Hae Anna.fi-sivustolta

Koiran takia ero?

Viestiketju osiossa 'Avioero' , käynnistäjänä Erokki, 29.08.2008.

1. Supla Vierailija

Erittäin hyvin sanottu!

2. vierailija Vierailija

3. vierailija Vierailija

Minulla on Porsche, haulikko ja nainen. Jos näistä joutuu valitsemaan mikä lähtee ensimmäisenä, on se valitettavasti nainen. Niitä löytyy uusia mutta tarkoin valikoitu autoni ja upea metsästysaseeni ovat harvinaisuuksia joiden etsimiseen olen joutunut käyttämään runsaasti aikaa ja vaivaa.

4. vierailija Vierailija

Pidän yleensä koirista mutta en saksanpaimenkoirista ne on tyhmiä ja hulluja. Olisi kiva nähdä hirtetty saksanpaimenkoira.

5. vierailija Vierailija

Moi
    Miehelläni on kaksi koiraa, jotka pissaa ja toisinaan kakkaa sisälle. Tämä pitäisi mieheni mielestä hyväksyä, ja koirille ei saisi tästä sanoa mitään. Koirille pitää myös yöksi laittaa ruoka makuuhuoneeseen, siltä varalta, että koissujen iltaruokailu on mennyt huonosti. Koirat myöskin valtaavat sohvat ja sängyt, niin että esim sohva menee pissalaikuille yms. Lisäksi makuuhuone on nykyään koirien ja mieheni valtakuntaa. Minä tai poikani ei sinne mahduta. Jos valitan koirien pissassa tai kakasta sisällä, se on täyttä myrkkyä miehelleni. Koirat ovat siis mielestäni liian tärkeässä roolissa miehelleni. Mitä tehdä? Ymmärrän, että koira on tärkeä mutta eikös tämä mene liian pitkälle. Kertokaa ihmeessä? Itsellä ei aikaisempaa kokemusta koiraihmisten kanssa asumisesta. Lisäksi mielestäni koirista muuten huolehtiminen on miehelläni pielessä. Esim. Koirien turkit on liian pitkät ja takussa. Mieheni ei hoida koiriaan niin kuin pitäisi. Mitä tällainen kertoo mielestänne ihmisestä?

6. Hyvä emäntä Vierailija

Kertoo sitä että
    - hän on itsekin siisteysasioissa täysi porsas!!
    - hän on laiska, eikä ole viitsinyt opettaa koirilleen "tapoja"
    - todellakin menee liian pitkälle!!
    Nuo tavat eivät ole normaaleja, muutoinhan koiraihmisten kodit olisivat haisevia koiratarhoja, joissa ihminen yrittää elää jätösten seassa. Käypäs katsomassa normaalin koiraperheen kotia. Ei siellä haise, ei ole lokaista eikä koiria syötetä yötäpäivää, eihän ihmisiäkään. Sitä paitsi luonnossa aikuiset koiraeläimet syövät kerran vuorokaudessa, joten yösyöttö on ihan omituista. Tottahan niiden suolisto toimii myös silloin yötäpäivää, eikä isäntä jaksa tai viitsi itse kuitenkaan viedä eläintään ulos tarpeeksi usein. Mies on ymmärtänyt väärin lähes kaikki asiat.

Meinaatko todellakin elää lapsesi kanssa moisessa ympäristössä? Miten te yleensä pysytte terveinä?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri