytyväisenä unten mailla lähes salamannopeasti aktin loputtua, mutta nainen jää silmät auki sänkyyn pyörimään.

Hyvä orgasmi kuitenkin rentouttaa ja saa nukahtamaan paremmin.

Jos siis haluaa nukkua paremmin seksin jälkeen, kannattaa pitää huolta siitä, että homma hoituu loppuun asti.
Lisää unesta Me Naisten uusimmassa numerossa 43/2012
 
Viimeksi muokattu:
kohdullinen
Alkuperäinen kirjoittaja En voi sille mitään;11324535:
Voi veikkonen, en minä elä seksitöntä elämää ja vielä yli viisikymppisenäkin halut hyrrää ja olen erittäin tyytyväinen seksielämääni. Se mitä yritin sanoa, oli, että sinä olet nyt selvästi tehnyt kärpäsestä härkäsen. Päästä irti menneestä ja elä tätä päivää!

Jossain päin maailmaa ei ole riittävästi ruokaa mutta jopa sinulla on varaa valittaa huonosta ruuasta ravintolassa. Äläkä väitä ettet käy ravintoloissa taikka et valita. Turhaa pikkusieluisuutta. Aivan varmasti valitat jos et saa rahoillesi sitä mitä annetaan.

Eli jos kohdunpoisto ei ole pilannut sinun elämääsi, ei kannata edes kommentoida näitä kirjoituksia. Ole onnellinen jos sinulla on asiat hyvin.
 
kohdullinen
Alkuperäinen kirjoittaja Orgasmi tuo hyvät yöunet;11329623:
Sanotaan, että seksi on hyvää unilääkettä. Yleensä kuitenkin mies nukahtaa aktin jälkeen ja nainen piristyy.

Miksi seksi väsyttää miestä mutta piristää naista?

– Orgasmi on hyvää unilääkettä. Naisten virkeys seksin jälkeen johtuu enemmän siitä, että naiset eivät saa aina orgasmia yhdynnässä tai orgasmi ei ihan ehdi tulla, unitutkija Markku Partinen sanoo.

Jos huippu menee naiselta ohi, naisen elimistö jää vireystilaan. Silloin uni ei välttämättä tule kovin pian. Monelle on tuttua se, että mies tuhisee tyytyväisenä unten mailla lähes salamannopeasti aktin loputtua, mutta nainen jää silmät auki sänkyyn pyörimään.

Hyvä orgasmi kuitenkin rentouttaa ja saa nukahtamaan paremmin.

Jos siis haluaa nukkua paremmin seksin jälkeen, kannattaa pitää huolta siitä, että homma hoituu loppuun asti.
Lisää unesta Me Naisten uusimmassa numerossa 43/2012

Kannattaa huomioida että ihmiset on erilaisia. Me Naiset ei ole minun elämänohjeeni.

Minä en halua seksiä nukkumaan mennessä, koska se edellyttää vireystason nostoa ja menen nukkumaan kun alan olla väsynyt. Seksin jälkeen vireystaso taas nousee ja unet menee pilalle.

Sen sijaan aamuseksi kyllä maistuu, ja silloin "seisoo" jos naisesta voi näin sanoa. Siitä lähtee päivä kivasti käyntiin. Onnekseni mieheni on samanlainen. Hän on se joka ensimmäisenä illalla nukahtaakin.

Miksi kohdullinen kirjoittaa kohdunpoisto-ongelmapalstalle? Koska kohdunpoisto on erinäisisät syistä edessä ja halusin lukea mitä on tulossa. Hyvä tietää, että osaan nauttia seksistä nyt, jos jotain vaikka meneekin pieleen.
 
Pilalla
Nimimerkille "Pilalla" haluaisin muistuttaa, että tuolla kärkkäällä asenteellasi teet varmasti miehellesikin paineita suoriutua seksistä. Uskon, ettet ole sitä ehkä ääneen sanonutkaan, mutta se varmasti huokuu olemuksestasi...." En saanut taaskaan sellaista orgasmia minkä halusin".
Toivon sinulle kuitenkin kaikkea hyvää ja onnea parisuhteeseenne!
Niinpä, kun minä en saa orgasmia, siinä merkityksessä kuin sen käsitän. Orgasmi ei ole sitä, että jään kiihottuneena tai usein vielä lähes hikeen asti hinkutettuamme makaamaan ilman minkäänlaista huippua ja mies kyllä jaksaa ja kestää, hänellä ei ole ongelmaa vaan minulla: On tämä saamarin oma kykenemättömyys tuntea niinkuin ennen. Enkä missään tapauksessa miestäni syytä,että en saa orgasmia. Hänhän tekee parhaansa. Haluan häntä edelleen yhtä paljon ja ellen enemmänkin kuin ennen. Mutta en tiedä pysyttekö edes kuvittelemaan miten turhauttavaa on joka kerta jäädä ilman lopullista tyydytystä. Rakas nukahtaa vierelle ja minä palan edelleen. palan , eikä siihen aute mikään sormipeli. Se on niin, että jos sormipeliä jatkaa ja jatkaa, ei lopulta tunnu enää miltään.
Sanotaan, että suhde voi olla hyvä ilman seksiäkin, mutta kyllä se hyvä seksi on suhteen liima. Olisi varmaan aivan eri juttu, jollen haluaisi. Eihän silloin mitään ongelmaa olisikaan. Eletäisiin vain kuin kaverukset saman katon alla.
Joku fiksuna neuvoi tutustumaan omaan alapäähän. Sitä kyllä olen tehnyt varmaan enemmän kuin koskaan ennen elämässäni. Mutta mitä se auttaa, kun ei sieltä löydy enää mitään mielihyväpistetiä.
Tuntuu että tänne mielipiteisiinkin saa tulla vaan positiivisia asioita ketomaan. Heti jos jotain negatiivista sanoo niin lauma onnen potkimia menestystarinoita tulee potkimaan maan rakoon. Iso kiitos teille kahdelle ketjussa kirjoittaneelle, jotka olette yrittäneet saada minua pois tästä epätoivon suosta.
En ymmärrä mitä ihmeen kärkkäyttä se on, jos kertoo miltä itsestä tuntuu. Eihän tässä muuta voikaan kuin yrittää jaksaa odottaa, että tilanne korjaantuu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä