Kohdussa väliseinä??muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marakatti88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marakatti88

Jäsen
19.01.2010
101
0
16
Eli minulla on herttamainen kohtu eli väliseinämä kohdussa ja olen nyt viikolla 36+2 ja eilen kävin synnytystapa arvioinnissa ja vauva oli kääntynyt perätilaaan ja lääkäri oli sitä mieltä että ei käänny enää takaisin eikä edes yritetä kääntää mutta vauva oli kuitenkin 3 viikkoa takaperin rt-tarjonnassa eikä minun mielestä ole pitkää ollut perätilassa mutta voin olla väärässä..Eli sitä tässä kyselen että onko muilla tämmöistä kokemusta että vauva olisi kuitenkin kääntynyt vielä rt-tarjontaan??

Alkuperäinen kirjoittaja marakatti88:
Eli minulla on herttamainen kohtu eli väliseinämä kohdussa ja olen nyt viikolla 36+2 ja eilen kävin synnytystapa arvioinnissa ja vauva oli kääntynyt perätilaaan ja lääkäri oli sitä mieltä että ei käänny enää takaisin eikä edes yritetä kääntää mutta vauva oli kuitenkin 3 viikkoa takaperin rt-tarjonnassa eikä minun mielestä ole pitkää ollut perätilassa mutta voin olla väärässä..Eli sitä tässä kyselen että onko muilla tämmöistä kokemusta että vauva olisi kuitenkin kääntynyt vielä rt-tarjontaan??

Mulla esikoinen ei kääntynyt, toka kääntyi.. Ja tokan jälkeen multa leikattiin se väliseinä pois..

Moikka! Tänään kävin yksityisellä ultrassa missä lääkäri katsoi, että kohtu on herttamainen ja pieni väliseinä löytyy... vauva on poikittain mahassa, pää vasemmalla ylhäällä ja peppu oikealla alempana, eli jotenkin kaarella köllöttelee :) rv.34+5 menossa ja sanoi että voi mahdollisesti vielä kääntyä pää alaspäin tai kunnolla perätilaan, perätilasta eivät lähde enää kääntämään eli joko sektio tai perätilasynnytys, vko.36 katsotaan uudestaan ja tehdään synnytystapa suunnitelma.

Yhteistyössä