Koira sitoo enemmän kuin lapsi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
MUn elämää koira ei ole koskaan rajoittanut. Sinne en mene mihin koira ei pääse mukaan. Koiran kanssa olen oluut laivalla jne.. Ulkomailla myös. (ja koiran voi jättää vahdittaa hotelliin lasta ei voi)..
Sitten jos on lomalla niin muulloin kuin kesällä koiran voi jättää autoon kun mene hetkeksi shoppaileen, ei lasta voi! Miksei koiraa voi ottaa mukaan jos on kaneja? :O nyt en ymmärrä.
Koiranhoitajia löytyy kyllä aina.
Edullsita ja edullista, mulla menee koiran ruokintaan (7kg erittäin aktiivinen harrastuskoira) n 10 euroa kuussa, erritäin laadukasta ja kallsita ruoka syö tämä koira. Tietenkin mene eenemmänkin rahaa kuin ruokaan jso haluaa ostaa koiralleen vaikak herkkuja ( tuhlaan kaikki rahani aina niihin) ja juurio äsken oli pakko saada koiralle uusi nahkaremmi ku se oli niin hieno! :P

Alkuperäinen kirjoittaja tarxa:
Vastaväite!
Koiria varten on olemassa ihan koirahoitoloitakin, joihin voi haukun viedä vaikka viikoksi, mutta mistäs sellaisen paikan lapselle löytää....
!

Minäkin olen haaveillut lapsihoitoloista ja jos joskus voitan lotossa pääpotin, perustan sellaisen. Tai ehkä ketjun.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 12:35 Mellu kirjoitti:
meille koirat kulkee matkassa...
ja jos kyläpaikkaan ei koiraa saa viedä niin mun isä ottaa ne avosylin vastaan..

eli mä en ymmärtänyt pointtiasi :D

Lainaatko isääsi :D

Tulisko se meillekin?
Viiteen vuoteen ei oo kukaan tullu hoitamaan meen mustia. Aina se on otettava mukaan tai sit ei mennä jos ei voi koiraa mukaan ottaa.

Yks kaveri kutsui meet yhdelle mökille viikonlopux ilman koiraa ja tietää varsin hyvin, et meil ei oo sille hoitopaikkaa (kasvattaja asuu 500 km:n päässä ja tuskin ottais silti). Eipä menty, ei. Ja tää kaveri vähän niinku loukkaantu asiasta.

Ja hevonen se vasta sitookin. Mihinkään ei talviaikaan pääse, kun pitää olla useita kertoja päivässä ruokkimassa, siihen tallityöt päälle. Kesällä pikkasen helpompi kun on laitumella.
Vaan en halua valittaa, itehän olen tätä halunnu. =)

Kyllä se koira joo sitoo! Kääpiö koira menee onneks niille suunnitellussa laukussa aika hyvin ;) Ja koirakin viihtyy. Julkisissa saa onneksi koiran kanssa kulkea, mutta täytyy myöntää että pienetkin kauppa keskukset ovat vähän ongelmallisia. Meneppä ilman koiraa sovittamaan sille valjaita joka sijaitsee keskellä ostos helvettiä/paratiisia ? Sama kuin yrittäisi neljä vuotiaalle ostaa "siistit ja tosi makeet" lenkkarit ilman muksua :D Ja sekin on vähän ongelmallista, että jos jättäisin meidän kääpiökarvakorvan ulkopuolelle johonkin kiinni, niin et varmaan olisi siinä kun tulisin takasin :(

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Ja kissat :snotty: B)

Kissatkin tietty sitoo mutta koiria täytyy ulkoiluttaakin.
Koiraa en halua kun haluan lomilla ja vapailla nukkua aamuisin kauan, koiraa olisi vietävä jo aamusta ulos. Ja illastakin, kelissä kuin kelissä.

