M
minä
Vieras
oltiin v.loppuna juhlissa, siellä sitten oli monenkin koirat mukana ja irti. Kilttejä koiria että ei siinä mitään vaikka irti olikin, enkä sitten kehdannu sanoa että laittaisitteko ne kiinni jos vaikka eivät olekaan juuri koskaan kiinni. Meillä lapsi vaan pelkää ihan hirveesti koiria, ihan kaikkia.
Juhlat oli pelkkää huutoo, ja minä jouduin lapsen kanssa menemään aina pois paikalta että sain rauhottumaan. No sitten yks juhlijoista ilmeisesti kyllästy meidän lapsen huutoon, huuti että lopeta nyt se rääkyminen!
Minä miehelle sitten että lähettäskö pois että me pilataan kaikkien juhlamieli.
Kenen juhlissa oltiin niin eivät sitten halunneet että lähdetään, ja mies oli sitä mieltä että on sen joskus totuttava koiriin, eli ei lähdetty. Mua suorastaan itketti kun en saanu tuota lasta mitenkään rauhottumaan, ainoastaan kun lähdin muualle istumaan lapsen kanssa.
Mitä tuolle pelolle voisi tehdä?
Juhlat oli pelkkää huutoo, ja minä jouduin lapsen kanssa menemään aina pois paikalta että sain rauhottumaan. No sitten yks juhlijoista ilmeisesti kyllästy meidän lapsen huutoon, huuti että lopeta nyt se rääkyminen!
Minä miehelle sitten että lähettäskö pois että me pilataan kaikkien juhlamieli.
Kenen juhlissa oltiin niin eivät sitten halunneet että lähdetään, ja mies oli sitä mieltä että on sen joskus totuttava koiriin, eli ei lähdetty. Mua suorastaan itketti kun en saanu tuota lasta mitenkään rauhottumaan, ainoastaan kun lähdin muualle istumaan lapsen kanssa.
Mitä tuolle pelolle voisi tehdä?