Kohtuamme - hyvä vai turha ostos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tikruliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tikruliina

Vieras
Kaupassa esittelivät sellaista tänään mulle... Jäin miettimään, että eikö se ole vauvan jotenkin tukala istua siinä jalkojensa päällä, ja miten pään tukeminen tuollaisessa onnistuu? Toisaalta kiinnostaisi kuitenkin kokeilla, koska myyjä sitä niin omasta kokemuksesta kehui. Onko teillä kokemuksia ja jos on, niin hyviä vai huonoja?

mä yritin löytää kohtuammetta kun oltiin ammetta hommaamassa, ajattelin sen olevan hyvä... no nyt vähä aika sitten lastentarvikeliikkeessä näynkin sen ja harmittelin myyjälle etten huomannut sitä aiemmin ja kysyin että onko se käytännössä hyvä niin sanoi että heilläkin on ollut sitä useana vuonna myynnissä vähän eri versioita ja aina ne on otettu lopulta pois myynnistä kun eivät oo osoittautuneet hyväksi, tavan amme on kuulemma paljon parempi, näin sanoi monen vuoden ammattilainen.

Meiltä moinen löytyy ja ollaan oltu tyytyväisiä, 3 lapsella ollu käytössä. Sairaalassa käyttävät keskostenkin kylvetyksiin, auttaa myös mahavaivoihin...
Meillä ainakin lapset on tykänneet olla siinä kun ei tarvi olla selällään. Päästä vaan siinä kannatellaan, vesihän kantaa vauvaa...

Kaksi vauvaa on kylvetetty siinä kun saatiin lahjaksi ja se oli hyvä ainakin kun ei muuta ollut kokeillut, sitten kun poijaat kasvoi niin ostettin tavallinen ja siihen istumatuki. Elis musta se on hyvä ihan pikkuselle mutten mä itä oikeen muuhun käyttöön näe.

No toi 3vee kyllä istuu vieläkin kesällä siellä huvikseen ja suihkussa :D Huvittavan näköistä se vähän on :D