Alkuperäinen kirjoittaja heta:
Samaa mieltä olen...Meillä koiravanhus jolla virtsankarkailuongelmia,siis vanhuuden tuomia tipotteluvaivoja joita ei voi hoitaa,arvaa onko helppoa kuljetella autossa saati ottaa mukaan johonkin kylään saati saada hoitoon....
Oma äitini on oikeestaan aina ollut ainoo hoitaja ja hänkin asuu 100km:n päässä,aina siis ollut kuljetettava ensin sinne ennenkun mihinkään päässyt.Ja tosiaan pissivaivasta kun on pissitettävä suht usein,ei voi aatella kotoa olevansa pois puolta päivää tms.Nyt viela suht helppoa kun ite olen äitiyslomalla mutta jahka työelämään paluu koittaa niin taitanee päästä meiän koiruus jo paremmille metsästysmaille :/

Hatunnosto sulle, en moiseen alkaisi.

Niin no joo, tulipa mieleen vielä asiaa toisin päin: Olen onnekkaassa asemassa ja saan ottaa koiran töihin toisinaan :D
Ja onnekseni viereen on juuri perustettu eläin liike, johon on oma ulko-ovi ja siis sinne saa koiran ottaa mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja omistaja:
MUn elämää koira ei ole koskaan rajoittanut. Sinne en mene mihin koira ei pääse mukaan. Koiran kanssa olen oluut laivalla jne.. Ulkomailla myös. (ja koiran voi jättää vahdittaa hotelliin lasta ei voi)..
Sitten jos on lomalla niin muulloin kuin kesällä koiran voi jättää autoon kun mene hetkeksi shoppaileen, ei lasta voi! Miksei koiraa voi ottaa mukaan jos on kaneja? :O nyt en ymmärrä.
Edullsita ja edullista, mulla menee koiran ruokintaan (7kg erittäin aktiivinen harrastuskoira) n 10 euroa kuussa, erritäin laadukasta ja kallsita ruoka syö tämä koira. Tietenkin mene eenemmänkin rahaa kuin ruokaan jso haluaa ostaa koiralleen vaikak herkkuja ( tuhlaan kaikki rahani aina niihin) ja juurio äsken oli pakko saada koiralle uusi nahkaremmi ku se oli niin hieno! :P

Ihan mielenkiinnosta, missä se koira käy laivalla tarpeillaan. Anteeksi tyhmyyteni!

Me harkittiin koiraa, mulla on ollut kova ja krooninen koirakuume pitkään. Valitsin jo mieleisiäni nettisivuilta, joissa julkaistiin Espnajasta tuotujen, kodittomien koirien kuvia.. Mutta, mutta.. Tajusimme ettei meillä ole koiralle KETÄÄN hoitajaa jos haluamme lomalle. Asutaan perheiden kanssa eri maassa, eikä tässä kaupungissa kukaan ystävistämme ei ole joko koirarakas, kämpän puolesta ei pysty tai on allerginen.. Koirahotellit maksaa liikaa niin pitkiksi ajoiksi kun poissa olisimme eikä koiraa voisi lentokoneella ottaa mukaan lomille (tarkistin koiran kokorajoitukset jos ottaa käsimatkatavarana ja oikeastaan vain ihan pikkiriikkisen koiran voisi ottaa mukaan koneeseen).

Itku tuli.. Halusin niin kovatsi koiraa, mutta tähän kaatui...

Alkuperäinen kirjoittaja kissaa ikävä:
Alkuperäinen kirjoittaja omistaja:

Ihan mielenkiinnosta, missä se koira käy laivalla tarpeillaan. Anteeksi tyhmyyteni!

Kannella on hiekkalaatikko tätä varten. Tosin meidän muakna matkanneista kolmesta koirasta yksikään ei oel suostunut sitä käyttämään vaan jalat ristissä ovat odottaneet maihin pääsyä. Yksi syy siihen miksi mielummin reissataan turun kautta...

Yhteistyössä