Koiraihmiset, mitä tykkäisitte miehestä joka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äimänkäki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äimänkäki

Vieras
Kävi siis niin että treffasin mukavalta tuntuvaa miestä, joka ilmoittikin olevansa koirille allerginen. Mun treffi-ilmoituksessa luki kyllä että mulla on koiria. Siksi olikin vähän häkellyttävää kuulla, että mies onkin allerginen.

No tapailtiin enkä antanut asian liiemmin häiritä vaikka kyllä se mielessä kävi. Ajattelin että kai seon sitten luovuttava koirista. Olin jo niin ihastunut.
Kirjoitin hänelle, että mun sydäntä kyllä raastaa se että joudun luopumaan koirista. Hän ei siihen oikeastaan reagoinut.

Muiden asioiden johdosta, emme jatkaneet tapailua. Kuvittelin ettei mieskään enää halua nähdä. No, kävimme kuitenkin vielä keskustelua ja hän olikin valmis vielä selvittämään asioita ja kovasti halusi nähdä. Minäkin vielä halusin mutta olin jo hyvin skeptinen jatkon suhteen.

Tapaamissuunnitelmat menivät mönkään käytännön syistä ja mies pommitti mua viesteillä että miksi musta ei kuulu, miksi en vastaa vaikka piti tietää että mulla on kiirettä ja tilanne oli kuitenkin se, ettei yhdessä oltu oltukaan virallisesti. Alkoi ärsyttää se mun kyttääminen ja että olin selittelyjä "velkaa" miksi en nyt vastaile...

Sitten sain sanottua että joo, voidaan nähdä mutta en kyllä näe tulevaisuutta käytännön kannalta. Koska en ikipäivänä vois kuvitella jättäväni rakkaita perheenjäseniäni, koiriani. Siihen mies sitten vastasi, ettei ollut koskaan sellaista vaatinutkaan. Olin vähän hämmästynyt. Joo, no ei ollut suoraan vaatinut mutta antoi kyllä kuvan, ettei koirat sovi yhtälöön koska hänelle saattaa tulla paha allergia. Ja silloinkaan kun sanoin, että mun sydän särkyy että joudun luopumaan rakkaista koiristani, niin miksei silloin sitten sanonut että ei mun niistä tarvitse luopua, jos oikeasti niin ajattelisi!

Sitten tuli sitä marttyyripaskaa: "ainakin tiedän että olen koiriakin alemmalla tasolla!". Mua pistää kuvottamaan tuollainen asenne! Oikeesti, millanen ihminen edes ajattelee noin?! Huono itsetunto vai mikä??

Mun pitäs ton miehen takia luopua monestakin asiasta ja hän ei pysty ymmärtämään edes sitä että koirista ei niin vain luovuta, varsinkin kun ne on oikeesti rakkaita. Ei niitä silti tarvitse verrata mieheen, ei siitä ole kysymys.

Mietin, että voisinko mä loppuelämäni olla ihmisen kanssa joka ei ole eläinrakas, joka ei osaa olla koirien kanssa (luulisin) saati joka ei ymmärrä sen vertaa että koira voi olla rakas lemmikki eikä mikään esine joka laitetaan syrjään kun uusi mies tulee kuvioon.

Tuttua kellekään?

Anteeks mutta mä en voi tajuta että miten sä edes pystyit hetkeäkään ajatella luopuvas koiristasi MIEHEN takia :O Mitä sit kun teille olis tullut heti bänät? Ja muutenkin! Älä nyt tuommosen torvelon kanssa mihinkään vispilänkauppaan ala.

Samaa mieltä toisen vierailijan kanssa. Eli älä käytä energiaasi tuollaiseen mieheen. Ei vaikuita ollenkaan hyvältä.
En olisi itsekkään valmis luopumaan lemmikeistäni.

Mulle tulee mieleen, ettei mies alunalkaen ole ollut edes tosissaan, kun ei ole huomionut koiria. On vaan hakenut seksiseuraa ilman ajatusta vakavammasta seurustelusta.

Mä en nyt ymmärrä miksei allerginen vois asua saman katon alla koirien kanssa? Allergialäkettä ja koirilta evätään pääsy makuuhuoneeseen. Ja sit tottuu niihin oireisiin mitä noiden jälkeen jää. Itselläsi on ennakkoluulot allergisia kohtaaan.

Asenteet ovat sillä mallilla, että kannattaa vain jatkaa (sekstailua?) niiden koirien kanssa ja unohtaa miehet.

Ja martyyripaskaa hakiessaan ap:n kannattaa lukea oma aloitusviestinsä. Allergia on fyysinen tosiasia, rakkaus lemmikkiin vain tunnetila (jolla usein paikataan huonoja ihmissuhdetaitoja).

Koira allerginen ja koirat mahtuvat kyllä saman katon alle. Sitä kutsutaan siedätyshoidoksi. Meillä lapsella koira allergia ja meillä sisäkoirana erittäin karvainen koira. Mitään oireita ei lapsella ole. Ei olla luvattu koiraa lapsen sänkyyn ja sanottu, ettei kovin tunge nenäänsä paksuun karvaan.

En tosiaan tiedä miten edes suostuin aluksi ajattelemaan että koirista on sitten luovuttava :( Kai olin niin ihastunut ja tiesin kuitenkin ettei yhtälöstä koirat+tuo mies tulisi mitään. Ei vaikuttanut yhtään siltä että voisin edes ajatella että se mies tulisi koirien kanssa toimeen vaikka allergiaoireet ei pahat olisikaan.

Ja viimeistään tuli selväksi juuri silloin kun ei kumonnut ollenkaan mun kommenttia kun surin että joudun luopumaan koirista. Olisihan viimeistään siinä vaiheessa voinut oikoa käsityksiäni jos kerran olin väärin käsittänyt!

Sanoin kyllä että hän on ensimmäinen mies, jonka takia voisin ajatella koirista luopumista.
Toinenkin tapaus on ollut aikanaan, oli kai (muka) allerginen. Taisi olla kuitenkin suurin syy oma mukavuudenhalu ja ettei tykännyt eläimistä siihan malliin kuin minä. Oli myös juuri tuollainen ihme marttyyri joka halusi tietää luopuisinko koirista hänen vuokseen. Ja jos en luopuisi niin silloin kuulemma asettaisin koirat häntä ylemmälle tasolle ja se olisi kuulemma sairasta :D En pidä kovin tervejärkisinä enkä terveitsetuntoisina tuollaisia miehiä. Vallanhalusta ja omistamisen halusta se kyllä voi kertoa...

Asenteet ovat sillä mallilla, että kannattaa vain jatkaa (sekstailua?) niiden koirien kanssa ja unohtaa miehet.

Ja martyyripaskaa hakiessaan ap:n kannattaa lukea oma aloitusviestinsä. Allergia on fyysinen tosiasia, rakkaus lemmikkiin vain tunnetila (jolla usein paikataan huonoja ihmissuhdetaitoja).

Siis mitä tämä oikein oli? Pitäskö itkeä vai nauraa tälle kommentille :D

Vai että ihan sekstailua koirien kanssa, ootko ihan sairas kun heität tollasta?!!

Kuulutko Sinäkin näihin itkijämiehiin jotka haluaa ottaa selvää kumpi naiselle on tärkeämpi, sen rakas lemmikki vai itse Miesten Mies? :D Muuten koet olevasi maailman surkein ja ala-arvoisin olio? Mistä teitä sikiääkin, huh!

Yhteistyössä