Kohta lentää tuo kiimainen katti ulos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruttunokka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruttunokka

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
2 088
0
36
Jo kolmas kiima noin 2 kk sisällä! :headwall: :headwall:

Mä nakkaan sen kohta kartanolle tuosta, kun perse pystyssä kävelee ja huutaa ja välillä tiskaa tuossa mun naaman edessä torttuaan :x

Kuka haluaa noin 5 kk päästä pentuja, jos laitan tuon akan ulos etsimään sulhoa??? ;) :headwall: :headwall:

Tai ainakin mä viskaan sen tonne pesuhuoneeseen huutamaan...

Mouuuuu kurnau mouuuuuuuuuuu argh :headwall:
Se siitä kivasta päivästä :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja no:
miksi et leikkauta kissaa? hyvänen aika sentään...tai hanki sille pillerit, ne saa soittamalla eläinlääkäriin ja resepti suoraan apteekkiin.

Tarkoitus on leikkauttaa kissa kyllä, mutta teen sen vasta sitten kun ei ole kiimaa... Nyt ei ole pariin kuukauteen ollut mahdollista leikkauttaa, kun lähes koko ajan huutaa.

hanki ne pillerit, en minä ainakaan jaksais kattoa tommosta enkä tosiaan kuunnella. meillä on 3 kissaa, yks naaras, tehny aikanaan 2 pentuetta, on leikattu sitten ja eläkerouvana paimentaa nuita poikakissoja.

hanki ne pillerit, en minä ainakaan jaksais kattoa tommosta enkä tosiaan kuunnella. meillä on 3 kissaa, yks naaras, tehny aikanaan 2 pentuetta, on leikattu sitten ja eläkerouvana paimentaa nuita poikakissoja.
Pillerilinjalle en lähde, mutta leikkautan kyllä.
Ja hermoon tuo ottaa tuo huutaminen ja ennenkaikkea ton tortun tiskaamisen ja pers pystyssä kulkeminen on ällöä katseltavaa.
:x

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
miksi et leikkauta kissaa? hyvänen aika sentään...tai hanki sille pillerit, ne saa soittamalla eläinlääkäriin ja resepti suoraan apteekkiin.

Tarkoitus on leikkauttaa kissa kyllä, mutta teen sen vasta sitten kun ei ole kiimaa... Nyt ei ole pariin kuukauteen ollut mahdollista leikkauttaa, kun lähes koko ajan huutaa.

pyydä pilleriressu lääkäriltä, anna pilleri naamaan kun seuraava kiima loppuu ja varaa aika leikkaukseen

Juu.... Leikkautan leikkautan, heti kun se on mahdollista. Ja samalla olis tarkoitus leikkauttaa tuo toinenkin mokoma katti.

Äläkää te hättäilkö! Kunhan purnasin, etten jaksa kuunnella tuota huutoa, mutta pesuhuoneeseen vien karjumaan sen nyt!

Kaik kunnossa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Koskahan tuolla meän pimulla alkaa kiima, no on se vielä kuitenki aika nuori... Ei lähelle vuottakaan. Tai mistä mie tiän. Ja tottakai mie sen vien heti kotikylälle poikien tykö! :D

Netistä olen lukenut, että keinovalossa (siis sisäkissat) elävät mirrit voivat olla kiimassa vaikka ympäri vuoden!

Onneksi meillä noita kiimoja ei kovin usein ole, paitsi nyt tällä yhellä "putki päällä". Ja ikää tytöillä 1.5 v

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
Koskahan tuolla meän pimulla alkaa kiima, no on se vielä kuitenki aika nuori... Ei lähelle vuottakaan. Tai mistä mie tiän. Ja tottakai mie sen vien heti kotikylälle poikien tykö! :D

Netistä olen lukenut, että keinovalossa (siis sisäkissat) elävät mirrit voivat olla kiimassa vaikka ympäri vuoden!

Onneksi meillä noita kiimoja ei kovin usein ole, paitsi nyt tällä yhellä "putki päällä". Ja ikää tytöillä 1.5 v

Jos se tulee emäntäänsä niin se on kiimassa ympäri vuoden välittämättä valon tasosta. :D

meillä toinen aloitti 7kk ja toinen oli jo 1v2kk kun kiima iski