K
koiranomistaja
Vieras
Jos koirapuistossa on useampi koira istuu minun koirani tiukasti varpaitteni päällä. Hieman saattaa muista haistella, mutta jos toinen tulee liian lähelle ärähtää ja jämähtää taas varpaideni juureen. Tästä seuraa taas se, että toiset koirat tulevat kiusaamaan koiraani. Eilenkin toinen koira vetäisi koiraani hännästä, kun toinen koira rähisi koirani naamaan edessä. Mutta, kun tämä iso-pahis lähti pois puistosta koirani lähti "leikkimään" muiden koirien kanssa.
Tämä siis on aina jos puistossa on yksi tai useampi koiraani isompi koira. Eikä meidänkään koira ole mikään pieni.
Mistä tämä johtuu? Ei ole muuten arka koira yhtään.
Suojeleeko koira minua vai hakeeko suojaa minusta? Olen mielestäni kyllä johtaja, mutta koira osoittaa mieltään kyllä. Liekö sitten hän johtaja kuitenkin tässä taloudessa
Tämä siis on aina jos puistossa on yksi tai useampi koiraani isompi koira. Eikä meidänkään koira ole mikään pieni.
Mistä tämä johtuu? Ei ole muuten arka koira yhtään.
Suojeleeko koira minua vai hakeeko suojaa minusta? Olen mielestäni kyllä johtaja, mutta koira osoittaa mieltään kyllä. Liekö sitten hän johtaja kuitenkin tässä taloudessa