Heippa ihmiset!
Mul ois aika huono tilanne ja oisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi tähä
Sanoa jotain,
Elikkäs mulla alko viimeks menkat 28.3, mul on todella säännölliset menkat
Ja laskemien mukaan mun menkat oisi pitäny alkaa nyt torstaina,
Torstaina tein 3raskaustestiä ja kaikki oli plussa, mahtavaa uutinen tietysti ku ollaa ni pitkään yritetty. Eli viikkoja mul olis nyt joku 4+3, eilen kummiski mul oli koko päivän menkkakipuja, koko alavatta sattus ja se veti ala selkään verta ei sentää oo tullu missää vaihees. Menin lääkäriin ne otti verikokeek ja katto ultralla, ultrassa ei näkyny mitään, kohdussa oli vaa paksentunu ilmakalvoo, verikoe näytti plussaa ja hormoonitaso tosi alhainen.
Lääkäri käski mut tiistaina takaisin.
Onko mahdollista et kohdussa ei näy mitään ku viikkoja niin vähä??
Vai onko se sit vaa voiko silti olla ulkoinen? Mul on pientä kipuja nyttenki, mut aloin miettii et en oo kolmeen päivän käyny kakalla, et jospa kivut johtuu siitä et on painetta jne. ;( me ollaa niii rikki! Mul ollu nämä kahta päivä yhtä helvettiä.
En ynmärrä miks piti käydä näin
Mul ois aika huono tilanne ja oisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi tähä
Sanoa jotain,
Elikkäs mulla alko viimeks menkat 28.3, mul on todella säännölliset menkat
Ja laskemien mukaan mun menkat oisi pitäny alkaa nyt torstaina,
Torstaina tein 3raskaustestiä ja kaikki oli plussa, mahtavaa uutinen tietysti ku ollaa ni pitkään yritetty. Eli viikkoja mul olis nyt joku 4+3, eilen kummiski mul oli koko päivän menkkakipuja, koko alavatta sattus ja se veti ala selkään verta ei sentää oo tullu missää vaihees. Menin lääkäriin ne otti verikokeek ja katto ultralla, ultrassa ei näkyny mitään, kohdussa oli vaa paksentunu ilmakalvoo, verikoe näytti plussaa ja hormoonitaso tosi alhainen.
Lääkäri käski mut tiistaina takaisin.
Onko mahdollista et kohdussa ei näy mitään ku viikkoja niin vähä??
Vai onko se sit vaa voiko silti olla ulkoinen? Mul on pientä kipuja nyttenki, mut aloin miettii et en oo kolmeen päivän käyny kakalla, et jospa kivut johtuu siitä et on painetta jne. ;( me ollaa niii rikki! Mul ollu nämä kahta päivä yhtä helvettiä.
En ynmärrä miks piti käydä näin