V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ole päättänyt vielä että ottaisinko sijoitukseen vaiko en...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jokin pikkukoirarotu, tiibetinspanieli tms. (spanielit kuitenkin etusijalla)
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ole päättänyt vielä että ottaisinko sijoitukseen vaiko en...![]()
Jos yhtään epäilyttää, että kasvattajan kans menis sukset ristiin, niin ei kannata ottaa. Mulla tämä yks narttu ollu alunperin sijoituksessa (nyt jo 6.5v ) ja on siinä oma hommansa, kun sitoutuu kasvattajan sanelemiin ehtoihin. Uutta en ota sijoitukseen, vaikkakin meillä oli kyllä hyvä, luotettava ja vastuuntuntoinen kasvattaja, eikä ongelmia tullu.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ole päättänyt vielä että ottaisinko sijoitukseen vaiko en...![]()
Jos yhtään epäilyttää, että kasvattajan kans menis sukset ristiin, niin ei kannata ottaa. Mulla tämä yks narttu ollu alunperin sijoituksessa (nyt jo 6.5v ) ja on siinä oma hommansa, kun sitoutuu kasvattajan sanelemiin ehtoihin. Uutta en ota sijoitukseen, vaikkakin meillä oli kyllä hyvä, luotettava ja vastuuntuntoinen kasvattaja, eikä ongelmia tullu.
Mulla neljäs sijoituskoira, ja voin sanoa että paljon itsestäsi riippuu mihin sitoudut.
Koiraa ei kannata ottaa sillä mielellä että "halvalla saa" koska siinä tosiaan on velvollisuuksia.
Minulle tämä on erinomainen tapa löytää sopiva narttu jolla alkaa oma kasvatustyö.