Koiraihmiset huom!! (aiheena koiran oksentaminen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pamppelsson

Aktiivinen jäsen
12.06.2006
20 482
6
38
Oisko täällä ketään fiksua ihmistä, joka osaisi sanoa, onko se kuinka normaalia että koira oksentaa paljon?
Meidän koiralla on kai jonkunlainen vatsatauti, nyt vuorokauden oksentanut ainakin kerran tunnissa. Ei syö eikä oikein juokaan. Illalla otin siltä ruuat pois ja yritin juottaa. Alle tunti meni niin oksensi vedetkin.
Oksennukset on kaikki ollut sellaista punertavaa paksua limaa jossa on vähän verta, ikään kuin hyytymiä..
Koira ei oo syönyt mitään muuta kun omia raksuja, eikä sen tapoihin kuulu syödä lasten leluja tms.
Soitimme illalla eläinsairaalaan ja he sanoivat vaan että pitää huolehtia että koira saa vettä.
Entä kun vesikään ei pysy sisällä? Ja ne veriklöntit oksussa?? Ei mun mielestä ihan OK ehkä?

Vie eläinlääkärille. Voi olla esim että koira on ulkoillessaan syönyt kepin ja se on puhkaissut suolen, joka selittäisi verioksennukset. Veri ei ikinä hyvä, mars siis eläinlääkärille.

Voi apua :o Ei edes käynyt mielessä tollainen, kun mun mielestä poju ei tosiaan ole suuhunsa laittanut mitään erikoista..
Voi helvatan kuustoista! Mies kaukana poissa töissä just tänään
:|
Niitä veriköntsiä ei tuu mitenkään paljon, eikä ne oo isoja, niitä on pari-kolme per oksu ja ne on jotain 1-2cm kokoisia.
:'(

Ei sillä verimäärän koolla niinkään väliä, ei suolesta kuitenkaan virtaamalla veri nouse. Yhäti olen sitä mieltä että kannattaa mennä hetipian lääkärille, vaikka jos joku perheenjäsen tai ystävä voisi teidät viedä...

Yhteistyössä