Koira köyhälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koiraan saa laitettua rahaa just niin paljon tai vähän rahaa kuin haluaa. Rokotukset maksaa n. 50 e/kerta, iso säkki laadukastakin ruokaa ei tule kuukautta kohden keskikokoisella koiralla paljoa kustantamaan, leluja voi tehdä itse, ulkoilu on ilmaista, pakolliset varusteet ei paljoa maksa. Mutta, jos tulee terveysngelmia, niin...

Todella hyvin olen pärjännyt. Ostelen paljon leluja, ja pistän muutenkin koiraan suht paljon rahaa.

[QUOTE="Sirkkeli";26569232]Koiraan saa laitettua rahaa just niin paljon tai vähän rahaa kuin haluaa. Rokotukset maksaa n. 50 e/kerta, iso säkki laadukastakin ruokaa ei tule kuukautta kohden keskikokoisella koiralla paljoa kustantamaan, leluja voi tehdä itse, ulkoilu on ilmaista, pakolliset varusteet ei paljoa maksa. Mutta, jos tulee terveysngelmia, niin...

Todella hyvin olen pärjännyt. Ostelen paljon leluja, ja pistän muutenkin koiraan suht paljon rahaa.[/QUOTE]

Mikä sulla on siis elämäntilanne?

Mä tiedän pari työtöntä kotiäitiä, joilla ei ole varaa ostaa lapsilleen ruokaa eikä vaatteita harrastuksista puhumattakaan.

Molemmilla on useampia rotukoiria ja niiden kanssa käyvät näyttelyissä.

[QUOTE="vieras";26569196]ei koiria köyhälle.[/QUOTE]

peesi. Lapsista, lemmikeistä jne. täytyy olla varaa myös pitää huolta. Ruokkia, rokottaa, veidä tarvaittaessa eläinlääkärille.... Tästä oli pitkä ketju jo keväällä, kun joku itki, että ei saa koiraansa ilmaiselle kunnan eläinlääkärille, joka hoitaa vain tuotantoeläimiä. Koira kärsi ja rahaa ei ollut lääkkeisiin tai lääkäriin.
Kyllä tämä menee helposti eläinrääkkäyksen puolelle näillä varattomilla.

Yhteistyössä