Kohta fillarinketjut laulaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onja

Tunnettu jäsen
12.04.2012
2 785
596
113
Länsi-Sipoo
Kävin ulkona tunnustelemassa säätä. Ihan on lämmintä ja aurinko paistaa melkein pilvettömältä taivaalta. Ei yökään kovin kylmä ole voinut olla, kun ei kastetta ollut nurmikolla. Mittari näyttää aurinkoisella ikkunanpielellä +20, 4. Se on vaan pakko nyt hypätä fillarin kyytiin ja käytävä Porvoossa eessuntaa. Yht. 80 km, noin.

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Minä voisin lähteä pyöräilemään sinun kans :)

Kävin ulkona tunnustelemassa säätä. Ihan on lämmintä ja aurinko paistaa melkein pilvettömältä taivaalta. Ei yökään kovin kylmä ole voinut olla, kun ei kastetta ollut nurmikolla. Mittari näyttää aurinkoisella ikkunanpielellä +20, 4. Se on vaan pakko nyt hypätä fillarin kyytiin ja käytävä Porvoossa eessuntaa. Yht. 80 km, noin.

Varo kuitenkin aamuyöstä mustaa jäätä ja irtohiekkaa, mitä niiden vuoksi on pakko levittää aina.(y)
Mitä aamuyö tähän liittyy? Ei kai ap:lla niin kauan reissussa mene, että olisi matkalla vielä aamuyöllä. Eikä teitä vielä hiekoiteta ja missä on muka jo mustaa jäätä?

On kyllä aika pimeä tuo sun vastaus, ihan pihalla olen asioista.

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Kodin lämmössä taas. Porvoon jokirannassa kahviteltu ja katseltu. Tuuli hieman alkoi kiusottelemaan, mutta kesäkeli oli. Sopivasti tuli sadekuuro kun polkukoneen varastoon vein. Ihan kuin olisi jyrähtänytkin.

Mitä aamuyö tähän liittyy? Ei kai ap:lla niin kauan reissussa mene, että olisi matkalla vielä aamuyöllä. Eikä teitä vielä hiekoiteta ja missä on muka jo mustaa jäätä?

On kyllä aika pimeä tuo sun vastaus, ihan pihalla olen asioista.
Etkö ole koskaan kuullut, että mustaa jäätä syntyy aamuyöstä pyörätielle ja sitä hiekoitetaan?

Oliko muuten se laituri valmis?

Noinkin voi käydä kun pyöräilee, vaarallista on se :oops:
58c17d4030701f2c9668bc43b1f9a708--stupid-things-funny-things.jpg

Yhteistyössä