Kohtalotovereita, pissatulehduksen uhreja...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Frau Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Frau Maria

Jäsen
31.01.2008
373
0
16
Tuntuu ainaiselta vieraalta tää VTI. Inhottaa. Ei voi käydä edes lenkillä, etteikö iske polte ja kirvely. Minä kylmän todella herkästi! Ja on kerroksittain vaatteet. Ootteko saanu apua mistään, lääkärit ei haluis koko aja kuurittaa antibiooteilla, kun se altistaa resistensseille pöpöille.

Mulla perussairaus lisää näitä. Tulen hulluksi, puolukatkin loppui pakkasesta -niistä oli apua. :'(

Mulla oli josain vaiheessa ihan koko ajan ja söin lääkekuurin toisen perään. Nykysin osaan tunnistaa pienestäkin oireesta että olis tulehdut tulossa ja sitten pitää jo kiireellä juoda vettä ja paljon että saa pissit liikkeelle. Onneks toi juominen auttaa useimiten.

Itse kärsin aikoinaan vti kierteestä. Pääsin siitä eroon syömällä päivittäin luontaistuotteena saatavia karpalopillereitä. Tämän lisäksi koin hetkittäin olevan apua, jos join paljon c-vitamiinia sisältäviä tuotteita.

Ja kaikki mahdolliset makeat syötävät ja juotavat jätin pois.
Eräs terveydenhuollon ammattilainen sanoi myös, että mikäli on havaittavissa pieniä vti oireita, kannattaa syödä tulehduskipulääkettä kuurina. Tämä voi pysäyttää tulehduksen alkamisen.

Ja syön edelleenkin päivittäin karpaloa, jossain muodossa. Auttoi ainakin minulle. Toisena vaihtoehtona olisi sitten ollut estolääkitys....

Yhteistyössä