K
"Kat"
Vieras
En tiedä miksi kirjoitan, kait etsin hyväksyntää teolleni.
Mutta kertokaa ihmeessä teenkö mielestänne väärin...
Minulla on 11 v vanha koira. Joka on aina ollut pikkuisen arvaamaton, purrut mm
liikkuvia lapsia. Haukkuu ja yrittää pysäyttää autot, eli lenkillä en voi koiran kans
käydä. En enää vuosiin....
Kotona se pyrkii olemaan "pomo" kun meillä ei miestä täällä ole.
Olen perhepäivähoitaja ja lapsien tullessa tämä ihana vanhus haluaa tulla kaitsemaan lapsia mutta auta armias jos ne hoitaa hiukan "lujemmin", koira ärähtää. Mutta paikastaan ei luovu.... Vielä ei ole purrut.
Autot jos ajaa ohitse ( talon) koira aloittaa hirveän haukkumisen. ( Sisällä)
haukkuu jokaisen oven aukaisun, myös kotiväen.
Koira pissaa alleen nukkuessaan...
Yksin jäädessään hakee huomiota sillä että pissaa sängyt. ( iso koira, ei pieni pissa,...)
Ja kun meillä on lisäksi toinen koira ja kissa, tämä merkkaamis vimma on valmis. Muut pissaa kun toinenkin. Tottakai se on merkattava!!!!!
Koira osaa avata ovet jos lukitsen sen yhteen huoneeseen.
Nyt olen saanut tarpeekseni ja kerroin lapsille lopetus päätöksestä, koko yö oli yhtä itkua. Ja sitähän se oli itsellenikin....
Onko päätökseni koirasta luopua liian heppoinen? Pitäisikö minun yrittää vielä????
Mutta kertokaa ihmeessä teenkö mielestänne väärin...
Minulla on 11 v vanha koira. Joka on aina ollut pikkuisen arvaamaton, purrut mm
liikkuvia lapsia. Haukkuu ja yrittää pysäyttää autot, eli lenkillä en voi koiran kans
käydä. En enää vuosiin....
Kotona se pyrkii olemaan "pomo" kun meillä ei miestä täällä ole.
Olen perhepäivähoitaja ja lapsien tullessa tämä ihana vanhus haluaa tulla kaitsemaan lapsia mutta auta armias jos ne hoitaa hiukan "lujemmin", koira ärähtää. Mutta paikastaan ei luovu.... Vielä ei ole purrut.
Autot jos ajaa ohitse ( talon) koira aloittaa hirveän haukkumisen. ( Sisällä)
haukkuu jokaisen oven aukaisun, myös kotiväen.
Koira pissaa alleen nukkuessaan...
Yksin jäädessään hakee huomiota sillä että pissaa sängyt. ( iso koira, ei pieni pissa,...)
Ja kun meillä on lisäksi toinen koira ja kissa, tämä merkkaamis vimma on valmis. Muut pissaa kun toinenkin. Tottakai se on merkattava!!!!!
Koira osaa avata ovet jos lukitsen sen yhteen huoneeseen.
Nyt olen saanut tarpeekseni ja kerroin lapsille lopetus päätöksestä, koko yö oli yhtä itkua. Ja sitähän se oli itsellenikin....
Onko päätökseni koirasta luopua liian heppoinen? Pitäisikö minun yrittää vielä????