Kohdussa jotain muutosta papakokeen tuloksena...johtuukohan hormonikierukasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o_O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o_O

Vieras
Kävin papassa alkutalvesta ja tuloksena oli, että jotain solumuutoksia tapahtunut... voiko johtua kierukasta? Uusi aika on jo huomenna niin mietin pitäisikö pyytää sen poistoa samantien? Mikä ehkäisy olisi paras mahdollinen tähän tilalle? Minulla kun tuppaa pillerit tai laastarit unohtumaan..kokemuksia kenelläkään ehkäisykapselista?

Jaa-a. Tuo on kyllä yksi syy siihen, miksen käytä mitään hormonaalista ehkäisyä. Kyllähän nuo hormonivalmisteet kaikkea aiheuttaa, mm.rintasyöpää, niin miksei muitakin. Ihan on gyne tän sanonut ja e-pillereiden vihkosesta olen lukenut.

Jaa-a. Tuo on kyllä yksi syy siihen, miksen käytä mitään hormonaalista ehkäisyä. Kyllähän nuo hormonivalmisteet kaikkea aiheuttaa, mm.rintasyöpää, niin miksei muitakin. Ihan on gyne tän sanonut ja e-pillereiden vihkosesta olen lukenut.

Siis estrogeenia sisältävät ehkäisymenetelmät lisää rintasyövänriskiä, kierukassa ei ole estrogeenia.

Mulla on itsellä ollut Jadelle kapselit ennen tätä kuopusta 5vuotta ja nyt taas ne on ollut jo yli vuoden ja huonoa sanottavaa ei niistä ole. Nexplanonista taas monella on ollut ongelmia esim. naama on räjähtänyt täyteen finnejä yms.

Uusimmat

Yhteistyössä